Olenko kamala äiti?:D Join 1 annos konjakkia. Jopa päähään meni

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"Vieras"
Sitten pitää tehdä ja äkkiä lastensuojeluilmoitus:) teillekin jotain tekemistä vihdoin tulee:D
En ihan oikeasti vitsailisi tuollaisella.

Itse en ainakaan koskaan kerro netissä kovin yksityiskohtaisesti omia tietojani, kun ei koskaan tiedä kuka niitä lukee. Esim. Nyt useat täysin tuntemattomat ihmiset tietää, ettei miehesi ole kotona tämän päivän jälkeen ja että teiltä voi löytyä jotain arvokasta. Suosittelisin vähän suurempaa varovaisuutta noissa jutuissa.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25684129]Ota Opamox kyytipojaksi, niitähän sulla on vielä kaapissa, eikö vain?[/QUOTE]

Onko sulla kokemuskia, miten se vaikuttaa vai?:)

Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25684133]En ihan oikeasti vitsailisi tuollaisella.

Itse en ainakaan koskaan kerro netissä kovin yksityiskohtaisesti omia tietojani, kun ei koskaan tiedä kuka niitä lukee. Esim. Nyt useat täysin tuntemattomat ihmiset tietää, ettei miehesi ole kotona tämän päivän jälkeen ja että teiltä voi löytyä jotain arvokasta. Suosittelisin vähän suurempaa varovaisuutta noissa jutuissa.[/QUOTE]

Kukas täällä mun osoiteni huusi?:) Minäkö? Ja mihin tämä konjakki paukku ja mun tiedot liity taas?

• Tykkää
Reactions: rops
"Vieras"
Kukas täällä mun osoiteni huusi?:) Minäkö? Ja mihin tämä konjakki paukku ja mun tiedot liity taas?
Ei kovin kova Sherlock tarvitse olla että löytää sen osoitteen nopealla hakemisella. Pointti oli se, että kerrot niin paljon asioita itsestäsi, rahoista ynnä muista että en ainakaan itse pidä sitä ihan turvallisena. Maailma kun ei ole mikään lintukoto ja en minä ainakaan haluaisi että kenellä tahansa voisi olla tieto siitä missä asun ja ketä on kotona.

Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25684144]Ei, valitettavasti, mutta sinähän tiedät itse :) ja Ketipinorin vaikutukset myös.[/QUOTE]

No valitettavasti en ole kokeillut opamoxia vielä alkoholin kanssa, että ei ole vielä sellaisia kokemuksia. Ketipinoria kans en ole alkoholin kanssa juonnut, en mä valitettavasti ole sekakäyttäjä, että sorry vaan jos täälläkin kerralla en ota, enkä osaa sulle kokemuksista sanoa mitään

Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25684152]Ei kovin kova Sherlock tarvitse olla että löytää sen osoitteen nopealla hakemisella. Pointti oli se, että kerrot niin paljon asioita itsestäsi, rahoista ynnä muista että en ainakaan itse pidä sitä ihan turvallisena. Maailma kun ei ole mikään lintukoto ja en minä ainakaan haluaisi että kenellä tahansa voisi olla tieto siitä missä asun ja ketä on kotona.[/QUOTE]

No tämä koko palsta näköjään täynnä Sherlockeja, kun ei muuta elämää ole ja aivoja:). Siks mun osoite oli jo täällä 100 kerta varma

"Vieras"
No tämä koko palsta näköjään täynnä Sherlockeja, kun ei muuta elämää ole ja aivoja:). Siks mun osoite oli jo täällä 100 kerta varma
Missasit sen pointin aika lahjakkaasti.

Pointti oli se, että kaikkea ei kannata kovin avoimesti aina kertoa julkisesti. Mistä sen tietää jos Niko Narkkari jostain syystä sattuu lukemaan näitä juttuja ja refloissa päättää lähteä hakemaan uudet fixirahat kun tietää että talossa on vain raskaana oleva nainen, pari lasta ja marsu.

Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25684184]Missasit sen pointin aika lahjakkaasti.

Pointti oli se, että kaikkea ei kannata kovin avoimesti aina kertoa julkisesti. Mistä sen tietää jos Niko Narkkari jostain syystä sattuu lukemaan näitä juttuja ja refloissa päättää lähteä hakemaan uudet fixirahat kun tietää että talossa on vain raskaana oleva nainen, pari lasta ja marsu.[/QUOTE]

No meitä valitettavasti on enemmän:D eikä meillä marsuja ole

seurailija
Alan tulla entistä vakuuttuneemmaksi, että venakon täytyy olla provo. Tämän aloituksen tarkoituksena ei voinut olla muu kuin ärsyttäminen. Kun normaalin aikuisen päässä yhdistyy sanat raskaus ja alkoholi, ei siitä voi ilahtua. Lisäksi nuo venakon kirjoitusvirheet ovat kyllä jo aika läpinäkyviä, ei kukaan huonosti suomea osaava kirjoita samaa sanaa välillä oikein ja välillä väärin ja vielä useilla eri tavoilla väärin. Kyllä kielivirheet tulee pikemminkin sijamuodoissa.

"vieras"
Joo-o kyllä se oli ennen lääkärin määräys tyo konjakki raskaana olevalle.

Venakko, näitä sun juttujasi lukee ihan naapurit ja tuttavat ja puolituttavatkin ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä