Hakutulokset

1. H

Muita n. viiden kilon pudottajia?

Ihanaa syysaamua kaikille! Olen aivan innoissani! Tänä aamuna saan ilokseni ilmoittaa, että mitat ovat: 65,5/176! Olen jo todella lähellä tavoitettani. Lisäksi kunto on noussut huimasti: 8-10 km hölkkä ei enää ole kidutusta vaan aivan ihanaa ja piristävää ajanvietettä! Kyllä se kannatti...
  2. H

Rentunruusu: lantionympäryksenä 92 cm on täydellinen! Sanottakoon, että supermallienkin lantionympärys on sitä 89-90 cm luokkaa, käykääpäs vaikka googlaamassa. :laugh: Itsellä lantionympärys 89 ja olen siihen tyytyväinen, toivon, ettei se enää kapene yhtään. Vyötärönympäryksen kun saisi...
  3. H

Juu ei sovi mulle karppaus ... Mun vatsa sano jo tänään yhteistyösopimuksen irti kun noilla karppaajien eväillä oon yrittäny olla. Luulin jo että mulla on mahatauti kun niin kamala ripuli iski iltapäivällä, mutta meni ohi kun söin ihan tavallista ruokaa. Mulla kyllä onkin aika herkkä vatsa...
  4. H

Löysin tämän foorumin ja innostuin tästä yhteishengestä, mikä täällä vallitsee. Voisinkos liittyä tähän pudotusporukkaan? Itselläni mitat olivat viime keväänä 79/175, vyötärönympärys 84, lantionympärys 100 ja reisienympärys 63. Sain kesään mennessä pudotettua painon 75 kiloon...

Yhteistyössä