Clomistit!!

Onko täällä muita kanssasisaria jotka nappailevat clomeja tällä hetkellä? Itsellä nyt ensimmäinen satsi otettu ( 1tbl/päivä), aamulla otin viimesen pillerin ja nyt kp 7. Olisi kivaa jännätä yhdessä ja jakaa kokemuksia. Jännityksellä odotan tapahtuisiko muutaman päivän päästä kauan kadoksissa ollut ovis.. =) Kertokaapas omia kokemuksianne, olisi mukava kuulla!!

Moi,
Itse otin viimeisen pillerin maanantaina (1tbl/pvä) ja nyt huomenna aika ultraan. Saa nähdä miten ovat toimineet, jännittää :) Kerron myöhemmin miltä ultrassa näytti. Oletko menossa myös ultraan?

Olen menossa torstaina, silloin kp 12. Mua jännittää myös kovasti onko mitään tapahtunut... Onko sulle tullut mitään oireita clomeista? Itsellä on öisin ollut lievää menkkamaista kipua mutta siinä oikeastaan kaikki. Nyt kun kp 9 tuntuu että valkkaria on enemmän liikenteessä kuin ennen clomeja näihin aikoihin. Toivotaan positiivisia uutisia, tule kertomaan kuin kävi :)

Moiks,
Huomenna pitäis aloittaa toinen Clomi-kuuri. Edellinen siis oli ensimmäinen. Ultra oli minulla kp 12, tuloksena oli kaksi munista, kooltaan 20 mm, molemmat vasemmalla puolella.
Siinäpä sitten avokin kanssa yritettiin pupuilla, josko tärppäis, mutta siis ei tärpännyt, nyt kp 2.
Kp 15 tuntui jomotusta/pientä kipua alavatsalla, ja ajattelin, että silloin oli varmaan ovis.

Mulla ei hirveästi sivuoireita tullut noista clomeista, pientä alakuloa ja vähän unettomuutta.

Pistäkäähän kuulumisia, jotta mitä niissä ultrissa selviää =)

Moikka,
Täällä on kans yks clomisti. Kolmas kierros lähössä käyntiin. Ekalla kerralla tuloksena oli yksi hieno munis, mutta ei tärppiä. Toisessa ei saatu munista kasvamaan, joten nyt kolmanteen lähetään tupla-annoksella. Nyt on kp2 menossa ja pitäsi varata ultra kp12. Toivottavasti nyt auttais!!!

Ekassa kierrossa oli aika paljo kaikkia sivuoireita, viimeks ei yhtään mitään. Eli onkohan se sitten sen merkki että ne toimii jos on sivuoireita.

Tsemppiä kaikille ultraan ja kertokaahan kuulumisia B)

Nyt on ultrassa käyty ja yksi n.17mm iso munasolu löytyi ja kiertopäivä oli eilen 14. Nyt sitten täytyy peittojen välissä viihtyä:) Sain samalla lähetteen verikokeeseen kp 24. että seurataan jos nyt vaikka tärppäis, ettei mun keltahormoonitaso ole liian pieni. Mutta positiivisella mielellä olen:)

Ultrassa käyty ja toisella puolen oli 18mm munasolu ja toisella 15mm + yksi vähän pienempi! Jännät on paikat siis. Ainut huono että kohdun limakalvo oli ohuehko eli 3-6 mm lääkärin sanoin. Tähän kiertoon ei teroluteja koska jos ovis tapahtuu pitäis keltrauhashormonituotanto alkaa itsestään. Mulla myös kymmenen päivän päästä verikoe ja katsotaan se keltarauhashormonitaso. Mikäs on homman nimi muilla tällä hetkellä??

Eilen vihloi todella kipeästi alavatsaa ja hieman poltteli, mutta muuten ei ole ollut mitään oireita. Onpa mukava kuulla, että sinullakin clomit ovat auttaneet jo ensimmäisestä kierrosta! :) Minulla limakalvo oli kuulemma todella hyvä eli siis ilmeisesti paksu... Minulle lääkäri sanoi samaa, ettei nyt käytetä ollenkaan teroja. Nyt sit vain jännitellään yhdessä :)

vähän jännitti kun napsautin tätä "lapsettomuus" linkkiä, mutta on täälä meitäkin, jotka tarvitsevat vain hiukan näpäytystä alkuun pääsemiseen :D

mä olotan huomenna elämäni ensinmäisen clomikuurin kp 5-9. syön kaksi päivässä ja seuranta olisi kp 15. mietinkin onko se liian myöhään, kun teillä muilla ollut 12 :eek:

olisi kiva seurailla täälä muiden tuntemuksia clomeista, oviksesta ja mahdollisesta raskaudesta :D ja tietty piinata teitä mun vaikeilla kysymyksillä :LOL:

meillä on muuten tuolla vauvakuume-puolella pino: apuja tarvitsevat vauvakuumeiset!! sinne vaan mukaan jos haluaa :wave:

Ja koska otat clomit kp 5-9 todennäiköisesti ovulaatiokin tapahtuu hieman myöhemmin, näin luulisin. Charlott, mites sulla, mulle lääkäri sanoi että nyt kun sopiva annostus löytyi niin ei tarvii kolmeen kiertoon mennä ultraan. Ja jos ei siinä ajassa natsaa niin sitten katsotaan uusiks annostus jne. Vähän jäi kaivelemaan tuo mutta kaitpa se lääkäri tietää...

taru82: Meillä oli puhe ,et nyt ensiksi menen verikokeeseen ja jos tärppää tai ei otan yhteyttä lääkäriin uudestaan. Ensi kierto menisi samalla annostuksella, mut ultrasta ei ollut puhetta. Epäilen kyllä et se olisi koska mulla on pco eli munarakkuloita on hieman enemmän kuin yksi :LOL:

En ottanut vielä tähän kiertoon testejä vaikka harkinnassa olikin, lääkäri ennusteli eilen että ovis tapahtuu parin päivän sisään kun yleensä puhkeaa siinä 20-22mm tienoilla. Ens kiekasta sitten jos ei ole tärpännyt eikä ole seurantaa niin testailen varmaan että suurin piirtein olis jotain hajua koska ovis on ja onko enää mahdolliseti siinä kierrossa.. kun sitäkään ei sit tiedä. Just sen takia ois kiva käydä joka kierto seurannassa että eihän sitä tiedä miten ne clomit sitten seuraavassa kierrossa vaikuttaa :/

Yhteistyössä