Hakutulokset

  1. F

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Kiitos kaikille kannustuksesta! Tuntuu hyvältä saada kerrottua mietteitään edes täällä, kun emme ole vielä kenellekään tästä raskaudesta kertoneet. Nyt todellakin ymmärrän miksi monet kertovat vasta rv 12 jälk. Olisi meilläkin ollut selittelemistä tässä "juupas-eipäs-juupas"-tarinassamme...
  2. F

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Hei taas kaikille! Ja kiitos myötäelämisestä. Olen ollut sen verran epäuskoinen koko meidän keissiin, että pitää vähän väliä käydä tarkistamassa "valokuvasta" sitä pientä toukkaa. Pää-peppumitaksi siis saatiin tuolloin perjantaina huikeat ja 7,8mm ja lääkäri totesi sen olevan normaalin rajoissa...
  3. F

    alkuraskauden ultrasta

    JJ-t: en voi olla kommentoimatta, kun tänään juuri tultiin toistamiseen alkuraskauden ultrasta. Meillä nimittäin oli aika ultraan tiistaina, kun laskujen mukaan oli menossa rv7. Lääkäri totesi samaa kuin sinullekin eli ei sykettä, pelkkä ruskuaispussi jossain(?). Pelkäsimme tietenkin pahinta eli...
  4. F

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Nyt uskaltaudun taas lukemaan muiden kuulumisia 4 kauhupäivän jälkeen. Meillä tosiaan oli varhaisultra tiistaina ja niinhän siinä kävi, että lääkäri totesi ettei mitään sykettä ollut havaittavissa ja että pelkkä tyhjä pussi siellä jossain... ? Oli siinä shokkia kerrakseen, onneksi hän kirjoitti...
  5. F

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Aivan uskomatonta meillä tämä "ollako raskaana vai eikö olla"- rumba. Jo neljättä päivää ehdin surra sitä, että ei meille pienokaista nyt sitten suotu, niin aamulla sairaalasta soitettiin, että heti pitää lähteä sinne uusiin tutkimuksiin. Olin jo ehtinyt lukea surullisia ja tuskallisia...
  6. F

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    :'( :'( :'( :'( Minä poistun takavasemmalle tältä osastolta. Tämän aamuinen ultra toi surullisen uutisen, eikä me päästy sitten tämän pidemmälle. Elämää ei löytynyt minun kohdusta, mutta kroppa ei sitä suostu vielä toteamaan. En tiedä miten 'möykky' otetaan ulos... Pahinta, että en...
  7. F

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Onnea Dana pikkuisesta prinsessasta! :flower: Piti tulla vielä näin illalla lukemaan kirjoituksianne, vaikka jo väsyttää. Ja sitä väsymystä kyllä riittää... Päivällä voi nukkua vaikka kahdet päiväunet ja silti yöllä saa nukuttua oikein hyvin. Normaalisti ei kyllä multa onnistuisi. Oli...
  8. F

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Huomenta kaikille! Itse olin töissä viikonloppuna, ja eihän siitä mitään meinannut tulla, kun oksetus iski aina vähän väliä. Kun kollega vielä suihkautti 'ihanaa' hajuvettää, niin siinä sitä oltiinkin. Silti en uskaltanut kertoa vielä mitään... Tintti74: minä myös olen ollut ihan hermona...
  9. F

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Suurkiitos kaikille näistä ruoka-aine jutuista. Juuri se olikin tärkeä tieto, että miksi tietyt aineet ovat niin varaallisia/riskialttiita. Tuo keskenmenon vaara on tietenkin yksi oleellinen asia. Alkoholi ei kyllä ole ongelma, eikä nyt enää edes tee mieli, mutta kuten perisuomalaiseen tapaan...
  10. F

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    ps. Miksi mä en ikinä muista, että tää (tyhmä) kone aina heittää ton typerän silmänisku-hymiön, kun käyttää sulkeita ja pistettä. Siis pahoitteluni milba, en todellakaan tarkoittanut laittaa hymiötä !!
  11. F

