Hakutulokset

  1. A

    Pesupähkinöistä?

    Eli ei täälläkään pesupähkinöiden käyttäjiä... :(
  2. A

    Häihin menosta kyskymys?

    Kysy suoraan hääparilta?
  3. A

    SISKOT, APUA!

    Sen varran vaan että osaan laskea mitkä laskut maksan nyt ja kuinka paljon jäätävä rahaa että pääsen lähtemään autolla sairaan kummini luo, ja jää vielä rahaa ostaa polttoainetta takaisin päin tullessa. Mutta kiitos!! Laskut maksettu ja rahaa jäi polttoaineeseen!
  4. A

    se tarttu lapsiinkin...

    Meilon 6vk. meneillään. Nyt lähti nuorimmasta uusi kierros. Kuka tietää mikä pöpö tää on? Miks se ei ala jo loppua!!?
  5. A

    mikä velvollisuus mul on hoitaa miehen etälasta?

    Moralinen? Kait te voitte itse sen valita? Riippuen miten läheisiä olette mihen kanssa/ miten läheinen haluat olla lapsen kanssa? Itse ainakin tahtoisin vaikka lapsen äidillä saattaa olla painaviakin mielipiteitä asiasta? Olisi minusta ihana että mieheni ottaisi myös minun kuvitteellisen...
  6. A

    Pesupähkinöistä?

    Nonivan pesupähkinöiden mukana tulevassa lapussa kerrotaan noiden pähkinöiden pesevän hyvin 4-6 pähkinän puolikkaalla. Myös kakan jms. Saatteko te? Itse olen laittanut noita varmaan 10, ja silti on olo ettei rasvatahrat lähde edes tahrasuolan kanssa. Vai konekko meinaa sanoa sopimuksen irti? Ja...
  7. A

    SISKOT, APUA!

    Oi voitteko auttaa minua? Olisi juuri tällä pyllynistumalla saatava tietää diiselin hinta nykyään? Kun en autoa käytä niin ei tule seurattua? Jos joku voisi auttaa niin kiitos!
  8. A

    Simasta

    Kun nyt lähti puhheeks, niin voikohan simmoo panna lasi pulloon tekkeytymmään? Juu, tiiän että kuulostan ihan ouvolta, mutta en osoo piättee uskallanko laittaa ettei vuan poksaha enne aikojaa? Mutta jos joku ossoo miuta neuvoa, niin oliosin todella kiitollinen :D
  9. A

    Mitä hajustetta käytätte pesupähkinöiden kanssa?

    Nyt alkaa laventelin tuoksu jo tökkiä. Koko viime vuoden käytin, ja sitä dellinen oli ruusu. Nyt alkaa öljy jo loppua, eli olisi ihan hyvä syy taas vaihtaa. Mikä öljy tuoksuisi hyvälle pyykin kanssa? Sitruuna oli kaamee, samoin eukaleptys.. :/
  10. A

    Mitä keräilette tällä hetkellä?

    Vapaa päiviä :D
  11. A

    Minne ekaluokkalainen voi mennä lomalla kun vanhemmat ovat töissä?

    Kiitos, tuo oli todella ihanasti sanottu Onhan tässä näitä naapurin tätejä. Mutta taisin kantaa romppeeni sellaseen taloytiöön jossa ei oikein toisten lapsista silleen kiinnostuta... Ja en osaa luvata että voisin itse vaihtiksena hoitaa esim. heinäkuun toisten lapsia, kun pitänee lähteä...
  12. A

    Minne ekaluokkalainen voi mennä lomalla kun vanhemmat ovat töissä?

    moon yh... Pitänee jäädä palkattomalle.. :ashamed:
  13. A

    Minne ekaluokkalainen voi mennä lomalla kun vanhemmat ovat töissä?

    Kun ei ole niitä sukulaisia. Kummit ja pummitkin on lomilla töissä, ja mokomat asuvat sen verran kaukana etten tiedä uskaltaisinko laittaa toisel puol suomea? Jos jotain tapahtuu? Juu, pitäs varmaan tuota napanuoraa jo löysyttää? :D
  14. A

    Purkinavaaja hukassa

    Hanki sellainen "hissilippu jojo". Jojo kiinni seinään, sen verran likelle hanaa että kun jojon vetää kokonaan auki, toinen pää ulottuu hanan alle. Ja siihen toiseen päähän se -purkinavaaja-. Ei muuten varmana katoa enää! Samaa voi koettaa saksille, tosin niitä en vielä ole kovin usein...
  15. A

    milloin lapsi omaan huoneeseen

    Eiköhän lapsi voi mennä/laittaa omaan huoneeseen siltä kun tuntuu? Vaikka jo heti syntymästä asti niin kuin nuo ameriikkalaiset, mutta sehän on niin kiinni vanhemmista? Pakkohan se nyt on kertoa omakin kokemus. Vanhin 2v, toinen 1v. siskon seuraksi, 5v. vanhin sai oman huoneen ja toinen ja...
  16. A

    Minne ekaluokkalainen voi mennä lomalla kun vanhemmat ovat töissä?

    Kävipä hyvin. Gallubbini mukaan täälläpäin ei ole leirejä kun kesällä, ja en tiedä tohdinko laittaa lapsen kesäkuussa 4vk:si leirille ja elokuussa 2ksi viikoksi? Talvi, eikä syysloma aikaan ole edes päivisin toimivia kerhon tapaisia touhu paikkoja. Eikä sitä puistotätiä... Mietin jo että...
  17. A

    Minne ekaluokkalainen voi mennä lomalla kun vanhemmat ovat töissä?

    Otsikko varmaan jo kertoi mitä mietiskelen? Minne siis laittaa pieni ekaluokkalainen, ku ei ole edes sukulaisia tai tuttuja jotka voisivat katsoa päivät lapsen perään? Kertokaa kokemuksianne tai edes ideoita?
  18. A

    Oikeesti.. aina säännöllisesti havaitsen, että ympärillä on..

    Kuulostaa tutulta. Ja tulin siihen tulokseen että syynä on ollu se etti vedetty miehen kanssa samasta koydestä ja jos niin ai ainakaan samaan suuntaan. Ja ihmiset on niiiiiin erilaisia. Joskus se vaan pitää hyväksyä että perheet ja ihmiset on niin erilaisa... :snotty:
  19. A

    Lapsi 3v7kk ja pissaa housuun,ollut kuivana jo yli vuoden

    Oisko voisko olla jokin muutos elämässä, tai tapahtunu jotain mieltä tavallaan järkyttävää? Huomuinkipeä? Ja tuo edellinen pointti siitä ettei vaan malta mennä ajoissa, tai tulehdus? Meillä oli syynä 4v. tytön yö (ja päivä)kasteluun todella rassaava muutto. Kun siitä selvittiin, ja...
  20. A

    Minkä ikäinen on nuori äiti?

    Nyt 26, ensimmäisen sain tasan 20-vuotiaana. Muistan vielä kun synnytyssalissa kätilö heti synnytyksen jälkeen sanoi että: Olitpa reipas tyttö! En tienny olisko pitäny suuttua vai ottaa kohteliaisuutena...? Kolmannen jälkeen, olin silloin 24, (sama) kätilö ei enää sitten kehunut...

Yhteistyössä