Hakutulokset

1. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Maanantaita iltaa kaikille. Uudet tervetuloa :flower: Ja piiiitkäään pitkä lista meitä tammimammoja todellakin on. Toivottavasti me kaikki päästään loppuun asti :) Melkosen oireettomana täälläkin ollaan. Tänään on vatsaa turvottanut enemmän kuin muutamaan päivään. Eilen jo aminitsinkin...
  2. J

Huhuu kaikki PCO-laiset..!!!

Niin, ainahan se on yksilöllistä toimiiko Clomit vai ei... Sen takia se seurantaultra on eka kuurin jälkeen, jotta nähdään toimiiko/onko annos sopiva. Joskushan niitä voi sitten kypsyä tuolla lääkkeellä useitakin. Mulle lääkäri sanoi, että jos yksi tabu päivässä ei riitä, sitten kokeillaan...
  3. J

Huhuu kaikki PCO-laiset..!!!

Heips! Mullaki on PCO. Asia selvisi viime syksynä. Tutkimuksiin hakeuduin julkiselle puolelle. Mulla toimi kuukautiset pillereitten aikana ihan normaalisti, mutta niiden lopettamisen jälkeen ne tuli sitten reilun puolen vuoden päästä :o Hyvin pääsin heti julkiselle. Mulla ei mitään muita...
  4. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

mymmyryy, hmm...mullakin on ollu vähän rusehtavaa tuhrua, tulee lähinnä v.vuodon mukana. Ei sitä paljoa tule, eikä joka päivä, mutta just sillain joskus jää paperiin pyyhittäessä ja joskus illalla huomaa pikkuhousuista. Kyllähän sitä pelkää, että onko siellä kaikki pikkuisella hyvin ja onko sitä...
  5. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Tervehdys taas! Oliskohan mulla tuo aamuinen paha olo johtunut nälästä...Meni sitten ohi, kun aamupalaa otin... Noita lämpöjä en ole tajunnu testata. Silloin, ennekuin testasin plussan, mittailin kyllä paria päivää aikasemmin ja silloin lämmöt oli vähän yli 37. Mutta siis plussan jälkeen en...
  6. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

peppi81 tervetuloa ja SusSoo, onneksi tosiaan ei ollut kohdunulkoisesta kyse. Mukavaa kesää sinullekin!!! Ja :hug: Aamuvuorossa olen tänään, ja nyt aamusella on ollut kuvottavaa oloa. Oksentaa ei ole onneksei tarvinnu, mutta koko ajan vähän on semmonen "kutvelo" olo. Kaikki siis ainakin...
  7. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Tervetuloa kesää odotellessa ja onnittelut plussasta!! Täällä oireeton olo jatkuu, päivällä jo mietin, että pitäskö tehdä raskaustesti, jotta asia taas konkretisoituisi. Jätinpä kuitenkin tekemättä ja rauhottelin itseäni. Nyt töissä iltavuorossa, toivottavasti pahat olot ei ainakaan töissä...
  8. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Itse olen aatellu, että useinhan ei edes tiedetä, että odotetaan vauvaa ihan alku viikoilla. Siskon kans eilen juttelin, ja hän totesi, että tajusi itse odottavansa esikoistaan vasta rv 8 :o . Siinäpä sitten olen rauhoitellu itseä, että jospa se olisikin ihan normaalia, ettei niitä oireita...
  9. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

SusSoo, voimia sulle. Ei kuulosta nuo vaihtoehdot kovin mukavilta, toivottavasti se pikkuinen olisi vielä niin pieni ettei sitä vielä näe sieltä. Se kohdunulkoinen on kai tosiaan aika hankala ja ikävä juttu, toivottavasti se ei sitä ainakaan olisi. Kiva kuitenki, että sulla on mieli parempi...
  10. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

SusSoo ja Siukkis onko selvinnyt mitään uutta? Täällä ollaan oltu varpaat ja peukut pystyssä :hug: Uusille tervetuloa ja onnittelut plussista :flower: Olettekos kirjautuneet "omaan yhteisöömme"? Mulla ei ole onnistunut, herjaa jotain ihme juttuja. Pitänee odottaa että avokki tulee...
  11. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Kiitos tuttelitar ja muut tsemppauksesta !!! Mukava lukea, että PCO:sta huolimatta sulle tuttelitar on siunaantunut kokonaista 5 pikkuista ja nyt 6 masussa :flower: Psyykannu olen itteä nyt tämän päivän, ja nyt pikkuhiljaa alkaa tuntua, että kaikki menee hyvin. Elikkäs niin kauan kunnes...
  12. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Uusille tervetuloa ja onnea plussaamisesta :flower: :flower: Ja SusSoo voimia :hug: Onnekseni huomasin, että muillakin on ollu välillä oireettomia päiviäkin. Itsellä tänään juuri sellainen. Aikasempina päivinä on ollu aaltoilevaa menkkamaista kipua ja jos minkäkinlaista muljailua kohdun...
  13. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Onnittelut uusille plussanneille :flower: :flower: Ja SusSoo :hug: , toivottavasti saatte hyviä uutisia torstaina. Pidetään peukkuja!! Iberis, hoidoissa olen ollut tuolla OYS:n lapsttomuus puolella ja siellä olen ollu semmosessa PCO-tutkimuksessa. Soittelin sille minua hoitaneelle...
  14. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Moiks Iberis ja onnittelut plussaamisesta! Mulla on tuo laskettu aika vaihdellu, riippuen laskurista, joissain se on ollu 11.1. ja sitten just tuo 15.1. Voihan tuo olla että nähdään sitten "vauvalassa", ainakin toivottavasti. Hirvittävästi jännittää ja on epäuskonen olo plussasta...
  15. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

JJ-t Voi harmien ja itkujen itku, anteeksi omanapaisuuteni, kovasti voimia sulle ja pidetään peukkuja kuitenkin vielä :hug: :hug:
  16. J

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Haamujen jälkeen näin äitienpäivänä testasin sitten ja plussaa näytti. Ei voi uskoa todeksi... Jasminette............OYS............15.1.2009........esikoinen rv 5+0 Niin ja lapsettomuus puolelta tänne loikkasin.
  17. J

~Toukokuun toiveikkaat~

Heips! Haamuiltu on pari kertaa nyt viikonlopun aikana, ja tänä aamuna sitten Aconin sillä herkällä testillä ihan oikea viiva. Kai sitä sitten on vain uskottava, että juniori olis kehittymässä tuolla sisällä =) Jotenkin vain on vaikeaa luottaa noihin kotitesteihin, huomenna soittelen...
  18. J

~Toukokuun toiveikkaat~

Taukoa olen palstalta pitänyt vähän aikaa, töitä ollut paljon ja jotenkin on ollu semmonen ankea olo. Hirveästi ei ole jaksanu miettiä tätä lapsettomuutta, ootellu vain olen kesälomaa, vaikka siihen vielä aikaa onkin, sekä sivussa hoidellut siskon lapsia ja parisuhdetta. Toiveet ei ole ollut...
  19. J

~Toukokuun toiveikkaat~

Heips kaikille ja valtavasti onnea kaikille plussanneille :flower: :flower: :flower: !
  20. J

**Oviksen metsästystä HUHTIKUUSSA**

Moiks! Noista sivuoireista... Mulla on ollu kuumia aaltoja välillä ja jonkin verran unettomuutta, niin ja kummallisia tuntemuksia alavatsalla riippuen kierron vaiheesta. Lueskelin tuossa Sojan unettomuudesta ja siitä Opamoxista, jota sulle oli määrätty unettomuuteen. Psyk. puolen...

Yhteistyössä