Hakutulokset

1. L

mietiskelyä

kyllä tuon ikäinen voi käydä jo yksin löylyissä mun mielestä. toiset vaan kasvattaa lapsensa ns.pumpulassa ja pitävät liiaksi heitä pieninä,ja joo toki pitää huolehtia yms... mutta liika on liikaa
  2. L

Hyveli yöteli

:wave: :wave: :wave: samoin,unia
  3. L

Mitä etua lapsille on asua kahdessa perheessä

että siis lapset asuu aina samassa talossa ja äiti ja isä vuoroviikoin käy asumassa siinä lasten kanssa,niinkö?no mutta onhan tuossa tilanteessa samoin aina toista vanhempaa ikävä,elikkä ikuna ei saa erota ettei lapset joudu kahden kodin väliin,tapahtu mitä vaan,siis??????totta kai ero on aina...
  4. L

ihan vain uteliaisuuttani kyselen....

enkä nyt siis tarkoita mitään et yöllä ajattelen jotain hirveetä tekeväni ja aamulla ajatus on ihan toinen vaan ihan jotain normaali asiaa,vaikea selittää mitä yritän tarkoittaa esimerkki,illalla,yöllä mietin yhtä tyyppiä et ok heti aamulla otan siihen yhteyttä ja sitten aamulla ajattelen et no...
  5. L

ihan vain uteliaisuuttani kyselen....

onko teillä iltaisin/öisin erilaiset ajatukset jostain asioista kuin aamulla/päivällä,siis mietittekö sit päivällä et no vitsi miten mä nyt silleen ajattelin,sanoin ymmärsiköhän kukaan mun pointtia? :ashamed:
  6. L

Mihin on teiltä ihmisiltä

elämässä tapahtunut niin paljon etten minäkään voi luottaa jumalaan,uskoa enkä tuntea hänen olemassa oloaan jollain tapaa kyllä mutta........vaikeaa niin vaikeaa
  7. L

Eron jälkeen, taapero itkee isänsä perään

parempi niin et käyt nukkumaan
  8. L

Oululaiset hoi!

oiskohan 14?
  9. L

Jos Lunatic on bannissa mielipiteitensä takia (koskien h. hoitoja)

ja tarina jatkuu ihan kohta tässä ketjussa
  10. L

illanistujaiset

Mitä tarjoisitte illanistujaisissa,venetsialaisissa noin 5 hengen porukalle? Jotain nopsaa mut hyvää ja laadukasta.Miten niitä tapaksia tehään,jos pitäis sellaset teemasyömisjuhlat? :ashamed:
  11. L

Mitä lasissa?

siideriä =)
  12. L

Oletko pessimisti vai optimisti

no höh,kun en mä tätä kysynyt :headwall: =)
  13. L

Oletko pessimisti vai optimisti

mä optimisti =) vaikka elämä onkin koetellut rankimman kanssa mut silti haluan vielä yrittää ainakin uskoa aina parempaan
  14. L

kumpi nyt on ?

kyllä minäkin tiistaita elän ja eilinen on maanantai,vaikka kello yli puolen yön onkin
  15. L

millainen exä olet?

Ihan asiallinen,en liian tuttavallinen mut toimeen tullaan,mut ei mitään hinkua nähdä/kuulla nykyisen uudesta et silleen
  16. L

Lapset ei sitten meinanneetkaan tulla kotiin

voi kun sais joskus itsekkin lapset johonkin edes hetkeksi :'(
  17. L

miten usein viette jälkikasvunne hampurilaisravintolaan?

Kyllä mä oon 3 vuotiaan kans käyny hampurilaisella,onhan siellä ihan terveellisiäkin vaihtoehtoja ja ei kait se yks hampurilainen lisukkeineen niin paha ole jos harvoin käydään
  18. L

mitä iltaruokaa teillä on/iltapalaa?

lapset sanoo lapparuuroksi

Yhteistyössä