Olenko kamala äiti?:D Join 1 annos konjakkia. Jopa päähään meni

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"joopajoo"
MIKSI sinun piti provota vielä tälläkin aiheella? Kun kerran hyvin tiedät, että palstalaisista suurin osa on fiksuja ja osaa paheksua alkoholiannoksen juomista ja sillä kehuskelua raskausaikana? Siis sen kuin juot konjakkisi, ei ole minulta pois, eikä muiltakaan palstalaisilta, mutta miten ihmeessä et malta pitää suutasi kiinni edes yhdestä asiasta päivän mittaan?

Ja kyllä, tämä on sinulta provoamista. Provo ei tarkoita, että aloituksen sisällön pitää olla valheellinen, vaan se tarkoittaa tahallista takajaloilleen nostattamista ja reaktioiden odottamista kieli pitkällä.

Venakko Milanna
[QUOTE="joopajoo";25683946]MIKSI sinun piti provota vielä tälläkin aiheella? Kun kerran hyvin tiedät, että palstalaisista suurin osa on fiksuja ja osaa paheksua alkoholiannoksen juomista ja sillä kehuskelua raskausaikana? Siis sen kuin juot konjakkisi, ei ole minulta pois, eikä muiltakaan palstalaisilta, mutta miten ihmeessä et malta pitää suutasi kiinni edes yhdestä asiasta päivän mittaan?

Ja kyllä, tämä on sinulta provoamista. Provo ei tarkoita, että aloituksen sisällön pitää olla valheellinen, vaan se tarkoittaa tahallista takajaloilleen nostattamista ja reaktioiden odottamista kieli pitkällä.[/QUOTE]

Onko tämä palsta siitä varteen että pitäisi pitää suuta aina kiinni? :confused:

Venakko Milanna
[QUOTE="joopajoo";25683961]No ethän sinä pystynytkään :whistle:

Enää vähän aikaa ja vauva on turvallisesti maailmassa, kai sinne asti olisi malttanut odottaa, kun kerran näinkin pitkälle?[/QUOTE]miks pitää odotta, jos on ihan turvallista vkolla 38 ota yks annos, jos on hyvää konjakki tai viini?

viiras
Ja kuka vielä väittää ettei ap ole provo?? Ihan on joo sun oma asias juotko vai etkö, itsekin odotusaikana taisin pullon 1- olutta juoda, mutta miksi pitää tieten tahtoen lietsoa ihmisiä?

Venakko Milanna
Minusta esim olut olisi ollut parempi kuin konjakki, se on kuitenkin niin väkevää.
Mutta ei tietysti pieni hörppy haittaa. Paljonko otit?
1 annos otin. Se on sellainen pehmeä ,,kallis,, haha:D konjakki.

Kyllä olut on kans parempi kuin siiteri, mutta mä luin paljon että konjakki ja viinit, balsamit ovat paljon tervellisempiä, ei se oo tästä kiinni onko vanhempi vai ei, kun en mä sen kaata suoraan vauvan kurkuun

"vieras"
Miksi kysyt otsikossa oletko huono äiti, ja sitten kun joku vastaa että olet, niin alat väittää vastaan? Ainiin, siksi koska suurinta huviasi on aloittaa mahdollisimman provosoivia ketjuja, että saat mahdollisimman paljon huomiota. Eikö vanhempasi huomioneet sinua lapsena tarpeeksi, kun nyt aikuisena sitä oikein kerjäämällä kerjäät, ja vielä jossain helvetin keskustelupalstalla? Perusta jo se oma blogisi, niin ei tarvitse täällä perustaa uutta ketjua joka asiasta mitä sinä olet päivän aikana tehnyt. Ainiin, et voi koska sitten et voi hyppiä ketjuillasi sellaisten ihmisten silmille jotka niitä eivät haluaisi nähdä. Et saisi tarpeeksi huomiota.

oij
Mun äitille oikein määrättin konjakkia hörpittäväksi päivittäin, kun oli keskenmenon uhka minua odottaessani. Ja ihan täysjärkinen minustakin tuli....Onhan siitä tietysti aikaa jo muutamakymmen vuotta.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25684053]Miksi kysyt otsikossa oletko huono äiti, ja sitten kun joku vastaa että olet, niin alat väittää vastaan? Ainiin, siksi koska suurinta huviasi on aloittaa mahdollisimman provosoivia ketjuja, että saat mahdollisimman paljon huomiota. Eikö vanhempasi huomioneet sinua lapsena tarpeeksi, kun nyt aikuisena sitä oikein kerjäämällä kerjäät, ja vielä jossain helvetin keskustelupalstalla? Perusta jo se oma blogisi, niin ei tarvitse täällä perustaa uutta ketjua joka asiasta mitä sinä olet päivän aikana tehnyt. Ainiin, et voi koska sitten et voi hyppiä ketjuillasi sellaisten ihmisten silmille jotka niitä eivät haluaisi nähdä. Et saisi tarpeeksi huomiota.[/QUOTE]

Tää kysymys oli vitsi, siks kun tiedän että palstan mukaan olen kamala:)

Kxkxlf
No kyllä mun mielestä on tärkeämpää että äiti on rentoutunut eikä kokoajan stressaa, vaikka sitten joisikin sen yhden annoksen, se ei veren alkoolipitoosuutta nosta niin paljoa että vauva kärsisi. Konjakkia kun ei kuitenkaan kovin paljoa juoda kerralla. Ennemmin mä heittäisin vihat näitten raskaanaollessa tupakoitsijoiden päälle.

Ihan ok jos ei kuitenkaan joka päivä sitä konjakkia juo :)

Venakko Milanna
Toi supistus juttu muuten pitää paikansa. Mun lääkäri sanoi että se suositus olisi ollut olemassa vieläkin, mutta kun täällä Suomessa yleensä eivät osaa juoda kohtudella ja jos suositellaan 1 annos, kaikki alkaa ajatella ettei 2 tai 3 annosta sitten ole pahaa

"Vieras"
Tämä aloittaja on kyllä aika mielenkiintoinen tyyppi. Selkeitä provoja tekee ja paljon, mutta mielenkiintoiseksi asian tekee se, että on aika avoimesti kertonut kuka on ja missä asuu. Uskon, että on vain ajan kysymys, että tulee heittäneeksi sellaista juttua jonka perusteella joku voi tehdä lastensuojeluilmoituksen. Jos ei muuten niin piruuttaan.

Venakko Milanna
[QUOTE="Vieras";25684088]Tämä aloittaja on kyllä aika mielenkiintoinen tyyppi. Selkeitä provoja tekee ja paljon, mutta mielenkiintoiseksi asian tekee se, että on aika avoimesti kertonut kuka on ja missä asuu. Uskon, että on vain ajan kysymys, että tulee heittäneeksi sellaista juttua jonka perusteella joku voi tehdä lastensuojeluilmoituksen. Jos ei muuten niin piruuttaan.[/QUOTE]

Sitten pitää tehdä ja äkkiä lastensuojeluilmoitus:) teillekin jotain tekemistä vihdoin tulee:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä