Kaksosille nimet: Linda ja Laura?

  • Viestiketjun aloittaja mietintö
  • Ensimmäinen viesti
lindako
aika ihana toi sun juttus mun vanhimman pikkusiskon nimi on laura ja mä itte oon linda.
mun kaks muuta sisarusta on veera ja ville ja sitten on vielä salla ja santeri :p mä en oikeen tykkää omasta nimestä mutta ei siitä haittaakaa ole eipä ole ainakaan ikinä koulussa ollu monta lindaa :D
 
Linda
Mä tykkään ideasta antaa samantyyppiset nimet siskoksille, varsinkin kaksosille.
Meitä on kolme sisarusta, Laura, Lotta sekä minä, Linda. Meistä on aina ollut kiva kun meidän nimet alkaa samalla kirjaimella:)

Ainiin.. Meidän äidillä on kaksoissisko ja heidän nimet on Paula ja Pirjo. Aikoinaan heidän äitinsä halusi nimien olevan liitoksissa toisiinsa ja mietti yhdistelmää Tiina JoHANNA sekä Hanna KrisTIINA. Joku tollainenkin olisi kiva kaksosille nimiä mietittäessä. Tarkoitan siis, että nimet olisivat liitoksissa toisiinsa, mutta sitä ei välttämättä huomaisi samantien. Isoäitimme päätti kuitenkin nimetä heidän P:llä alkavilla nimillä, koska heillä on myös isoveli Pekka.

Luultavasti tulevaisuudessa aion nimetä myös lapseni samalla alkukirjaimella, tai ehkäpä keksiä jonkin muunlaisen niksin tai tarinan nimien taakse.
 
Kaksonen
Itse en suosittelisi samanlaisia, rimmaavia tai samalla kirjaimella alkavia nimiä kaksosille. Ehkä voi olla kivakin muille sisaruksille, mutta kaksosille ei. Sitä samaistamista tulee ihan tarpeeksi, varsinkin nuorena, muutenkin.
 
että näin
Laura Lirinä ja Linda Lorina
tai
Laura Lydia Luminetta ja Linda Leyla Lisette
tai
Laura Carmen Luminelle ja Linda Aida Lumetta
tai
Laura Ellen Malviina ja Linda Jollen Mulviida
tai
Laura Giselle Petronella ja Lunda Gloria Patricia
tai
no jumalauta jos et paremepaa keksi kuin laura ja linda, niin tunge ne takas sinne, mistä ne tuli.
 
Eih
Ei mitään Lauraa. Lauroja on jo ihan tarpeeks ja se ei oo ees mikää hieno nimi. Yh... Laura ja Linda on liian samanlaiset. Laura ja Noora nimistä tulee mieleen että olet salkkari fani tai jotain.

Terv. Laura joka omistaa siskon nimeltä Linda
 

Yhteistyössä