joko selvinnyt mandin kuolinsyy

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti
tiiän
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Mitä se teitä niin kiinnostaa? Ei oo ihmisen uteliaisuudella ikävissä asioissa sitten mitään rajaa. :headwall:

Etkö tiedä, että monia ihmisiä vain KIINNOSTAA tietää kuolinsyy. Kiinnostus kaikkea kohtaan, niin elämään kuuluvia asioita kuin kuolemaan kuuluvia asioita kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiän:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Mitä se teitä niin kiinnostaa? Ei oo ihmisen uteliaisuudella ikävissä asioissa sitten mitään rajaa. :headwall:

Etkö tiedä, että monia ihmisiä vain KIINNOSTAA tietää kuolinsyy. Kiinnostus kaikkea kohtaan, niin elämään kuuluvia asioita kuin kuolemaan kuuluvia asioita kohtaan.
Joo mutta etkö tiedä että tämä kaksplussan palstalla asiasta UTELEMINEN on todella mautonta.
 
minäkin
voihan ihmiset olla aidosti liikuttuneita ja surullisia nuoren ihmisen poismenosta ja haluta tällasessa yhteydessä vaan tietää mitä on tapahtunut. Ei se tarkota et tarvis olla mitenkää tonkimassa kenenkää asioita tai juoruilun haluisia.

kyllä minua ainakin liikuttaa varsinkin nuoren ihmisen kuolema, se on aina tragedia tapahtui sitten mistä syystä tahansa. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä nyt kysyn suoraan,että ******Kohta varmaan poistuu tää ketju taas,tehtäköön siis selväksi etten tahdo kysymyksellä ketään loukata ja omaisille surunvalittelut.
Joo. Mutta silti sä et ymmärrä, miten asiasta uteleminen saattaa loukata läheisiä.
Mie itte olen jo tän reilun kuukauden aikana, mitä isän kuolemasta on kulunut, saanut kolme kertaa räjähtää utelijoille.
Kun se ei tuo sitä kuollutta läheistä takaisin vaikka me tiedettäiskin mikä syy oli. Sen ei pitäis jumankauta hetkauttaa sillon muittenkaan elämää. Utelulle ei oo mitään muuta syytä ku ihmisten juoruiluhalu.
Sen verran pitäis ihmisillä liikkua korvienvälissä, että tajuttais olla utelematta tollasia asioita.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Mitäs jos nämä mandi aiheet laitettas täällä lukkoon, koska nämähän ei kuulu meille. Annetaan hänelle rauha ja hänen läheisilleen, vai???
Suurin osa palstalla käsiteltävistä asioista on sellaisia jotka ei kuulu muille.Ymmärtäisin poiston ja lukitsemisen jos ois asiatonta tekstiä mut tässähän sitä ei ole.En oikein ymmärrä et jos on julkkis niin kaikesta sen elämään liittyvästä saa olla kiinnostunut ja jutuilla on hyväksyttävää myydä lehtiä ym mut heti kun tyyppi kuolee ni kaikkien pitäs vihellellen katsella seiniä että ei loukkais ketään.
 
ihminen on luonnostaan utelias,sellaisia me olemme ja siihen ei auta mikään. te joita asiasta puhuminen ärsyttää miksi vaivaudutte lukemaan tämmöistä keskustelua...ettei vaan kiinostaisi saada tietää jos vaikka joku tässä ketjussa olisikin tiennyt syyn......
 
Krohn
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ei kuollut kotonaan eikä ollut sairauskohtaus. *varma tieto*
Kivat sulle, voin lähettää terveiset läheisille että sä jaat tota "varmaa tietoas" täällä. Tosi tahdikasta.


Niin eikö sitä asiaa saa täällä kertoa..? Vai onko täällä kaikki hänen kuolemastaan tietoiset niin hienotunteisia?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Krohn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ei kuollut kotonaan eikä ollut sairauskohtaus. *varma tieto*
Kivat sulle, voin lähettää terveiset läheisille että sä jaat tota "varmaa tietoas" täällä. Tosi tahdikasta.


Niin eikö sitä asiaa saa täällä kertoa..? Vai onko täällä kaikki hänen kuolemastaan tietoiset niin hienotunteisia?
Ekasta vaihtoehdosta en tiedä, toka pitää mun kohdalla paikkansa.

 
vakkari myös
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
voihan ihmiset olla aidosti liikuttuneita ja surullisia nuoren ihmisen poismenosta ja haluta tällasessa yhteydessä vaan tietää mitä on tapahtunut. Ei se tarkota et tarvis olla mitenkää tonkimassa kenenkää asioita tai juoruilun haluisia.

kyllä minua ainakin liikuttaa varsinkin nuoren ihmisen kuolema, se on aina tragedia tapahtui sitten mistä syystä tahansa. :(
voihan ton tietenkin noin selittäää...

itse en henkilöä tiennyt ja olin palstalla kun tapahtuneesta ilmoitettiin.
toki kosketti kun tiedän että oli kyseessä nuori ja jäi pieniä lapsia.
Olen luonteeltani utelias mutta nyt kyllä oksettaa että joku jaksaa kysellä asiasta vielä ja tonkii tietoa.

Jos hänen miehensä tai perheensä haluaisi ett syy olisi kaikille palstailijoille selvillä uskon että hän tulisi sen kertomaan.
Kun näin ei ole tapahtunut antakaa hänen levätä rauhassa ja hänen perheellerauha
 
vieras
mun mielestä vois ihan hyvin tuoda julki, mitäs pahaa siinä on? asiaoista puhumalla esim. itsemurha, voitais estää monta samanlaista tapahtumaa. ja siis en nyt tarkoita että hän ois tehnyt itsemurhan.
niinhän se on että kun on julkisuuteen lähtenyt, niin siinä sitten ollaan hyvässä ja pahassa.
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari myös:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
voihan ihmiset olla aidosti liikuttuneita ja surullisia nuoren ihmisen poismenosta ja haluta tällasessa yhteydessä vaan tietää mitä on tapahtunut. Ei se tarkota et tarvis olla mitenkää tonkimassa kenenkää asioita tai juoruilun haluisia.

kyllä minua ainakin liikuttaa varsinkin nuoren ihmisen kuolema, se on aina tragedia tapahtui sitten mistä syystä tahansa. :(
voihan ton tietenkin noin selittäää...

itse en henkilöä tiennyt ja olin palstalla kun tapahtuneesta ilmoitettiin.
toki kosketti kun tiedän että oli kyseessä nuori ja jäi pieniä lapsia.
Olen luonteeltani utelias mutta nyt kyllä oksettaa että joku jaksaa kysellä asiasta vielä ja tonkii tietoa.

Jos hänen miehensä tai perheensä haluaisi ett syy olisi kaikille palstailijoille selvillä uskon että hän tulisi sen kertomaan.
Kun näin ei ole tapahtunut antakaa hänen levätä rauhassa ja hänen perheellerauha
Oliko hänellä perhe? En ole tosiaankaan noin hyvin perillä, enkä ole ottanut asiasta selvää. Ihan yleisellä tasolla tarkotan tuota mitä sanoin. Ei täällä tarvi silmälappujen kanssa kuleskella tai olla hulluna juoruämmä ja mässäillä toisten surulla. voi olla ihan siltä väliltäkin.....
 

Yhteistyössä