Hakutulokset

  1. L

    Paljonko lyhennätte asuntolainaa ?

    auts... Niin sehän toki riippuu lainan määrästä. meillä on vajaa 200 000e lainaa ja me lyhennetään sitä 1300e/kk Mutta siis ap.lle, minusta tuo sinun lyhennys kuulostaa ihan järkevältä. Tsemppiä!
  2. L

    Kaksosille nimet: Linda ja Laura?

    Laura ja Veera Laura ja Petra Laura ja Iiris Laura ja Maria Laura ja Noora muita, verna, lidia, lumi, lyydia... :flower: ainiin...vielä yhdistelmiä. laura lilja maaria iiris verna sofia veera emilia
  3. L

    millaista asua muuramessa?

    hmmm... ai kunnalla on vielä vara palkata!? Määräaikaisia uhkaavat laittaa pihalle, ei sinänsä oma nahka on turvassa kun vakkaripaikka on. Mut siis asiaan. Täällä on ihan kiva asua! Tervetuloa vain, joukkoon mahtuu vielä! :D
  4. L

    Oisko pitänyt paketti jo olla perillä?

    Itselläni kävin vähän samalla tavalla... Menin sitten postiin kysymään sillä tunnuksella ja löysivät paketin. Itella sivuilla ei siis seurantaa näkynyt. Eli voisithan käydä esim käydä postissa ja vasta sen jälkeen ottaa yhteyttä myyjään.? tai kuin päin vaaan.
  5. L

    Moonalle toinen ja kolmas nimi

    Mona *** Miranda Moona *** Miranda
  6. L

    Tuli hieman pahamieli

    Mä kans ilmoittaisin ylläpitoon ja ottaisin selvää kuka lähetyksen takana on. Toi on törkeetä!!!! |O |O |O
  7. L

    Kaksplus-keskustelu: Lähtisitkö sijaisvanhemmaksi?

    Mielelläni alkaisin, mutta mieheni ei ole vielä ajatukselle lämmennyt. Olen jo useamman vuoden leikannut lehdestä ilmoituksen jossa etsitään sijaisvanhempia. Olen laittanut kalenteriin päivämääränkin ylös kun pitäisi mennä kuuntelemaan sijaisvanhemmuudesta, mutta aina se on vain jäänyt...
  8. L

    APUVAAA!!! Nyt auttakaa mitä vastaan tähän!!!

    Nää on tosi kivoja... Itse varmaan vastaisin jotain, että haluan että työni on monipuolista, mielekästä. ( että joka aamu voin sanoa, että ompa ihana lähtee töihin) :D Työyhteisöltä toivon avoimuutta ja yhteistyötaitoa, tukea ja hyväksymistä sellaisenaan kuin on. Esimieheltä toivon, tietenkin...
  9. L

    Auttakaa tää ei oo totta

    Mitä lääkettä käytät? Sinuna soittaisin jo kiireesti vastaanotolle ja kertoisin tuntemukset!?
  10. L

    missä iässä lapsenne oppinut kuperkeikan?

    Tyttö alkoi tehdä kuperkeikkoja enne 2v. ja oli muutenkin taitava, notkea. Istui jalat levällään, piti varpaista kiinni ja painoi mahanlattiaan. Nyt ei enään taivu. Poika oppi kuperkeikan vasta äskettäin, täyttää tammikuussa 3v.
  11. L

    pidetään huolta kerho, kuinka siihen voi liittyä?

    Kirjaudu ja pistä vaikka mulle yytä. Annan saliksen ja pääset hakee jäsenyyttä.
  12. L

    Mikä Arabian sarja kyseessä?

    http://www.vaarinvarasto.com/kupit.php Ootko tuolta kurkkinu?!
  13. L

    Mä en muuten myisi tätä rupista kämppääni, vaikka joku tarjoaisi 5 miljoonaa

    Heh, isäntä juuri sanoi, että hän myis meidän talon jos joku tulis tarjoo 250 000e. Mä sanoin heti että ei varmaan myydä sillä hintaa. Tässä on niin paljon tunnearvoo, meillä on mahtava piha jne... Ei se raha tosiaan ratkaise mitään!
  14. L

    Mää tein mekon ja siittä on kuva. :-)

    Kaunis! Hyvä sinä! :flower: :flower: Onko tuo tumma lila? Luumu? Aluksi mietin että onko tuo punanen ruusu liian äkkinäinen väri tuossa, mutta oikeestaan se on just hyvä!
  15. L

    Neuvoja kaipaisin teiltä joiden lapsella/lapsilla on allergiaa(iho-oireita) KUVA!

    :hug: :hug: :hug: :hug: Sä oot hyvä äiti! Älä noitten muutamien kommenteista välitä! En mäkään olis varmaan osannut vaatia, mutta sattu olemaan sellainen lääkäri joka määräs heti keskussairaalaan ja siellä sitten laittoivat piikkiä ja lääkettä jne... JAKSUJA SINULLE! Jos jaksat niin...
  16. L

    Neuvoja kaipaisin teiltä joiden lapsella/lapsilla on allergiaa(iho-oireita) KUVA!

    Ilman muuta teidän olisi pitänyt saada kortisonia lihakseen. Tuo näyttää samalta kuin meidän kossin oireet. Paljonko annoit zyrtekkiä? vai mitä lääkettä annoit? Voithan toki soittaa ja kysyä vielä keskussairaalasta, että voisitko antaa lisää. Ei teillä sattuis olemaan vesirokkoon tarkotettua...
  17. L

    Neuvoja kaipaisin teiltä joiden lapsella/lapsilla on allergiaa(iho-oireita) KUVA!

    Oho, tulipas iso kuva, mutta näyttääkös tuo nyt samalta. Meille ainakin tuli lääkeaineesta ja vaarana oli just että hengitys vaikeutuu. Saatiin lihakseen jotain.... ja lisäksi antihistamiinia.
  18. L

    Neuvoja kaipaisin teiltä joiden lapsella/lapsilla on allergiaa(iho-oireita) KUVA!

    Meillä ollut juuri tuon näköinen amoxin ja amorion kuurin jälkeen/yhteydessä. Nyt pojalla noihin kuureihin kielto päällä. Laitan kohta kuvaa. Siis onko tämä koko ajan, vai jonkun lääkekuurin aikana? Käyttääkö astma lääkettä koko ajan!? Tässä nyt kuvaa...
  19. L

    Millainen leikkimökki teiltä löytyy??

    Meille on tulossa kaksikerroksinen muumitalo, Yläkertaan menee riippusilta meidän kivimuurilta ja yläkerran toisesta luukusta lähtee liukumäki....
  20. L

    Hääpukuja kehiin

    Raakasilkistä valmistettu puku. Oli ihan kiva! Tällä hetkellä huutiksessa myytävänä. ;)

Yhteistyössä