joko selvinnyt mandin kuolinsyy

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Mitä se teitä niin kiinnostaa? Ei oo ihmisen uteliaisuudella ikävissä asioissa sitten mitään rajaa. :headwall:


Uteliaisuuttasi vissiin sinäkin tämän ketjun avasit.... Ei ole ihmisten uteliaisuudella rajaa ei, mutta etpä noussut itse asian yläpuolelle

 
Vieras
Kun asiaa niin peitellään, niin kai siinä sitten oli jotain piiloteltavaa. Ehkäpä syynä oli itsemurha, lääkkeet tai ties mitä. Jos olisi ollut sairaskohtaus, niin hyvin todennäköisesti se olisi kerrottu julkisuudessakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ei kuollut kotonaan eikä ollut sairauskohtaus. *varma tieto*
Kivat sulle, voin lähettää terveiset läheisille että sä jaat tota "varmaa tietoas" täällä. Tosi tahdikasta.
Kivat itelles, enhän mä vielä edes sanonut mitään tarkkaa, kunhan vain kumosin lehtien väitteet! Tiedän kyllä oikean kuolinsyyn ja -paikankin, mutta niitä minä en tänne kerro.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kun asiaa niin peitellään, niin kai siinä sitten oli jotain piiloteltavaa. Ehkäpä syynä oli itsemurha, lääkkeet tai ties mitä. Jos olisi ollut sairaskohtaus, niin hyvin todennäköisesti se olisi kerrottu julkisuudessakin.
Samaa mietin minäkin. Tuskin oli ihan mikään "tavallinen" kuolinsyy. Minua kiinnostaa mihin mandi kuoli -myönnän sen. En TONGI sitä teitoa netistä kokoajan, mutta jos törmään siihen aiheeseen liittyviin juttuihin netissä (kuten tämä ketju) niin avaan sen ja luen läpi. Se ei ole keltään pois kertoo sen tai ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ei kuollut kotonaan eikä ollut sairauskohtaus. *varma tieto*
Kivat sulle, voin lähettää terveiset läheisille että sä jaat tota "varmaa tietoas" täällä. Tosi tahdikasta.
Kivat itelles, enhän mä vielä edes sanonut mitään tarkkaa, kunhan vain kumosin lehtien väitteet! Tiedän kyllä oikean kuolinsyyn ja -paikankin, mutta niitä minä en tänne kerro.
Omaisilla on ollu syynsä sanoa lehdistölle tytön kuolleen kotonaan. Sitä on mun mielestä syytä kunnioittaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ei kuollut kotonaan eikä ollut sairauskohtaus. *varma tieto*
Kivat sulle, voin lähettää terveiset läheisille että sä jaat tota "varmaa tietoas" täällä. Tosi tahdikasta.
Kivat itelles, enhän mä vielä edes sanonut mitään tarkkaa, kunhan vain kumosin lehtien väitteet! Tiedän kyllä oikean kuolinsyyn ja -paikankin, mutta niitä minä en tänne kerro.
Omaisilla on ollu syynsä sanoa lehdistölle tytön kuolleen kotonaan. Sitä on mun mielestä syytä kunnioittaa.

Juu niin varmasti on ollut syynsä, enkä ihmettele!

Omalta osaltani en enää aiheesta jatka, joten voit joko räksyttää takaisin vielä kerran tai antaa aiheen olla. Varmaa kuitenkin on, että aikaa myöten totuus julkisuuteen tipahtaa, vaikka minä vetäisin suuni vetoketjulla suppuun.

Mutta kiva kun vahvistit osaltasi, etten ole puhunut puuta heinää. :xmas:
 
notifier
Kohta se lukee kuitenkin hevosen kokoisilla kirjaimilla seiskapäivää lehdessä, et se siitä omaisten ajattelusta. Ei varmaan tee sen kummoisemmin hallaa jos jossain kaks plus palstalla asiasta keskustelee.
 

Mä en oikeastaan ymmärrä miksi tuota virallista kuolinsyytä ei voida julkisesti kertoa kun se tuntuu niin monella olevan jo tiedossa varmana tietona. Itsekin olen (tahtomattani) kuullut sen jo useasta eri paikasta ja jokaisen kertomana se on aina varma tieto ja kuultu joltain joka tuntee juuri oikean luotettavan ihmisen. On totta, että eihän se periaatteessa kellee kuulu, mutta koska kyseessä on julkisuuden henkilö spekulointi jatkuu ja on aika inhottavaa kun kaikenmaailman juoruja liikkuu...
 
Vieras
Jos lehdissä pitää kirjoittaa,että on joku "julkkis" ja kauheet lööpit kuvan kera,että on kuollut niin pitää sillon pystyä myös kertomaan kuolinsyy. Eikö sen isäkin jossain lehdenkannessa kertonut ko asiasta joten jos on halua tulla kertomaan lehdelle niin pitää pystyä myös sanomaan totuus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos lehdissä pitää kirjoittaa,että on joku "julkkis" ja kauheet lööpit kuvan kera,että on kuollut niin pitää sillon pystyä myös kertomaan kuolinsyy. Eikö sen isäkin jossain lehdenkannessa kertonut ko asiasta joten jos on halua tulla kertomaan lehdelle niin pitää pystyä myös sanomaan totuus.
Jos haluaa säilyttää hyvät suhteet mediaan ja yrittää välttyä pahimmalta juoruilulta, täytyy kertoa suru-uutinen itse lehdistölle. Ei ole mitään syytä kertoa yksityiskohtia. Se ärsyttää lukijoita kyllä, mutta lukijat voivat katsoa peiliin ja miettiä mikä siinä niin ärsyttää.

Mikään ei enää tuo Mandia takaisin :( Voi kun ihmiset ymmärtäisivät olla hienotunteisempia. En osaa olla avaamattakaan näitä ketjuja.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
Alkuperäinen kirjoittaja virailija:
Alkuperäinen kirjoittaja *****:
Hirtti itsensä, poikakaveri oli jättänyt juuri.
korjaus: tyttöystävä jätti.
ei sitten voi vähempää kunnioittaa vainajaa? P*rkele teidän kanssa. antakaa kuolleiden olla kuolleita ja lakatkaa spekuloimasta. kuolinsyyn tutkinnassa menee kuukausia ja asia uutisoidaan loppuun kun sen aika on.
Jos uutisoidaan.Eihän sitä pakko ole tehdä.

 

Yhteistyössä