millainen exä olet?

Ehkä liiankin kiltti... Joskus kun olis syytäkin räjähtää, niin useimmiten en jaksa alkaa riitelemään. Yhden kerran oli kyllä ihan pakko soittaa vähän tiukempi puhelu, kun 14v tyttö tuli tatskan kanssa kotiin. En oo ees rahanahne, elareita vois korottaa reilusti mut en viitti alkaa siitäkään vääntämään :D Enää alle 4 vuotta ja sitten mun ei tarvii sen pöljän kanssa olla enää missään tekemisissä. :whistle:

Fleur de la Cour
Minä olin exäni kumppanille täysi käärme, sillä minulle exä on edelleen tärkeä enkä anna kenenkään pimatsun luulla että voi tehdä mitä vaan. No asiaa selventääkseni sanottakoon, että sain selville, että exä ajautui tytön kanssa yhteen velvollisuudentunnosta häntä kohtaan kun ehkäisy petti, se vaan kun minäpä sain selville ihan tytön itsensä kertomana ettei ehkäisy pettänyt kun hän jätti pillerit pois eikä kertonut siitä ja hups sitten oltiinkin raskaana ja muka pulassa. Nyttemmin pariskunta ei ole enää yhdessä ja exäni on sinkku. Mun mieheni sitten taas on exääni kohtaan melko mukava. Ei hän nyt ylin ystävä ole, mutta suhtautuu reilusti häntä kohtaan. Toivon silti että exäni löytäisi jostain sellaisen hänelle sopivan naisen ja tulisi onnelliseksi, silloin voisin olla minäkin tyytyväinen.

Lunatic
Todella hyvä. Exän vaimo on raskaana, ja tyttöni odottaa innosta puhkuen pikkuveljeä tai siskoa-
Mä olen oikeesti onnellinen tyttöni puolesta.
Exän vaimolle oon antanu kaikki vanhat 2plussat, ja yhdessä on ihailtu sen ultrakuvia jne.
Se on hyvä äitipuoli lapselleni, parempaa ei vois toivoa.
Eli oon tosi hyvä exä, mussa ei oo yhtään valittamisen aihetta. :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minä olin exäni kumppanille täysi käärme, sillä minulle exä on edelleen tärkeä enkä anna kenenkään pimatsun luulla että voi tehdä mitä vaan. No asiaa selventääkseni sanottakoon, että sain selville, että exä ajautui tytön kanssa yhteen velvollisuudentunnosta häntä kohtaan kun ehkäisy petti, se vaan kun minäpä sain selville ihan tytön itsensä kertomana ettei ehkäisy pettänyt kun hän jätti pillerit pois eikä kertonut siitä ja hups sitten oltiinkin raskaana ja muka pulassa. Nyttemmin pariskunta ei ole enää yhdessä ja exäni on sinkku. Mun mieheni sitten taas on exääni kohtaan melko mukava. Ei hän nyt ylin ystävä ole, mutta suhtautuu reilusti häntä kohtaan. Toivon silti että exäni löytäisi jostain sellaisen hänelle sopivan naisen ja tulisi onnelliseksi, silloin voisin olla minäkin tyytyväinen.
Minkä takia te erositte.

(ihan vain uteliaisuuttani kysyn)

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en ole missään tekemisissä ekspoikaystävieni (en edes sen pitkäaikaisen) kanssa, eli en voi olla tekemisissä puolisonsakaan kanssa, en edes tiedä, onko sellaista.
No ei kai niiden kanssa tarvi tekemisissä ollakaan, ellei ole yhteistä jälkikasvua. Hyvänen aika. :xmas:

En ole ollut entisten kanssa missään tekemisissä. En tiedä heistä enää mitään,
ovatko elossa edes.
Joten näin ollen en tiedä onko heillä kumppania.
Olettaisin olevani entisillekin vain haalea muisto menneestä (paitsi ehkä yhdelle) enkä uhkaavani milläänlailla mahdollisia puolisiota tai aiheuttavani mustasukkaisuusreaktioita

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en ole missään tekemisissä ekspoikaystävieni (en edes sen pitkäaikaisen) kanssa, eli en voi olla tekemisissä puolisonsakaan kanssa, en edes tiedä, onko sellaista.
No ei kai niiden kanssa tarvi tekemisissä ollakaan, ellei ole yhteistä jälkikasvua. Hyvänen aika. :xmas:
ei tarvitsekaan. =)

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minkä takia te erositte.

(ihan vain uteliaisuuttani kysyn)
Erosimme siksi kun olimme liian nuoria ja elämämme menivät just siinä kohtaa eri suuntiin. Sitä ennen olimme eläneet sellaista on- off -suhdetta, sellainen tv-sarjojen rakkaustarinan tyyliä, jokin magneetti vetää yhteen ja jokin taas repii irti. Selittäisin asian lyhyesti niin, että nuorina olimme liian ehdottomia emmekä osanneet vaalia rakkautta, vaikka sitä kyllä oli ja olisi varmaan vieläkin, ikuisesti. Kun myöhemmin pystyimme käsittelemään asioita yhdessä niin silloijn olimme jo kulkeneet liian pitkään omaa tietämme ja kummallakin oli oma elämä josta ei kuitenkaan halua eikä voi luopua. Välitämme silti toisistamme ikuisesti. Hänellä on paikka mun sydämessä aina.

Yhteistyössä