NÄRÄSTYS ja RENNIE raskaana??


närästys ja rennie??
eli kysyisin kuinka paljon rennietä saa ottaa vuorokaudessa raskaana?entäs jos jatkuu pitempään ni mites päivittäinen käyttö?
nyt rv 35+3 ja ihan hirmuinen närästys=(

kiitoksia jo etukäteen :flower: :heart:
 
Määristä en tiedä, mutta sen tiedän että kun odotin noita meidän lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat. Siis rennietä kului todella paljon ja mulle sanottiin että se on turvallista vauvalle. Eikä meidän muksuille ainakaan mitään tullut...

Että rennietä vaan niin helpottaa olokin vähäsen. =)
 
Snoopy
Niin monta kuin ohjeessa mainitaan. Olikos se 12 tabua/pvä tai jtn sinnepäin. Näin mulle ohjeistettiin apteekissa. Ei kyllä kahtatoista mennyt ikinä, alle kymmenellä selvisin pahimpanakin päivinä.
 
Saa käyttää tosi paljon ja mä käytin päivittäin (ja mainitsinki siitä lääkärissä ). Mulla oli ihan hirveä närästys :$
Gaviscone käy kanssa, mutta se on aika kamalan makuista - tosin nesteenä se menee alas ihan suht hyvin ja auttaa mun mielestä nopeammin ku rennie.
 
rennie
paketin ohjeen mukaan, eli on vissiin sit toi 12 maksimi. Itsellä menee yleensä se 1-2, mutta huoletta olen syönyt sit enemmänkin jos on tarvinut.
Itse voi tietty vaikuttaa omilla syömisillään jonkin verran närästyksen määrään, eli välttää isoja annoksia, hiilihappoja, kahvia, tuoretta leipää/pullaa jne. Loppua kohden vaan sekään ei auta :S
 
vieras
En minäkään muista määriä, mutta minulla ei Renniet aikoinaan auttaneet sitten yhtään...Niin oli tuskasta sen närästyksen kanssa vaikka olisi jatkuvaan syönyt. Toivottavasti sinä niistä avun saat, mutta jos et niin pyydä lääkäriltä "vahvempia" lääkkeitä ongelmaan. En muista nimeä, mitä aikoinaan reseptillä sain, mutta yhden kun sitä roppia päivässä ottii niin loppu kärvistely. Onneksi loppu lopullisesti synnytykseen =). Tsemiä, se on KAMMOTTAVA vaiva!!
 
KIITOS vastauksista..mullakaan ei siis auta kun n tunniksi pariksi..mut parempi kun potee 24/7 ja tää tosiaan on kamalaa ikinä ennen mua oo elämässä närästäny ja nyt tuntuu et kurkku olis täynnä happoa..YÖK..onnex enää kuukaus kun kuullu et monilla alkaa jo aikasemmin... :flower:
 
vieras
Kysy ihmeessä lääkäriltä jotain tehokkaampaa, kun niitäkin on saatavilla ja turvallisia raskaanaolijoillekin. Itelläni ainakin "elämänlaatu" parani, kun sai yöt nukkua ilman kammottavia vaivoja ja päivätkin olivat niin paljon helpompia. Se lääke ei muistaakseni ollut edes kallista. Tsemiä edelleeen! =)
 
rinkinki
Mä vedin raskausaikana Zolt tabuja (reseptilääke) ja jos erehty syömään jotain mikä närästi lääkkeistä huolimatta, niin otin Gavisconea. Renniet ei mulle oikeen auttanu.
 

Yhteistyössä