En ihan oikeasti vitsailisi tuollaisella.Sitten pitää tehdä ja äkkiä lastensuojeluilmoitus teillekin jotain tekemistä vihdoin tulee
Ei, valitettavasti, mutta sinähän tiedät itse ja Ketipinorin vaikutukset myös.Onko sulla kokemuskia, miten se vaikuttaa vai?
Ei kovin kova Sherlock tarvitse olla että löytää sen osoitteen nopealla hakemisella. Pointti oli se, että kerrot niin paljon asioita itsestäsi, rahoista ynnä muista että en ainakaan itse pidä sitä ihan turvallisena. Maailma kun ei ole mikään lintukoto ja en minä ainakaan haluaisi että kenellä tahansa voisi olla tieto siitä missä asun ja ketä on kotona.Kukas täällä mun osoiteni huusi? Minäkö? Ja mihin tämä konjakki paukku ja mun tiedot liity taas?
Missasit sen pointin aika lahjakkaasti.No tämä koko palsta näköjään täynnä Sherlockeja, kun ei muuta elämää ole ja aivoja. Siks mun osoite oli jo täällä 100 kerta varma
Ei, mutta sulla varmaan on...??Onko sulla kokemuskia, miten se vaikuttaa vai?
se tuli illaksi, koska oli menossa toiseen kaupunkiin=)eiks siun miehen pitäny olla jossain reissussa
vielä??? :ONo valitettavasti en ole kokeillut opamoxia vielä alkoholin kanssa, että ei ole vielä sellaisia kokemuksia.
Horo unohti kirjoitusvirheet.No valitettavasti en ole kokeillut opamoxia vielä alkoholin kanssa, että ei ole vielä sellaisia kokemuksia. Ketipinoria kans en ole alkoholin kanssa juonnut, en mä valitettavasti ole sekakäyttäjä, että sorry vaan jos täälläkin kerralla en ota, enkä osaa sulle kokemuksista sanoa mitään