vieras
Niin sun mielestäAlkuperäinen kirjoittaja badass:meidän heittopussi on ainakin onnellinen ja tasapainoinen lapsi.
Niin sun mielestäAlkuperäinen kirjoittaja badass:meidän heittopussi on ainakin onnellinen ja tasapainoinen lapsi.
no tervetuloa katsomaan koska tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin sun mielestäAlkuperäinen kirjoittaja badass:meidän heittopussi on ainakin onnellinen ja tasapainoinen lapsi.
Vai olisko kuitenki niin,että aikuiset haluaa ne omat vapaansa ja menonsa ja lapset pois jaloista?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei varmaan etua ole. Mutta millä tavoin muuten ratkaisisitte asian niin, että lapsi näkisi kumpaakin vanhempaa yhtä paljon? Mun mielestä se ajaa kuitenkin edelle.
Juurihan se sanottiin, lapset asuu talossa ja vanhemmat vaihtaa paikkaa vuoroviikoin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei varmaan etua ole. Mutta millä tavoin muuten ratkaisisitte asian niin, että lapsi näkisi kumpaakin vanhempaa yhtä paljon? Mun mielestä se ajaa kuitenkin edelle.
Ei kaikki siitä järjestelystä kärsi, se on varma !Alkuperäinen kirjoittaja badass:no tervetuloa katsomaan koska tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin sun mielestäAlkuperäinen kirjoittaja badass:meidän heittopussi on ainakin onnellinen ja tasapainoinen lapsi.
tää on meille hyvä ratkaisu ja mennään lapsen ehdoilla.
asutaan todella lähekkäin ja musta isälläkin on oikeus viettää arkea lapsensa kanssa. ja ennenkaikkea lapsella isänsä kanssa.
Ja aika moni kärsii, se on ihan yhtä varma.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ei kaikki siitä järjestelystä kärsi, se on varma !Alkuperäinen kirjoittaja badass:no tervetuloa katsomaan koska tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin sun mielestäAlkuperäinen kirjoittaja badass:meidän heittopussi on ainakin onnellinen ja tasapainoinen lapsi.
asutaan todella lähekkäin ja musta isälläkin on oikeus viettää arkea lapsensa kanssa. ja ennenkaikkea lapsella isänsä kanssa.
En lapsen parhaista tiedä, me kyllä asutaan ihan yhdessä edelleen ja alotettiin seurustelu ku sä synnyit eli 91 vuonna. Mutta eromiset yleensä johtuu miehen pettämisestä että jos meillä noin kävis niin kyllä olis miehen oma moka ja lapset äkkiä unohtaa että kerta vuoteen riittäis mainiosti.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No ihanko totta. Musta vaan oli typerää että ajattelet asian sen kautta että pääset miehellesi kostamaan. Entäs se lapsen paras?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensä pilkun edessä oleva on se merkitsevä, mitä pilkun jälkeen sanotaan. Ihan perusäidinkielioppia!Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Ja aika moni kärsii, se on ihan yhtä varma.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Ei kaikki siitä järjestelystä kärsi, se on varma !Alkuperäinen kirjoittaja badass:no tervetuloa katsomaan koska tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin sun mielestäAlkuperäinen kirjoittaja badass:meidän heittopussi on ainakin onnellinen ja tasapainoinen lapsi.
Voitko kertoa mistä revit tuon tilaston että eroomiset yleensä johtuu miehen pettämisestä? Perseestäsi? Ja mitä laskutaitoon tulee... Niin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lapsen parhaista tiedä, me kyllä asutaan ihan yhdessä edelleen ja alotettiin seurustelu ku sä synnyit eli 91 vuonna. Mutta eromiset yleensä johtuu miehen pettämisestä että jos meillä noin kävis niin kyllä olis miehen oma moka ja lapset äkkiä unohtaa että kerta vuoteen riittäis mainiosti.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No ihanko totta. Musta vaan oli typerää että ajattelet asian sen kautta että pääset miehellesi kostamaan. Entäs se lapsen paras?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yleensä pilkun edessä oleva on se merkitsevä, mitä pilkun jälkeen sanotaan. Ihan perusäidinkielioppia!Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Jaa kuka? Se lapsi vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
peesi!Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Saa elää normaalia arkea molempien vanhempien kanssa.
