Hakutulokset

  1. T

    onko tämä jo plussa?

    eli ylimmät testattu kp 25/26 ja alimmat tänään kp 26/28 ja alin nyt illalla..keskimmäiset ei ole kovin herkkejä testejä ja niissäkin näkyy kyllä livenä jotain muttta toi kuva on niiin mega huono kun kännyllä yritin ottaa ja siitä on salama rikki!!mutta viimesin viiva piirty jo minuutissa...
  2. T

    arvaappas=)

    pakko kokeilla et pitääkö joidenkin sanomiset et minkä ikäseltä näyttää niin paikkaansa eli arvaatkaas minkä ikäinen=)? :heart:
  3. T

    jeesiä??

    alle 2kuukauden ikäinen vauva oli viime yön tukkoinen ja rohisi,tosin ei nyt enää joten olisko ollu maito rohinaa kun puklua tuli nenästä..nyt kumminkin nukkunut paljon(hereillä ollessaan kuitenkin virkeä)ja yleesä on jopa 6 h kin putkeen hereillä nyt vain hetkittäin!ja vatsa murisee koko ajan...
  4. T

    mua pelottaa käynnistys ihan hirveesti!!

    eli siinähän se .. mulla lauantaina käynnistys eessä,ekaa odotan ja pelottaa ihan perkuleesti..tiedän et mies ei saa tulla sinne vasta kun 14.oo ja ite meen jo 9ltä..pelottaa et ei käynnisty ja joudunki sektioon,tai et kestää käynnistely monta päivää(käynnistys alotetaan muruilla kohdun suulle...
  5. T

    jaksaisko joku kertoa yliaikais kontrollista???

    eli huomenna naistenklinikalla(jos ei ihme tapahdu)yliaikais kontrolli.. mitä siellä tehdään? kauankohan mahtaa kestää? kuinkahan tod.näköistä etteivät enää kotiuttaisi? ja olis kiva kuulla miten menny käynnistykset "näillä"viikoilla.. rv 41+4
  6. T

    saanhan jo nyt sanoo että...!!!!

    TÄÄ EI |O synny ikinä!!!!siis aargh..nyt kun on kuullu pari vkoa sitä kuinka kaikki sanoo et kyllä se tulee kun on valmis ym.ni oikeen venaan kun tää joudutaan käynnistää ja sanon niille kaikille että eipäs muuten ite tullukkaan!!! siis mä todella toivon ettei tarttis käynnistää mut rupee...
  7. T

    käynnistys päivästä??

    oliskohan kellää kokemusta asiasta...naistenklinikalle oon menossa synnyttää ja tänään varasin yliaikais kontrolli ajan ens ke rv 41+5 ja samalla kyselin koska heillä on tapana käynnistellä jos ei ipana ite tajuu tulla niin vastasi että rv 42+1..mietin vaan että kun mulla se osuu lauantaille ja...
  8. T

    vitsi et on rankkaa!!!

    siis tää loppu raskaus...nyt rv 40+5 ja vaavi ei vaan halua syntyä...mä tiedän et tulee ko on valmis mut silti nää joka päiväset migreeni kohtaukset ja se pettymys kun taas herääkin aamulla ja mitään oo tapahtunu...mieskin sai potkut duunista kun selkä ei kestä(oli viel koe ajalla ja sellanen...
  9. T

    vaikuttaako vanhempien ennenaikaisuus????

    elikkä itse oon syntyny rv 37+1 ja mies tasan rv 36 vaikuttaakohan se että ollaan molemmat tultu ajoissa niin tän ipanan maailmaan tuloon??meillä kummallakaan ei siis ollu mitään syytä mix tultiin ajoissa vaan ihan valmiita pakettaja oltiin..itellä nyt rv 36+5 ja rupee jo olee hermot tiukalla...
  10. T

    NÄRÄSTYS ja RENNIE raskaana??

    närästys ja rennie?? eli kysyisin kuinka paljon rennietä saa ottaa vuorokaudessa raskaana?entäs jos jatkuu pitempään ni mites päivittäinen käyttö? nyt rv 35+3 ja ihan hirmuinen närästys=( kiitoksia jo etukäteen :flower: :heart:
  11. T

    närästys ja rennie??

    eli kysyisin kuinka paljon rennietä saa ottaa vuorokaudessa raskaana?entäs jos jatkuu pitempään ni mites päivittäinen käyttö? nyt rv 35+3 ja ihan hirmuinen närästys=( kiitoksia jo etukäteen :flower: :heart:
  12. T

    raskauden takia puutteessa..

    eli onko kellään muulla käyny näin tai voisko joku mies kertoo mistä johtuu mulla mies ei anna kun oon nyt raskaana,ekaa ootellaan ja enne ollut täydellinen seksi elämä..noh onnex vauvakin jo kohta syntyy mut seksiä ollu noin 12 kertaa nyt 9kk aikana ja nekin suurin osa vaan pikasia..nyt jo 2kk...
  13. T

    synnytys helsingin naistenklinikalla!

    eli olen kuullut kyseisestä paikasta kamalasti negatiivistä(toki muutaman positiivisenkin kokemuksen mutta menee aika 90-10)niin olis kiva kuulla teidän siellä jo ipananne saanen kokemuksia paikasta??olen esim kuullut että siellä ei avautumis vaiheessa saa olla mies paikalla ym???ja ettei ne...
  14. T

    bb ja hermot menee!!!

    siis inhottaa oikee et otin ton 24/7...aikasemmat vuodet niin paljon parempia..meneekö muilla hermot noihin mantaan,nikoon ja andreakseen???siis voi luoja voiko ihminen olla noin sokea itselleen...kiroo sitä et muut läyhää paskaa ja ite jauhaa koko ajan...perkule..hope ne laitetaan koville kun...
  15. T

    BB MIHIN MARIANNA KATOSI????

    BB mihin se meni lähtikö pois??
  16. T

    supistukset!!

    hei näin ensi kertalaisena musta olis kiva kuulla et miltä ne ns oikeet supparit sitten tuntuu..tiedän et jokaisella on omat tuntemuksensa mutta olis kiva listata vähän ylös niitä..eli te kokeneet mammat kiitos jos jaksatte listata tuntemuksia tänne..ja esim miten alko?menikä maha sekasin?olitko...
  17. T

    verepaineet

    raskaus ja laskeva verenpaine&päänsärky hei osaisko kukaan auttaa..mulla aikasemmin ollut verenpaineet aika korkeat normit 133/78-140/95 nyt yhtäkkiä ruvennu laskee 3pvän sisällä ja matalin oli 105/60 päätä särkenyt pari päivää turvottaa aika paljon ja masu ollu sekasin jo viikon ajan..en...
  18. T

    raskaus+sairaslomakorvaukset

    heippa oisin nyt kyselly kun mistään en tarkkaa infoa löydä.. eli itse olen ollu alle 3v työpaikassani ja sairasloman pituus saa olla 28vrk ennen kuin menee kelakorvauksille..itse olen nyt siis ollut supistusten takia 3vkoa sairaslomalla..meinaan kumminkin nyt mennä töihin kokeilemaan miten...

Yhteistyössä