Tulivat jo.Kohta alkaa se äbäwäbä ugatsaka äbäwäbä. Apinatarhan asukkaat tulevat ulos häkistä, ugh.
Tulivat jo.Kohta alkaa se äbäwäbä ugatsaka äbäwäbä. Apinatarhan asukkaat tulevat ulos häkistä, ugh.
No ethän sinä pystynytkäänwau 1 annos koko raskaudesta tarkoittaa etten pystyy olemaan ilman alkoholia, voi apua
Ei, mutta pitää olla tosi hyvä itsetunto että kestää vastaukset mieltään pahoittamatta jos avautuu vastaavanlaisista asioista täällä palstalla. Koska tuollaisista aloituksista kyllä tukka pöllyää.Onko tämä palsta siitä varteen että pitäisi pitää suuta aina kiinni?
Kiitos vasarasta, osuit sillä aivan naulan kantaanIhan on joo sun oma asias juotko vai etkö, itsekin odotusaikana taisin pullon 1- olutta juoda, mutta miksi pitää tieten tahtoen lietsoa ihmisiä?
1 annos otin. Se on sellainen pehmeä ,,kallis,, haha konjakki.Minusta esim olut olisi ollut parempi kuin konjakki, se on kuitenkin niin väkevää.
Mutta ei tietysti pieni hörppy haittaa. Paljonko otit?
On mä tänään kerroin jo että hän tulee käymään tänään illalla, kun hän menee toiseen kaupunkiinEiks sun mies olekkaan viikon reissulla?
1 annos otin. Se on sellainen pehmeä ,,kallis,, haha konjakki.
Kyllä olut on kans parempi kuin siiteri, mutta mä luin paljon että konjakki ja viinit, balsamit ovat paljon tervellisempiä, ei se oo tästä kiinni onko vanhempi vai ei, kun en mä sen kaata suoraan vauvan kurkuun