millainen exä olet?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Eix fjonga kysyny millasia exiä olemme exän kumppanille...??????????????
No enkös mä siihenki vastannu?
sä vastasit millainen olet exällesi... et siihen millainen olet exäsi uudelle kumppanille.
Mun vastaus oli:
"Varmaan paras mahdollinen, kun en ole ollut yhtään missään tekemisissä. Ei vois vähempää sen asiat kiinnostaa. Toivon etten enää ikinä törmää missään koko ukkoon."

Eka lause kertoo etten ole kummankaan kanssa missään tekemisissä, olen siis paras mahdollinen exä sille uudelle.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kun aina valitetaan että miehen exä on ihan kamala, niin kysytäänkin että millainen exä sinä olet exäsi nykyiselle kumppanille? :whistle:

Sellainen etten pidä edellisiin kundikavereihin mitään yhteyttä, paitsi "hyvää paivää, hyvin menee" tyyliin jos on pakko, heidän nykyisiin naisystäviin/vaimoihin en ole missään suhteessa.

Itseasiassa sähköpostitellaan exän vaimon kanssa suht usein ja nähdäänkin välillä. Vaikka exän kautta tutustuttiinkin, emme oikeastaan juttele exästä mitään.
Exän itsensä kanssa ei onneksi tarvitse olla juuri tekemisissä, ei ole yhteisiä lapsia tms. "pakotteita".

vieras
Kiltti ja kärsivällinen - henkilölle, joka ei ole koskaan halunnut edes nähdä minua (syystä, joka on aidosti arvoitus) ja joka on ilmaissut avointa vastenmielisyyttä sekä minua, että lapsiani kohtaan. En häiritse, puhun vain asiallisesti asiat ja vilpittömästi toivon, että olisivat niin onnellisia joskus, että se heijastuisi myönteisesti lasteni oloon siellä.

Omasta mielestäni olen kiva eksä. En nykyään ole oikeastaan ollenkaan tekemisissä kummankaan eksän enkä heidän perheidensä kanssa. Voisin olla, jos asuttaisi lähempänä ja olisi jotain muutakin yhteistä kuin pari vuotta menneisyyttä. Eli hyvissä ja sovinnollisissa väleissä ollaan.

Yhteistyössä