Muita n. viiden kilon pudottajia?

Rentunruusu: lantionympäryksenä 92 cm on täydellinen! Sanottakoon, että supermallienkin lantionympärys on sitä 89-90 cm luokkaa, käykääpäs vaikka googlaamassa. :LOL:

Itsellä lantionympärys 89 ja olen siihen tyytyväinen, toivon, ettei se enää kapene yhtään. Vyötärönympäryksen kun saisi siihen 65:een...

Paino edelleen 67,5...

Mutta herkkuvinkiksi: laita pakastemarjoja ja tilkka maitoa (jossa vaikka vähän makeutusainetabletteja) tehosekoittimeen - tulee aivan ihanaa smoothieta... Ja vähäkaloristakin vielä!

Moikka! 7pv sokerittomalla ruokavaliolla on tehnyt tehtävänsä ja paino on pudonnut -900g ollen nyt 63,4kg. Vyötärö, samoin lantio ovat kaventuneet 2cm. Vielä perjantaihin asti sokerittomana ja sit vähä herkkuiselle jatkolle niin eiköhän se taas tästä. Vähän on tuo aina vaivaava makean himokin jo alkanut helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sakama:
Moikka! 7pv sokerittomalla ruokavaliolla on tehnyt tehtävänsä ja paino on pudonnut -900g ollen nyt 63,4kg. Vyötärö, samoin lantio ovat kaventuneet 2cm. Vielä perjantaihin asti sokerittomana ja sit vähä herkkuiselle jatkolle niin eiköhän se taas tästä. Vähän on tuo aina vaivaava makean himokin jo alkanut helpottaa.
Ootko miten tarkkaan vahtinut tuota sokerin syöntiä? Siis ihan kaikkea piilosokeriakin vai vain välttänyt makeaa?

Mä aion uskaltautua huomenna salille pitkän tauon jälkeen, kaiken järjen mukaan olen terve kun kuuri loppui pe ja oireet lähes kadonneet...siis lääkäri sanoi että lääke sen 10pv aikana tekee tehtävänsä, ja huomenna 9.pv...välillä oikealta puolelta vihlasee poskipäästä, toisina päivinä ei mitään. Mutta mulla on alkanu jo ummetustakin olla kun oon ollu niin käymättä lenkillä jne....

:snotty: :ashamed:

tiipeli
Heippanen!

Meikkis olis tulossa mukaan remmiin myös! Kattelin jo kesällä tätä palstaa, mut aattelin laihduttaa omin avuin. Paino putosikin, tosin senkin ansiosta, että synnytyksestä kului aikaa, mutta myös liikkumisen ja hiukka terveellisemmän ruokailun. Nyt tuntuu, että paino on noususuunnassa, herkut vetää puoleensa vähän liiankin ja liikkumisesta menee aina hetken päästä into, kun huomaa ettei pysty samaan suoritukseen kuin ennen tai ei viitsi aina yksin olla menossa.

Onko teillä jokin yhteinen punnituspäivä? Mihin aikaan päivästä?

Lueskelen ketjuanne huomenissa lisää, nyt vain vilaisin päällisin puolin. Nukku-ukko kutsuu... :wave:

Tervetuloa joukkoon tiipeli, kiva kun tulee uuttakin porukkaa! Tässä pinossa ei taida yhteistä punnituspäivää olla vaan jokainen punnitsee itsensä kerran viikossa ns. omana puntaripäivänään ja sit ilmoittelee lukemia muille. Samoin ollaan mittailtu vyörärön ja lantion ympärys. Myös liikunnat ollaan ilmoitettu jos sellaisia on harrastanut.

Ja tuostapa tulikin mieleeni että kävin viime viikolla peräti kaks kertaa lenkillä, kerran sauvojen kanssa ja toisen ilman juosten vähän, vaikka kyllä tuntu juoksu pitkän tauon jälkeen tahkealta...

Ihkuraksupoksu: Ihan kaikkea sokeria, myös piilosokereita oon vältellyt kuin ruttoa. Ekaks tuntu kyllä hankalalta kun oon tällainen makean napostelija, mutta vähitellen se on helpottanut, vaikka kyllä edelleen tulee niitä heikkoja hetkiä jolloin tekee kauheasti mieli suklaata ja keksejä...

Ihanaa syysaamua kaikille!

Olen aivan innoissani! Tänä aamuna saan ilokseni ilmoittaa, että mitat ovat: 65,5/176! Olen jo todella lähellä tavoitettani. Lisäksi kunto on noussut huimasti: 8-10 km hölkkä ei enää ole kidutusta vaan aivan ihanaa ja piristävää ajanvietettä! Kyllä se kannatti pinnistellä ja ponnistella aluksi huonon kunnon kanssa väkisin lenkkipolulla, kun se on muuttunut näin mukavaksi kunnon kohetessa.

Olen keksinyt ihanan uuden herkunkin: pilko omena juustohöylällä ohuiksi siivuiksi, ripottele päälle kanelia ja laita mikroon. Maistuu aivan omenapiirakalta! Ja tietenkin voi laittaa kevyttä jogurttia pakastimeen n. tunniksi, niin saa "jäätelöäkin" siihen päälle tai kaataa vähän mysliä/kaurahiutaleita sekaan. Turruttaa kyllä makeannälän.

Ensi viikolla ajattelin nutrata viitisen päivää. Olo on niin pirteä, että tekisi mieli vain hyppiä ilosta. Lähdenpä tästä aamulenkille ja sen jälkeen saunaan! Tsemppiä kaikille.

