Asun Vantaalla. Kysy mitä haluat

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Missäpäin Vantaata asut?

Mikä on mielestäsi Vantaan huonointa seutua?
Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...
Länsimäki ja Rajakylä on ihan hyviä paikkoja asua, näin 30 vuoden kokemuksella... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lotta79:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Missäpäin Vantaata asut?

Mikä on mielestäsi Vantaan huonointa seutua?
Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...
Länsimäki ja Rajakylä on ihan hyviä paikkoja asua, näin 30 vuoden kokemuksella... =)
No juu ei mulla ole omakohtasta kokemusta, perstuntuma vain.
 
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Missäpäin Vantaata asut?

Mikä on mielestäsi Vantaan huonointa seutua?
Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...
Dämn, miksei me tällätty ku olin siellä käymässä :(
 
jahas
Heh - mahtaa olla nolo olo, kun juurikin Vantaalla joudut asumaan. Vaikka ilmeisesti miehesi työmatka on ihan ihanteellinen Tikkurilasta käsin, ja muutenkin yhteydet pelaavat hyvin (myös Helsingin keskustaan), niin johan on kamalaa, kun pitää myöntää asuvansa sen maagisen rajan "väärällä" puolella.

Yritätkö jotenkin itseäsi nostaa, kun tätä kulunutta Voi-nou-mä-en-kestä-tätä-Vantaata-ku-niin-paljon-mageempaa-olis-asua-Stadis -pissislöpinää täällä jauhat? Onko Vantaalla asuva ihminen parempi silloin, kun julkisesti tunnustaa, miten kamalaa siellä asuminen on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Missäpäin Vantaata asut?

Mikä on mielestäsi Vantaan huonointa seutua?
Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...
Dämn, miksei me tällätty ku olin siellä käymässä :(
:eek: millon oot boustaillu näillä huudeilla? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jahas:
Heh - mahtaa olla nolo olo, kun juurikin Vantaalla joudut asumaan. Vaikka ilmeisesti miehesi työmatka on ihan ihanteellinen Tikkurilasta käsin, ja muutenkin yhteydet pelaavat hyvin (myös Helsingin keskustaan), niin johan on kamalaa, kun pitää myöntää asuvansa sen maagisen rajan "väärällä" puolella.

Yritätkö jotenkin itseäsi nostaa, kun tätä kulunutta Voi-nou-mä-en-kestä-tätä-Vantaata-ku-niin-paljon-mageempaa-olis-asua-Stadis -pissislöpinää täällä jauhat? Onko Vantaalla asuva ihminen parempi silloin, kun julkisesti tunnustaa, miten kamalaa siellä asuminen on?
Sillon viime vuosikymmenellä kun tänne muutettiin, niin ei ne spuget niin katukuvassa haitanneet, taidettiin itsekin olla vähän samaa kastia. Nyt lasten myötä myös arvot ovat muuttuneet, eikä enää ole niin tärkeää asua optimaalisella etäisyydellä viinakaupasta, vaan nyt on mielekkäämpää kiikaroida asuntoa sellaiselta sijainnilta josta on ihanteellinen etäisyys lasten tuleviin kouluihin. (Ja dickursby skolaniin en lapsiani halua, että se siitä.)
Mistä sä muuten tiedät missä mun mies on töissä? :D
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja jahas:
Heh - mahtaa olla nolo olo, kun juurikin Vantaalla joudut asumaan. Vaikka ilmeisesti miehesi työmatka on ihan ihanteellinen Tikkurilasta käsin, ja muutenkin yhteydet pelaavat hyvin (myös Helsingin keskustaan), niin johan on kamalaa, kun pitää myöntää asuvansa sen maagisen rajan "väärällä" puolella.

Yritätkö jotenkin itseäsi nostaa, kun tätä kulunutta Voi-nou-mä-en-kestä-tätä-Vantaata-ku-niin-paljon-mageempaa-olis-asua-Stadis -pissislöpinää täällä jauhat? Onko Vantaalla asuva ihminen parempi silloin, kun julkisesti tunnustaa, miten kamalaa siellä asuminen on?
Sillon viime vuosikymmenellä kun tänne muutettiin, niin ei ne spuget niin katukuvassa haitanneet, taidettiin itsekin olla vähän samaa kastia. Nyt lasten myötä myös arvot ovat muuttuneet, eikä enää ole niin tärkeää asua optimaalisella etäisyydellä viinakaupasta, vaan nyt on mielekkäämpää kiikaroida asuntoa sellaiselta sijainnilta josta on ihanteellinen etäisyys lasten tuleviin kouluihin. (Ja dickursby skolaniin en lapsiani halua, että se siitä.)
Mistä sä muuten tiedät missä mun mies on töissä? :D
SAtomäessäkö asutte? ;)
 
otaa selvää pässi
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Missäpäin Vantaata asut?

Mikä on mielestäsi Vantaan huonointa seutua?
Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...
Kuinka monen vuoden kokemus sinulla on esim. Rekolassa asumisesta? Tunnut olevan todella sekaisin tai sitten sinulla on tapana kommentoida asioita joista et tiedä mitään.
Esim. kaikillaa mainitsemillasi alueilla on myös vanhoja ihania omakotialueita, joita ei kyllä voi ilkeyksissäänkään sanoa huonoiksi seuduiksi.

Ollaan asuttu Rekolassa nyt 7 vuotta ja pois en lähde kuin kuoppaan. Omakotialuetta, josta löytyy ihan riittävät palvelut ja Koivukylässä on ostari jossa Cittari, pari vaatekauppaa jne. Matkaa meiltä noin kilometri, kävelee vartissa tai fillarilla viisi minuuttia.
Isot tontit ja vanhat puutarhat, rauhallinen alue, jossa asuu lähinnä varakkaita lapsiperheitä joten voit korjata tota järkkylistaasi ihan rauhassa.
 
Veer
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Missäpäin Vantaata asut?

Mikä on mielestäsi Vantaan huonointa seutua?
Tikkurilassa. Järkkyjä alueita tiksin lisäksi: rekola, asola, korso, koivukylä, hiekkaharju, länsimäki, rajakylä, martinlaakso...
Eikös tossa jo ole melkein koko vantaata?
 

Yhteistyössä