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    milballe pahoitteluni, toivotan kuitenkin samalla parempaa onnea ja ilosempaa mieltä tulevaisuuteen (kaiken tän kaaoksen keskellä). Ja HooWeelle: tuplamäärin onnea! Mun piti jo aikasemmin kommentoida siihen sun ruokarajoite-juttuun, mutta en päässy oikein läpi koneella. Mulla "ongelmia"...
  12. F

    Hoidot syys/lokakuussa

    Pahoitteluni Kaneli-07, negasta. Toivotan kuitenkin jo tässä vaiheessa parempaa onnea PAS:n. Nyt ei auta muu kuin 'unohtaa' asia hetkeksi, ja miettiä muita asioita, josko se aika kuluisi nopeammin... terkuin, F
  13. F

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Surullisia asioita näyttää nyt tapahtuvan, eikä tämä veden lotkotus auta oloa yhtään. Mutta kaipa näitäkin päiviä pitää mahtua vuoteen, että jaksaa iloita niistä hyvistä hetkistä. Kuten jonkun äiti Jokelan koulusta sanoi, 'nolona myönnän, että olen iloinen, että ei käynyt omalle kohdalle...
  14. F

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    SaaraX: kiitos päivitetystä listasta! Kiva seurata sitä sitten tässä syksyn ja talven mittaa. Meillä tämä 1. plussa tuli siis 2. IVF:n tuoresiirrosta. Pakkaseen ei jäänytkään yhtään alkiota eli olimme todella onnekkaita!! Mies totesi, että vaikka kesken menisi, niin silti saadaan olla onnellisia...
  15. F

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Josko nyt kolmannella yrittämällä onnistuisi... olen siis jo kahdesti vastannut viesteihin, mutta ikinä ne ei päädy ketjuun asti, vaan häipyvät ennen sitä johonkin bittiavaruuteen. Liekö tämä kirjoittaminen yhtä vaikeaa kuin meillä raskautuminen... (vitsi). pötkylä ja Ginnifer: Kiitos paljon...
  16. F

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Ginnifer[b]: Kiitos synnytyskertomuksestasi! Oikein mielenkiinnolla luin kokemuksestasi, vaikka oma mahdollinen on vasta ensi kesänä. Niin tuore tapaus tämä plussa, että varovaisena liityn mukaan tähän ketjuun, mikäli sallinette. Minua kinnostaa erityisesti tuo Tammisaaren synnytyssairaala...
  17. F

    Syksyn hedelmättömyyshoidoista plussanneet

    Liityn minäkin tänne odottajien puolelle, vaikka hurjalta ja uskomattomalta tämä ajatus vielä tuntuu. Pakko oli vielä aamulla (klo.5!) tehdä kotitesti ja ihailla sitä kahta viivaa. Esikoista siis odotetaan, yritystä takana mieheni kanssa jo 4 1/2 v. Tämä tuleva olisi siis 1.meille molemmille...
  18. F

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Taidan minäkin liittyä heinäkuun pinoon. Raskaustesti näytti vihdoin kaksi (vahvaa) viivaa ja veritestikin sen jo todisti. Taustaa sen verran, olen 33v. ja mies 38v. Olemme toivoneet esikoista jo pitkän aikaa. Toivon, että tämä 1.positiivinen uutinen toisi sen kauan odotetun nyytin. t: Frida...
  19. F

    Hoidot syys/lokakuussa

    SaaraX: Kiitos vinkistä, liityn mielelläni joukkoon.
  20. F

    Hoidot syys/lokakuussa

    Kiitos onnitteluista SaaraX, Mariska75 ja Kaneli-07! Nyt on alkanut rinnat kipuileen ja tosiaan hajut voimistumaan, niin kuin mainitsit SaaraX. Sain jättää Luget pois (ihanaa!), joten odottelen sitä tuhruvuotoa. Ensimmäinen ultra on 20.11. eli mahdollisen hoitajien 'lakon' 1.aamuna. Mutta...

Yhteistyössä