Millä mä saan tota mahaa pois :(

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Lenkkeilen päivittäin likimain 10 kilsaa ja tähän lisäksi joko Zumbaan tai tanssin lattaritansseja lähes päivittäin. Ja röllykkä vaan on tossa edessä. Ruokavalio on kunnossa ja painoa on tippunut liki 15 kiloa (vuodessa tosin), mutta kroppa näyttää edelleen ihan mielettömän löysältä :( Pitääkö mun hommata jotkut salivehkeet kotiin? :D
 
iinis
En halua masentaa, päin vastoin, mutta toisilla vaan on erilainen ruumiinrakenne, eli ei vaan saa litteätä vatsaa vaikka paino menisi jo alipainon puolelle. Tärkeintä liikunnassa kuitenkin oma hyvä olo, ulkonäkö tulee vasta sen jälkeen.
 
manta
Itselläni oli sama vika. Liikunta kunnossa, terveellinen ruokavalio hallinnassa, mutta röllykkä vain pysyi. Lopulta kun kiinnitin sitten huomiota annoskokoihin ja söin kaikkia ruokia edelleen, mutta vain vähemmän sain röllykän pois. Teetä kuluu myös ahkeraan nälkään välillä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja iinis:
En halua masentaa, päin vastoin, mutta toisilla vaan on erilainen ruumiinrakenne, eli ei vaan saa litteätä vatsaa vaikka paino menisi jo alipainon puolelle. Tärkeintä liikunnassa kuitenkin oma hyvä olo, ulkonäkö tulee vasta sen jälkeen.
Joo mun ruumiinrakenne on kyllä aina ollut se omena. Jalat on jo todella laihat ja persettä mun perse ei ole koskaan nähnytkään :D Tissit sentään omistan niin vähän häivyttävät tota mahaa :D
 

Yhteistyössä