Hakutulokset

1. J

Clomifenin aloitus ilman vuotoa?

Juups, tarkotus oli pistää tuo sinun nimi vahvemmalla, mutta näköjään se meni nyt sitten niin, että loppuosa oli vahvemmalla :)
  2. J

Moi Velvet Kiss[b] Kiitti kun vastailit. Alunperin ajattelin, että taisi olla hölmö kysymys mutta sitten, että jospa se ei nyt sitten niin tavatonta olekaan alottaa Clomeja ilman vuotoa. Söin sitten tuossa maaliskuussa ekan Clomi-kuurin kp 3-7, ja nyt sitten sunnuntaina tuli menkat, eli sen...
  3. J

**Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

Moi, uutena tulisin mukaan, jos huolitte? Ikää minulla on 29 v, ja taustalla on PCO ja miehellä (31v) juniorit ui osaittain vähän miten sattuu, onneksi osa ihan suoraankin ja melkein puolet mutkitellen. Viime kuussa popsin ekan clomi-kuurin, 1 tbl kp:t 3-7, menkat tuli eilen ja nyt siis kp...
  4. J

Clomistit!!

Moiks, Huomenna pitäis aloittaa toinen Clomi-kuuri. Edellinen siis oli ensimmäinen. Ultra oli minulla kp 12, tuloksena oli kaksi munista, kooltaan 20 mm, molemmat vasemmalla puolella. Siinäpä sitten avokin kanssa yritettiin pupuilla, josko tärppäis, mutta siis ei tärpännyt, nyt kp 2. Kp 15...
  5. J

Te joille clomit ovat tuoneet positiivisen tuloksen!

Moiks taru82. Mulla on nyt yeka Clomi kuuri takana, ja tiistaina kävin seurantaultrassa. Tuloksena kuurista oli vasemmalla puolella kaksi 20 mm rakkulaa , oikealla oli taas kaksapäin pienempiä. Lääkäri totesi, että eikun pupuilemaan. Totesi, että hyvällä tuurilla voi tärpätä :) Päätettiin...
  6. J

plussasin!

Onnea!!! :flower: :flower:
  7. J

Seurantaultraan vasta toisessa clomikierrossa!?!

Minun pitää myös mennä ekan clomikierron jälkeen ultraan. Lääkäri perusteli sillä, että koskaan ei voi tietää montako munarakkulaa kypsyy. Totesi, että ilman tehokasta seurantaa, voi syntyä sitten esim. pienet ja heiveröiset neloset tai jopa kuutoset, ja sellainen olisi hänen mielestään...
  8. J

Heips! Aikaisemmin tällä palstalla kirjoittelinkin, että Terolut-kuurin avulla ei tullut vuotoa. Eilen kävin ultrassa, ja niinkuin lääkäri jo aikaisemmin epäili, kohdun limakalvo oli liian ohut (vain 4,5 mm). Tarkoituksena oli, että Terolutin jälkeen olisin alkanut ottaa Clomifenia kierron...
  9. J

Terolut-kuuri syöty, ei vuotoa...

Kyllä mullakin e-pillereillä kierto pysyi normaalina, siis tuli aina liuskan syötyä parin päivän päästä, ja toisaan on nämä terotkin pelittäneet aikaemmin. Nyt vain edelleen odottelen vuotoa, ei siis ole vieläkään tulleet. Mistäpä noista teroista tietää miksi pelittää joskus ja toisinaan ei.

Yhteistyössä