Venakko Milanna
miehen kanssa....:xmas:. Ajatelin vähän rentoutua, ei se yks annos koko raskaudesta tee kyllä mitään, mun mielestä ja näillä viikoilla
Joo täällä se on varma kauheavoi sinnuu.. oisit pitänyt tämän omana tietonasi vain Palstamammat riehaantuu..
Voimia loppu odotukseen!! Joko on yhtään tuntemuksia, että vauva piankin syntyisi? =)
1 annos kännissä?Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä..;25683890:ja sitten et uskalla tukkaas muka oikeilla väreillä värjätä ja meikata tyhmä oot,se voi aiheuttaa sille vaikka hapenpuutetta,,vauvaskin on kännissä kun sinäkin olet.
wau 1 annos koko raskaudesta tarkoittaa etten pystyy olemaan ilman alkoholia, voi apuaAlkuperäinen kirjoittaja typerää..;25683910:jos sulla nyt synnytys alkais ja kännissä olisit ne ottais samantien laspen sulta pois jos ei perkele pysty olemaan ilman alkoa edes sen aikaa kun on raskaaana niin mun mielestä ei silloin ole kaikki kohillaan!!!!
Aivan. Se on vain suomalaisten keksimä vitsaus.ei tämä pitää paikansa. Täällä Suomessa suositellaan siitä siksi, ettei mopo lähtee käsistä muissa maissa naiset jopa joka päivää juo yks tai 2 annosta. Mua se ei kiinnosta
Juu, tuo on kyllä todella osuva sana kuvaamaan juuri sitä olotilaa, joka tulee kun ottaa yhden alkoholiannoksen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä..;25683890:ja sitten et uskalla tukkaas muka oikeilla väreillä värjätä ja meikata tyhmä oot,se voi aiheuttaa sille vaikka hapenpuutetta,,vauvaskin on kännissä kun sinäkin olet.