saanhan jo nyt sanoo että...!!!!

TÄÄ EI |O synny ikinä!!!!siis aargh..nyt kun on kuullu pari vkoa sitä kuinka kaikki sanoo et kyllä se tulee kun on valmis ym.ni oikeen venaan kun tää joudutaan käynnistää ja sanon niille kaikille että eipäs muuten ite tullukkaan!!!

siis mä todella toivon ettei tarttis käynnistää mut rupee päivät loppuu kesken..parempi kai se on rupee sitäkin miettii...

onko teillä menny hyvin jos lähetty näillä viikoilla käynnistää rvt 41+4 nyt ja ke kontrolli naikkarilla..

siis kai tässä vaiheessa saa oikeesti jo vähän kärsimätön ollakin..vai??

tietämätön ja muru rv 41+4
 
kyllä täällä jo itkua rupee pikku hiljaa tulemaan...mut minkäs teen ei auta ns kotikonstit...
on tää sitkee sissi tää mun "ennen aikanen"joka varmasti syntyy ennen rv 36 lääkäreiden mielestä
:LOL: ´
ja saas nähä kuinka pieni ja siro enää sillon on....niinku kovasti väittivät... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
kyllä täällä jo itkua rupee pikku hiljaa tulemaan...mut minkäs teen ei auta ns kotikonstit...
on tää sitkee sissi tää mun "ennen aikanen"joka varmasti syntyy ennen rv 36 lääkäreiden mielestä
:LOL: ´
ja saas nähä kuinka pieni ja siro enää sillon on....niinku kovasti väittivät... :saint:
jep minulla oli sama. jouduin jo rv 26 makoileen hetkeksi sairaalaan. oliu muka niin tuloillaan :LOL:
sori kirjoti tos aiemmin et41+5, mut se olikin 41+6 nyt kun tarkemmin muistelin
 
täällä on kokeiltu seksi,sauna,siivous,akupainanta,tulinen ruoka,ykkösolut,porraskävely,lenkkeily,tulinen ruoka,nännihieronnat,ja mitähän niitä nyt kaikkia oli..on pyydetty nätisti,rukoiltu,uhkailtu mut ei ni ei!!!
eli ei täällä ainakaan yrittämisen puutetta oo ollu=)
no onpahan aika kulunut noita tehdessä mut nyt oon tyytyny vaan lepäilee..mut ei auta sekään...

muoks*ja nii poistettiin jopa viisauden hampaita ja nekin vasta rv 36 kun ei mielellään revitä raskaus aikana just ettei supistelis ym...ja pah..ja multa poistettiin 3 kerralla...kellehän ne supparit meni..olis voinu palauttaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
täällä on kokeiltu seksi,sauna,siivous,akupainanta,tulinen ruoka,ykkösolut,porraskävely,lenkkeily,tulinen ruoka,nännihieronnat,ja mitähän niitä nyt kaikkia oli..on pyydetty nätisti,rukoiltu,uhkailtu mut ei ni ei!!!
eli ei täällä ainakaan yrittämisen puutetta oo ollu=)
no onpahan aika kulunut noita tehdessä mut nyt oon tyytyny vaan lepäilee..mut ei auta sekään...

muoks*ja nii poistettiin jopa viisauden hampaita ja nekin vasta rv 36 kun ei mielellään revitä raskaus aikana just ettei supistelis ym...ja pah..ja multa poistettiin 3 kerralla...kellehän ne supparit meni..olis voinu palauttaa..
mä kans koitin kaikki ekasta, ja ei sit millään.
tokasta aloin vaan makoilee siinä rv38 maissa ja otin rauhallisesti.
syntyi 39+5, en jumpannut saunonut siivonnut tai sekstannut, mut en myöskään ollut sitten niin rasittunut, kun h-hetki tuli.
ota kuule nyt ihan rennosti! ja lepää kun vielä ehdit
 
ccws
Mä maalasin tossa vaiheessa vanhat keittiön kaapit ja ovet..... meillä oli sellainen minikeittiö - seisoin toinen jalka tiskipöydällä ja toinen työpöydällä vastapäätä...
Sit maalasin vielä kylppärinkin samaan syssyyn.
Seuraavana yönä esikoinen syntyi ;)
 
tyy
Aöoita joku vuorokauden intesitiivistä keskittymistä vaativa projekti. Vaikka perunalaatikon imellytys.

Mulla oli jo käynnistysaika sovittuna ennen kuin suostui ite tulemaan 41+5. Eikä yhtää supparia ollut ennakko varoituksena.
 

Yhteistyössä