Hakutulokset

  1. L

    Kun päivät ovat PITKIÄ...

    Tätä olen monesti täällä valittanut ja taas on sellainen aamu, että voi apua... |O Mitä tekemistä sitä vois keksiä, kun päivät ovat niin pitkiä...? Meillä herätään joka aamu viimeistään 4.45 ja siitä alkaen täystohina päällä ilta21 asti... Lapset ovat molemmat (1,5v ja 4,5v) äärimmäisen...
  2. L

    Menee hermot ton 1,5v kanssa...

    Välillä on kyllä niin hermot koetuksella... toisaalta ihanaa, että on kiinnostunut kaikesta, mutta välilä tuntuu, että mitä mä olen tehnyt väärin kun ei usko MITÄÄN!!! :headwall:
  3. L

    Menee hermot ton 1,5v kanssa...

    Ovenkahvat on jo käännetty ja on jo hoksannut, miten ne avataan... :headwall: Mutta noi hakaset kuulostaa hyvältä... Mietin vaan, että sitten toi 4v ei myöskään pääse niistä ovista, jos ne hakaset laitetaan, pitäis kuitenkin laittaa niin ylös, ettei jakkaran avullakaan yllä niihin...
  4. L

    Menee hermot ton 1,5v kanssa...

    Meillä asuu täystuho! Eka lapsi ei koskaan aiheuttanut näin paljoa tuhoa, mutta tämä seuraava, huh huh! Kiipeää ihan joka paikkaan, koskee ihan joka paikkaan, siirtää tavaraa, levittää tavaraa, heittelee vessanpönttöön tavaroita monta kertaa päivässä, levittää roskiksen sisällöt lattialle...
  5. L

    Saako tuhkan takia peruuntuneesta lennosta rahoja takaisin...?

    En voi uskoa tätä todeksi :'( :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  6. L

    Saako tuhkan takia peruuntuneesta lennosta rahoja takaisin...?

    "Mikäli lentonne on tämän johdosta peruttu, voitte siirtää matkaanne myöhäisemmäksi 15.5.2010 saakka ottamalla yhteyttä lipun myyneeseen matkatoimistoon tai lentoyhtiöön." Tarkoittaako tuo sitä, että siirretty lippu on käytettävä 15.5 mennessä vai siihen mennessä on päätettävä, milloin...
  7. L

    Saako tuhkan takia peruuntuneesta lennosta rahoja takaisin...?

    Noh, joka tapauksessa, pidetään peukut pystyssä... :attn:
  8. L

    Saako tuhkan takia peruuntuneesta lennosta rahoja takaisin...?

    Näin minäkin uskon, että tilanne on tässäkin. Enemmän pelkään, että en vaan oikeesti pääse sinne, sama se sille rahalle... :/ Tää ois ollu niin tärkeä reissu mulle ja jos kaikki menee mönkään niin... itku siitä tulee :'(
  9. L

    Saako tuhkan takia peruuntuneesta lennosta rahoja takaisin...?

    Puhaltelen tuulia POIS POIS POIS Suomesta.... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
  10. L

    onko teillä ollu tai on,jotain ällöjä ruokatottumuksia joita muut ei syö - hulluja sekoituksia tms ?

    syökö kukaan maksalaatikkoa HILLON kanssa?? Minä :wave: :p
  11. L

    Puolituttu seurustelee avomieheni kanssa!?

    Tylsää tosiaan, jos meidät nyt jätetään tänne roikkumaan... :headwall:
  12. L

    miksi 4-vuotias ei leiki?

    Meillä katotaan välillä liikaa telkkaria ja silloin huomaan selvästi, että mielikuvitus kuolee totaalisesti :ashamed:
  13. L

    Puolituttu seurustelee avomieheni kanssa!?

    Minä jään seuraamaan myös tilanteen kehittymistä :whistle:
  14. L

    Millä mä saan tota mahaa pois :(

    Jatka vaan sitä zumbaa, ihan varmasti alkaa tuloksia tulemaan, mulla ainakin!
  15. L

    Ei taida olla kovin montaa 1,5v joka syö huonosti?

    Meilläkin 3-5 lusikkaa / ateria -periaatteella mennään, on menty jo monta kuukautta. Poika on laihtunut, mutta on kuitenkin hyväntuulinen, joten kaipa tuo tekee vaan niitä kuuluisia hampaita... nyt 1v 3kk, paino n. 10kg, pituus ehkä 78cm...
  16. L

    "löysän lantion hoito-ohjeita"

    Ja jos ootte siis vielä raskaana niin älkää huoliko, ne kivut kyllä helpottavat kun vauva syntyy! Ja niihin kipuihin, mitä raskauden aikana tulee, ei TODELLAKAAN auta liikunta, vaikka kaikki väittävät, että "et oo vaan liikkunu tarpeeksi." Päinvastoin, liikkuminen todellakin pahentaa vaivaa...
  17. L

    "löysän lantion hoito-ohjeita"

    Juu tää on näköjään tällainen yleinen vaiva, josta monet vaikenee, kun oireet on niin epämääräisiä. Mulla siis oireilee myös paikallaan ollessa, varsinkin yön jäljiltä aamulla alaselkä tai siis lantion alue on kipeänä, vaihdettiin tukevampi sänkykin ja silti kivut jatkuvat. Lihakset treenaamalla...
  18. L

    Voiko Rota-viruksen yhteydessä ilmetä...

    ...ihottumaa? Pojalla on sellasta nokkosrokon näköstä ihottumaa rintakehässä, selässä ja käsissä sormien välissä... Rotavirus jyllää täällä meillä, nyt on 5 päivää sairastanut. On jo toinen kerta, joten ei ole oksentanut mutta mahakipua on valitellut, maha on ollut löysällä ja lauantaina oli...
  19. L

    Mitä voisi laulaa siskon häissä?

    Ihana toi Stellan biisi :D
  20. L

    Mitä voisi laulaa siskon häissä?

    Hyvä ehdotus! Muita?

Yhteistyössä