Olenko kamala äiti?:D Join 1 annos konjakkia. Jopa päähään meni

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
miehen kanssa....:xmas:. Ajatelin vähän rentoutua, ei se yks annos koko raskaudesta tee kyllä mitään, mun mielestä ja näillä viikoilla

"vieras"
Ei haittaa. Muutama tujaus konjamiinia rentouttaa vain odottavaa. Pikkusievässä raukeana voi vaikka synnytyskin käynnistystyä. Ja synnytyskin sujuu paremmin.

Venakko Milanna
voi sinnuu.. oisit pitänyt tämän omana tietonasi vain ;) Palstamammat riehaantuu..

Voimia loppu odotukseen!! Joko on yhtään tuntemuksia, että vauva piankin syntyisi? =)
Joo täällä se on varma kauhea :LOL:

no mutta minusta ei, mä joka raskaus yks tai kaks annosta juonnut, mutta ihan lopussa aina, se on oikeasti jopa hyväkis, kun vähän joskus ota, mun mielestä

tyhmä..
ja sitten et uskalla tukkaas muka oikeilla väreillä värjätä ja meikata:D tyhmä oot,se voi aiheuttaa sille vaikka hapenpuutetta,,vauvaskin on kännissä kun sinäkin olet.

"vieras"
Kuinkakohan pitkä ketju tästäkin vielä sikiää. Ei olisi kannattanut tuota asiaa täällä jakaa.

En nyt sano että fiksusti toimit, mutta tuskin on mitään peruuttamatonta vahinkoakaan syntynyt.

Onnea loppuodotukseen!

Venakko Milanna
[QUOTE="...";25683884]Raskaana ollessa 0-toleranssi. Mikä siinä on niin kummallista ja vaikeaa?[/QUOTE]

ei tämä pitää paikansa. Täällä Suomessa suositellaan siitä siksi, ettei mopo lähtee käsistä:) muissa maissa naiset jopa joka päivää juo yks tai 2 annosta. Mua se ei kiinnosta

typerää..
jos sulla nyt synnytys alkais ja kännissä olisit ne ottais samantien laspen sulta pois:) jos ei perkele pysty olemaan ilman alkoa edes sen aikaa kun on raskaaana niin mun mielestä ei silloin ole kaikki kohillaan!!!!

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä..;25683890:
ja sitten et uskalla tukkaas muka oikeilla väreillä värjätä ja meikata:D tyhmä oot,se voi aiheuttaa sille vaikka hapenpuutetta,,vauvaskin on kännissä kun sinäkin olet.
1 annos kännissä? :D

Huoh

ja en, en uskalla kemikaalia käyttää, hyvää konjakki ei ole mikään kemikaali tiedoksi vaan

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja typerää..;25683910:
jos sulla nyt synnytys alkais ja kännissä olisit ne ottais samantien laspen sulta pois:) jos ei perkele pysty olemaan ilman alkoa edes sen aikaa kun on raskaaana niin mun mielestä ei silloin ole kaikki kohillaan!!!!
wau:D 1 annos koko raskaudesta tarkoittaa etten pystyy olemaan ilman alkoholia, voi apua:D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä..;25683890:
Juu, tuo on kyllä todella osuva sana kuvaamaan juuri sitä olotilaa, joka tulee kun ottaa yhden alkoholiannoksen :xmas:

(siis KÄNNISSÄ. Jostain korkillisesta konjakkia. Ei helvetti :LOL: )

Venakko Milanna
täällä joka toinen ota vkloppuna sauna siiderit, mutta jos mä juon yks annos hyvää konjakkia on pahaa:xmas:eek:kej. Mutta mun mielipide on että konjakki on parempi kun siiteri, kun siellä ei ole kemikaaleja

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä