Hakutulokset

  1. elvini

    Oululaiset äidit!

    mulle kyllä passais tapaaminen,mielellään tutustuisi ihmisiin.
  2. elvini

    Oululaiset äidit!

    täällä kanssa uusi oululainen äiti kera 3v poitsu ja 4vee tyttö. Tuttuja täällä ei ole yhtään ja olisi kiva saada leikkiseuraa niin lapsillekkin kuin itsellekkin :)
  3. elvini

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    joo emmä nyt laihduttamal laihduta vaan just et pari päivää viikos kasvissosekeittoo ja ruisleipää...tyekis toi puhistuskuuri vaa nii hyvää ku mässänny nii älyttömästi :laugh: ja nyt kahen kaaa ei oikee aina jaksa niin liikkuakkaa... no pitää miettiä tota kuuria uudestaa sitku imetys...
  4. elvini

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    tere...minähi vähä haaveilisin kokeilla tuota... raskauskiloi vie 13,synnytyksest koht 2kk... mut mietin et haittaalkohan ku imetän...ei siin kyl asiasta mainita et ei kai xse sitten... ja mistä olette ostanu nuit? ei ainakaa kaupassa ollunna huomenna aattelin alottaa muutaman päivän...
  5. elvini

    puhdistuskuuri

    mikäs ois joku toimiva?????
  6. elvini

    Arvuutellaanko murre sanoja toisillamme?

    meillä ainaki lähetää rimpsalle...eli bilettämään
  7. elvini

    Arvuutellaanko murre sanoja toisillamme?

    rikkalapion se osa mihi kerätää
  8. elvini

    Arvuutellaanko murre sanoja toisillamme?

    romuska
  9. elvini

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    meidän poika syntyi 20.3 14.41. pituutta oli 50 ja painoa 3110. aivan ihana pikku pakkaus :heart:
  10. elvini

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    mullakin noita kivuttomia ja kivuliaita supistuksia kiusaamassa vähän väliä...tosi tuskasta kun niin odottaa että vauva syntyis pian...mixei ne voi jo koveta että pääsis itse asiaan... rasittavaa kun raskauden pitää kestää näin kauan... olisin jo aivan kypsä synnyttämään!!! esikoinen synty 39+3...
  11. elvini

    Kuinka monta kerjäläistä on jo teidän ovella käynnyt?

    minä niin ootin että tulis virpojia kun pihassa asuu paljon lapsia... mutta ei tullut yhtäkään, 11 jälkeen en ois kyllä avannutkaan kun meijän neiti meni päikkäreille ja häntä varten minä virpojia oisin toivonukkin käyvän...mässättiin sitten miehen kanssa suklaat mitkä oli virpojille varattu ja...
  12. elvini

    Keväällä sunnuntaina syntyvälle potkupuku

    heh pitääpä tähtää sunnuntaille sitten...mulla LA ens viikon lauantaina
  13. elvini

    pikaista apua tarvitaan- miten helposti saa raskaana unilääkettä tai rauhoittavaa?

    kyllä jotain unilääkkeitä annetaan kun nimittäin valitin neuvolatädille jatkuvaa väsymystä rv 36 oli tuolloin niin hän sanoi että sano lääkärille niin määrää unilääkkeitä,mitä tosin en halunnut kuitenkaan kun v'äsymys johtui osin siitä että esikoinen heräilee öisin niin eipä siin' paljon auta...
  14. elvini

    tehdäänkö tutkimus?

    äiti sosiaalialalla ja meiti perässä lähihoitaja,sosionomix ois haave....
  15. elvini

    joko selvinnyt mandin kuolinsyy

    niinpä tosi tahdikasta oiskin ilmotella heti omasille et siellä ne taas miettii kuolinsyytä...
  16. elvini

    joko selvinnyt mandin kuolinsyy

    ihminen on luonnostaan utelias,sellaisia me olemme ja siihen ei auta mikään. te joita asiasta puhuminen ärsyttää miksi vaivaudutte lukemaan tämmöistä keskustelua...ettei vaan kiinostaisi saada tietää jos vaikka joku tässä ketjussa olisikin tiennyt syyn......
  17. elvini

    Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

    meillä maalla asuu kakkisen veljekset :laugh: juoppoja koko sakki
  18. elvini

    Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

    jos en värin muista niin luin kerra yhestä ovesta lituska... piri kanssa aika harvinainen
  19. elvini

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    on se tuskasta tämä odotus... enkä ole ainut malttamaton,mulla vaan maltettavaa vielä mahdollisesti NELJÄKIN VIIKKOA :headwall: mut toivossa on hyvä elää,tänä aamuna taas tuntu että tänään olisi hyvä päivä synnytyksen käynnistyä... huomenna tasan 38. esikoinen tuli tosiaan 39+3 joten...
  20. elvini

    Mielipiteitä meiän lasten nimistä? Caisa-Jessica, Cucca-Janica, Jucca-Becca ja Nico-Calevi

    ei helevetti :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: hahahahahahahahhaahahhahahahahaha

Yhteistyössä