Hakutulokset

1. J

TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

Heips kaikille!!! Uusille tervetuloa ja voimia ja :hug: niitä tarvitseville. Ja onnittelut rouviintuneille!!!! En ole pitkään aikaan taaskaan kirjoitellut ja kovasti on tullut tekstiä, jota olen nyt yrittänyt viimeisessä yöuorossa lukea kiinni. En nyt millään muista kaikkea...
  2. J

TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

Heips kaikille!!! Ihan aluksi Johjolle, muuten olisin voinutkin tulla siihen lauantain tapaamiseen, mutta mulla on silloin yövuorot, valvon siis pe-la ja la-su. Niin joo, ja tuli mullakin käytyä siellä Stockmannin Jasminissa tuossa toissa viikolla. Jotain paitoja sieltä tarttui mukaan...
  3. J

Nyt näyttää siltä kuin huutais tuossa tekstissä. Siis en enää ikinä yritä tummentaa mitään tekstin pätkää :/ :/
  4. J

Heips täältä iltavuorosta!! [/b]Muffelo[b] toivottavasti pikkuisella olisi kaikki hyvin sitten ultrassa :hug: Kamalia synnytystarinoita olitte kertoilleet :o Itse hoitsuna luottaa vaan jotenkin siihen, että eiköhän ne siellä synnärillä sitten tee kaikkensa, että kaikki menee hvyin...
  5. J

Heippaset kaikille möhömahoille piiiiitkästä aikaa!!! Enpä ole aikoihin kirjoitellut tänne, aika on mennyt kuin siivillä. Lomalla oltiin avokin kanssa juhannuksesta heinäkuun loppuun, ja tuli paljon reissattua, ei siinä rytäkässä sitten ehtiny kirjotteleen. Nyt sitten olen yrittänyt lukea...
  6. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

Ja nyt on tämä kone kyllä sekasin, nuo mustaukset tuli väärin päin vaikka ihan oikein ne laitoin!!!! Sori jos jotakuta häiritsee!!!
  7. J

Huomenia!!! Onpa hyvä kuulla [/b]sef, että vauvelilla on kaikki hyvin =) Kyselit siitä masennuksesta. Mulla on ollu mieliala muutoksia todella paljon, ja itse olen aatellu, että olen jotenkin kovin melankolinen ja jotenkin surullinenkin aikas useasti tätä nykyä. Yleensä olen pirteä, ulospäin...
  8. J

sef :hug: Voiko vielä toivoa, että kaikki olisi hyvin? Voi surku, jotenkin sitä toivoisi, että kaikilla menisi raskaudet hienosti loppuun asti. Taas olen niin herkällä päällä, ettei itkusta tahdo tulla loppua :'( Voimia ja :hug:
  9. J

Huomenia kaikille!!! Voi mymmyryy, toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin! Käyhän kertomassa kun saat tilanteeseen selvyyttä, täällä pidetään peukkuja ja toivotaan, että kaikki olisi teillä hyvin :hug: ).( eilen oli eka neuvola. Ihan kiva täti oli se terkka. Mulla oli töitten takia...
  10. J

Moiks kaikille! Rakuuna tervetuloa. MiraLina :hug: ja jaksuja!!! Enpä ole vähään aikaan ehtiny palstaileen, kaverin polttarit ja työt ovat vieneet ajan melkein kokonaan. Mukava lukea, että monilla on ollut kivoja ja positiivisia ultrakäyntejä! Ja edelleen pahanolon kanssa painiville...
  11. J

Heips kaikille! Täällä oireeton olo jatkuu...Rinnat on vaan kipeänä, ja koko ajan haluttas syödä jotain, ei vaan tiedä mitä, ja sitten sitä mättää mitä eteen sattuu. Niin joo ja hajut on jotenkin voimaakkaampia. Haisee ihan hirveälle, kun nuo porukat täältä töistä käy tupakkahuoneessa...
  12. J

Meni väärinpäin nuo tummennukset....
  13. J

Voi ei [/b]Matsalu[b], onpa surullista. Mulle tuli itku, niin pahalta tuntuu sinun puolesta. Voimia ja :hug: sinulle sekä uskoa ja toivoa tulevaisuuteen!!!!
  14. J

Nyt tarviis pika-apua, kyse oviksesta

Moiks! Me pupuiltiin samana iltana kun tunsin oviksen. Nappiin meni ajoitus, koskapa nyt rv 8. Se vaan , että luultavasti se on poika, koska nuo poika-simpat on niitä nopeit ja tytöt niitä hitaita. Itte olen aatellu, että joku pojista sinne sitten heti on sännänny kun on nähny "maalin"...
  15. J

Heippaset kaikille ja uusille tervetuloa :flower:!!! Aamulla käytiin sitten siellä ultrassa. Hirveänä jänskätti, vaikka jotenki sitä on saanu ittensä viime aikoina tsempattua, ettei ole pelänny keskenmenoa tai jotain muuta kamalaa... Noh, siinäpä sitten se minun lääkäri ultrasi, ja sieltä...
  16. J

Huomenet kaikille pitkästä aikaa! Ja Rouva Rosmariini tervetuloa. Hetkeen ei ole ollut nettiä käytettävissä, paljon oli tekstiä tullut viime kerran jälkeen, kaikille :hug: , jotka sitä tarvitsee ja Sirpula, onneksi vuotoa ei tullut sitten enemmälti! Täällä ei edelleenkään ole ollut hirveästi...
  17. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Lakta :hug: ja pahoittelut suuresta menetyksestä, kimpaleesta!!! Ja yhdyn Matsalun ajatukseen siitä, että reipaana on hyvä olla, mutta surulle on myös annettava tilaa. Chamorphis onnittelut plussasta ja tervetuloa :flower: ).( Mulle lääkäri soitti aamusta, ja perui sen torstaisen ultra...
  18. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Heips kaikille, uusille tervetuloa. Matsalu ison iso :hug: ja toivotaan ja pidetään peukkuja, ettäpä pieni jaksaisi kasvaa siellä masussa ja tammikuussa saisit hänet syliisi!!! Hiukan mulla hirvittää, koska aina välillä tulee vieläkin rusehtavaa valkkarin oloista pikkuhousuihin...Ei auta...
  19. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Heips kaikille ja mymmyryy, onpa kiva kuulla, että pikkunen oli kunnossa ja olemassa !!! Täällä on ollut keskustelua, haluaako saada selville vauvelin sukupuolen. Itse olen aatellu, että sama kumpi on, kunhan vain saa sitten sen tammikuussa syliin. Ei siis olla avokin kanssa aateltu...
  20. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Moiks Martzu87! En tiiä lohduttaako sinua yhtään, mutta mullakin oli menkkamaista kipua ihan niistä päivistä lähtien kun menkkojen pitikin tulla. Just siis n.rv4-5. Sitten oikeastaan pikkuhiljaa ne loppuivat ja sitten olikin ihan kumma olo, koskapa jomotusta ei tuntunut. Jomotuksen jälkeen...

Yhteistyössä