Hakutulokset

  1. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Huomenia....... Meen oikeen tiedä mihin mä voisin valittaa tuosta terkasta, mun mieltä painaa yhä toi eilinen. Kelle mun pitää soittaa jos haluisin toisen terkan. Eniten mua ärsyttää nyt se kun tuntuu et se oikein haluaa jotain pahaa tapahtuvan..... Kiitos kun jaksatte tsempata...
  2. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Niin siis laitanpa vielä neuvola kuulumiset: +800g viikossa tullu painoa RR 132 79 sokerit ++ Hb 126 syke 136-160 liikkeet ++ SF 24 Hömppä ja poju 25+2
  3. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    No hei vaan...... Olipa kiva kuulla että joku kaipailee minuakin.. Neuvoloa sujui suht ok. Mun asenne oli aika negatiivinen. Neukka sanoi suoraan et jotkut kun käy vieraissa naisen raskaana ollessa, niin sen takia klamydia testi...ja paskat.....ei mun ukko. Mies oli erittäin loukkaantunu ja...
  4. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    Voi kiitokset tsemppaamisesta...se on vaan aika hankalaa...onnex mies on ilmottanut jo heti alkuunsa et on jokaisella käynnillä mukana. Siis meijän muu perhe nukkuu vielki.....ei ole totta. Täytyy varmaan mennä herättelemään. Tyty on nukkunu jo 13h. Oikein mukavaa Sunnuntai päivää...
  5. H

    *~~Kesämasut 2009 maaliskuussa~~*

    voi kuulemma mut hyvin todennäkösesti se on kuulemma jotain muuta...mul nyt muisti pätkii...sorry.... Eikai siel pakko ole mut mein tyty niin ujo et halusi et tulen mukaan...kyl tos lapussa näytti lukevan et vanhempien toivotaan olevan paikalla. Tuntuu vaan tyhmältä toikin kun ollaan tytön kaa...

Yhteistyössä