semmosesta tulee lapsille turvaton olo, kokemusta on. aikuiset tekevät sen kodin, ei se talo. lasten on parempi muuttaa kahden kodin väliä kun asuttaa jotain taloa jossa vanhemmat käy vierailemassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juurihan se sanottiin, lapset asuu talossa ja vanhemmat vaihtaa paikkaa vuoroviikoin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei varmaan etua ole. Mutta millä tavoin muuten ratkaisisitte asian niin, että lapsi näkisi kumpaakin vanhempaa yhtä paljon? Mun mielestä se ajaa kuitenkin edelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Tilastot voit ihan ite kuukkelilla tutkia, tai sitten sillä perseelläs jos luulet siellä jotain olevan. Sorimoka, en kattonutkaan sun profiilias enneku nyt, mutta aika hyvin arvattu kirjoituksien perusteella!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voitko kertoa mistä revit tuon tilaston että eroomiset yleensä johtuu miehen pettämisestä? Perseestäsi? Ja mitä laskutaitoon tulee... Niin.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
Ei jotain taloa, vaan lasten kotia joka on ollut koti siihenkin saakka.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:semmosesta tulee lapsille turvaton olo, kokemusta on. aikuiset tekevät sen kodin, ei se talo. lasten on parempi muuttaa kahden kodin väliä kun asuttaa jotain taloa jossa vanhemmat käy vierailemassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juurihan se sanottiin, lapset asuu talossa ja vanhemmat vaihtaa paikkaa vuoroviikoin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei varmaan etua ole. Mutta millä tavoin muuten ratkaisisitte asian niin, että lapsi näkisi kumpaakin vanhempaa yhtä paljon? Mun mielestä se ajaa kuitenkin edelle.
Tilastot voit ihan ite kuukkelilla tutkia, tai sitten sillä perseelläs jos luulet siellä jotain olevan. Sorimoka, en kattonutkaan sun profiilias enneku nyt, mutta aika hyvin arvattu kirjoituksien perusteella![/quote]Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voitko kertoa mistä revit tuon tilaston että eroomiset yleensä johtuu miehen pettämisestä? Perseestäsi? Ja mitä laskutaitoon tulee... Niin.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä minä olen tällä vanhanaikasella kannalla että lomalla kerran vuodessa näkee paripäivää isää, mitäs ajatteli sillä alapäällään.
peesiä tälle...Alkuperäinen kirjoittaja Laguna:että siis lapset asuu aina samassa talossa ja äiti ja isä vuoroviikoin käy asumassa siinä lasten kanssa,niinkö?no mutta onhan tuossa tilanteessa samoin aina toista vanhempaa ikävä,elikkä ikuna ei saa erota ettei lapset joudu kahden kodin väliin,tapahtu mitä vaan,siis??????totta kai ero on aina lapselle vaikea mutta vanhempien asenteet helpottavat eroa ja tapaukset ja lapset ovat erilaisia jotenka annetaan kaikkien mennä asian läpi niinkuin lasten parhaaksi näkevät
Ihan pakko kysyä,että eikös lapsilla sitten ole isiä ikävä jos sitä näkee vain sen joka toinen viikonloppu...?Kyllä munki mielestä molemmilla vanhemmilla on oikeus olla lapsien kanssa,kuten lapsilla myös kummankin vanhemman.Ero satuttaa aina lasta,en usko että sellaista ratkaisua on olemassakaan mikä ei mitenkään vaikuttaisi lapseen.Mistä kohtaa on lapsen/isän etu,että saa tavata lasta 4-5pv/kk?kuka on tutkinut millä tavoin se vaikuttaa lapseen ja isä/lapsi-suhteeseen?Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:Mä olen sitä mieltä että kaikki lapset kärsii vanhempien erosta ja varsinkin jos joutuvat heittopusseiksi kahden "kodin" välillä.
Lapset tuntevat ettei heillä ole kotia ja aina jompaakumpaa vanhempaa on ikävä yms.