Hakutulokset

  1. H

    pinotkaa hienoja lasten jatkettavia sänkyjä?

    Nyt tuli kyllä niin paljon kirjoitus virheitä että hohhoijaa.....=)
  2. H

    pinotkaa hienoja lasten jatkettavia sänkyjä?

    eillä Kodin ykksestä ostettu villy-sänky ja musta tosi kiva ja oikein kutsuvan näköinen.
  3. H

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    hitsi mun näppis temppuilee, toivottavasti saitte selvää.
  4. H

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Meillä oli siis ultassa kaikki ern hyvialkio vastasi viikkoja ja sydän sykkiutta 2 pv sen jälkeen pikkuinen luovutti. Suru on erittäin suuri koska tämä oli jo toinen KM peräjälkeen. Ja kun ultrasa kaikki oli hyvin. mulla KM oli rv 8+4 eka KM oli 6+5 mutta se tuli itsestään ulos eikä tarvittu...
  5. H

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Hei, Minä tulin toivottamaan teille onnellista odotutsa. Itse kotiuduin juuri sairaalasta kaavinnasta. Suru on suuri, olo heikko ja tokkurainen nukutuksen jöljiltä. Meidän pieni lensi taivaaseen, ei ollut vielä valmis tulemaan luoksemme, nyt hän katselee meitä pilven reunalta. Toimenpide meni...
  6. H

    Asun Vantaalla. Kysy mitä haluat

    Rajakylä on ihan mielettömän ihana paikka, haluaisin niin takaisin siine, muutin 3 vko sitten pois.
  7. H

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Lisään vielä että LA olis 2.4
  8. H

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Mahtuisiko mukaan vielä yksi odottaja? Kolme kertaa ultrassa käyneenä uskallan kirjoittaa. Ensimmäisellä kerralla rv 5+6 kohdussa ei näkynyt mitään, toinen kerta oli 6+5 ja raskauspussi oli asvanut mutta todella vähän ja silloin sain kuulla että todennäkösesti on tuulimuna. Tänä aamuna ultran...
  9. H

    Osaisko joku auttaa...

    Joo meinasinki tehdä vielä uuden ellen useammankin... =) On vaan jotenkin sellanen olo et raskaana ollaan TAAS!!
  10. H

    Osaisko joku auttaa...

    Tein su positiivisen raskaustestin joku oli positiivinen uuden testin tein heti su-ma yönä joka oli nega, kumpaa uskoa....menkat vko myöhäs....
  11. H

    jelppikää

    Mitä mä teen, ku työskentelen viikonloppusin erittäin " taloudellisesti" hyvässä työssä. Muuten olen hoitovapaalla. Olen ollut ennennkin samassa paikassa töissä mutta eri osastolla jjoten porukat ei ole ennestään tuttuja. Mun kaa samaa aikaa aloitti toinenkin tyyppi ja jotenkin mus ei oteta...
  12. H

    Laittakaas mulle linkkiä, mistä saan ostettua pian uuden hääpuvun... joka olisi 2 värinen... edelliselle kävi vähän huonosti.... :/

    Mulla ois valkoinen jossa on shampanjan värinen halkile helmassa ja kirjailua... mikä sun koko on?
  13. H

    Itä-vantaa

    Äiti ja poika 11kk etsivät seuraa päivisin lenkkeilyn ja kavittelun merkeissä. Olisi mukava jos olisit läheltä jotta voisimme lenkkeillä lyhyelläkin varotusajalla. Laita YV:tä, jos kiinnostuit
  14. H

    Ystäviä vantaalta? Tai muualtakin pääkaupunkiseudulta..

    Täällä olisi yksi äiti jolla koluikäinen tyttö ja 10kk poika. Mistäpäin vantaata olet?
  15. H

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Heipä hei pitkästä aikaa... Kiirettä on mpitänyt, mein poika kasvaa hitaasti mutta varmasti...nojoo...neuvolasta aina sama laulu..."liian pieni" höpö höpö..... Joku tuossa kirjoitteli levottomista öistä....meillä poika nukahtaa n.klo 21 kunhan isi on nukuttanut poikaa ensin tunni...sit se...
  16. H

    Vaunut kevätvauvalle?

    meillä vaunulan firkonit ja ihan mahtavat ja vielä halvat....ikinä en enää osta kalliita emmaljungia...
  17. H

    itä-vantaa ja itä-helsinki.....

    Olen 30 vuotias 3kkpojan äiti itä-helsingin rajalta. Minulla on myös 8 vuotias tyttö. Päivät kuluu vauvan kanssa kahden kun mieskin on töissä. Olisimme vailla lenkki ja kahvittelu seuraa.
  18. H

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    kysymys jälkivuodosta.... meen tajua ku täällä jälkivuoto vaan jatkuu ja jatkuu.....eilen ei tullu yhtään ja nyt tuli ihan veristä ei tosin paljon mut kuitenki. Kauan teillä on kestänyt jälkivuoto? hömppä ja poju 4vko huomenna
  19. H

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Poika syntyi 23.6 klo23.40 paino ja pituus 3704g ja 51cm olemme osastolla vielä kohonneiden crp arvojen takia

Yhteistyössä