Kävin tänään puntarilla, mietin kannattaisiko mun siirtää punnituspäivä lauantaiksi kun monesti nuo perjantaiaamut tahtoo olla kuitenkin sen verran kiireisiä ettei muista. No, tässä mitat:

Paino: 61,3kg (en siis ole nyt kahteen viikkon käynyt, nyt edellisestä punnituksesta -800g, jojoilee aika lahjakkaasti mulla tuo paino)
Ly: 97cm (sama)
Vy: 75cm (sama)

Alkuviikosta en vielä uskaltanut juuri urheilla, poskiontelo-oireita oli vielä lääkekuurin loppumisesta huolimatta. Tiistaina muistaakseni kävin ihan pienellä kärrykävelyllä postissa, jotain 15min suuntaansa.

Ke: salilla eka kertaa pariin viikkon, hiukan lyhyemmän treenin tein mutta jaksoi huomattavasti paremmin kuin viime kerroilla ennen sairastelutaukoa...taisin olla kipeä kun viimeksi olin käynyt. olin nimittäin niin kevyen tuntuista nyt siihen verrattuna.

To: Lyhyt lenkki, vain noin puoli tuntia...kaveri oli tulossa käymään mutta en jaksanut odotella joten lähdin kävelylle ja jouduin sitten palaamaan puolesta välistä takaisin :whistle: ja uusista lenkkareista tuli ihana rakko :$

Pe: Stepperillä 20 min

Siinä mun liikunnat, ihan siis täydellä teholla ei mennä kai vieläkään, mutta mulla onkin taas alkuviikosta poskionteloultraan meno ja nieluviljelyyn :snotty: Olis kiva jo olla terve! Onhan tässä 2kk sairastettukin pian!

Moikka kaikille! Mulla taas tuo punnitus unohtunut, mutta tänään aamulla paino oli 62,9kg eli -500g
vy 82cm eli -2cm
ly 95 eli sama.

Jatkan edelleen sokerittomalla ruokavaliolla viikot, mutta viikonloppuisin sit herkuttelen ja tietysti jos jotain juhlia on niin sit viikollakin. Näin yritän pitää makeanhimoni kurissa.

Liikuntaa on tullut sillä vihdoinkin hankitulla stepperillä harrastettua joka päivä vähän koko ajan minuutteja lisäten. Ja eilen kävin reilun 4km hölkkälenkillä siskon kanssa, oli tosi kivaa kun oli kaveri =) .

Ihkuraksupoksu, toivottavasti sait terveen paperit. On tosi kurjaa olla sairaana pitkän aikaa, se kun vie voimaa sekä fyysisesti että psyykkisesti :hug: .

Lisäys klo:16.52. Unohdin aikaisemmin mainita, että alkuperäinen viiden kilon tavoite on taas kerran saavuttu, mutta uuteen tavoitteeseen on vielä muutama kilo matkaa eli täällä pysytään vielä jonkun aikaa...

Heippis hei! Mulla alkais nyt se viimosen viiden kilon tavoittelu ja voisin hypätä tähän pinkkaan, täällä tunnutaan olevan aktiivisia :)
Kaiken kaikkiaan on nyt viime maaliskuulta tippunut 17kiloa.

Mitat on nyt 65kg/168cm
ly 97m ja vy79cm

Tulin vaan ilmottamaan etä tänään kävin sitten erikoislääkärillä, jossa otettiin ihan röntgenkuvat noista onteloista ym. Terveen paperit sain, nuo kasvokivut tuossa poskipäissä on vain jälkitautia, ontelot oli puhtaat eikä mitään rakenteellistakaan vikaa ole. Eli limakalvot on vain vielä niin ärtyneet että aiheuttaa kipua. Sain sitten nenäsumutetta siihen vaivaan.

Mun salikortti on umpeutunut, pitäisi käydä se uusimassa...Ahkerasti olen nyt käynyt lenkillä joka päivä, jos en ole lenkkeillyt, oon polkenut sitten 20 min stepperillä. Mutta nyt nukkumaan...

(Kone söi äsken mun tekstin :headwall: !!!)

Mutta siis:

Tervetuloa mukaan effemia! Sulla kyllä tosi hieno saavutus jo takanakin!

Ihkuraksupoksu: Onnittelut terveen papereista! Tuo poskiontelotulehdus on tosi viheliäinen tauti varsinkin pitkittyessään. Jos muuten sait kortisoninenäsuihkeen ja sulle tulee helposti poskiontelutulehdus flussan yhteydessä niin sitähän voi käyttää ennaltaehkäisevästi heti uuden nuhan alkaessa. Näin me tehdään tytären kanssa ja monta tulehdusta on sillä vältetty.

Alkuperäinen kirjoittaja sakama:
(Kone söi äsken mun tekstin :headwall: !!!)

Mutta siis:

Tervetuloa mukaan effemia! Sulla kyllä tosi hieno saavutus jo takanakin!

Ihkuraksupoksu: Onnittelut terveen papereista! Tuo poskiontelotulehdus on tosi viheliäinen tauti varsinkin pitkittyessään. Jos muuten sait kortisoninenäsuihkeen ja sulle tulee helposti poskiontelutulehdus flussan yhteydessä niin sitähän voi käyttää ennaltaehkäisevästi heti uuden nuhan alkaessa. Näin me tehdään tytären kanssa ja monta tulehdusta on sillä vältetty.
Mulla oli tämä toinen elämäsni poskiontelontulehdus, eli ei nyt vielä mitään kierrettä

=) Tosin se eka oli noin puoli vuotta sitten, sitä oonkin miettinyt miksi nyt yhtäkkiä alkaa mennä onteloihin kun ei ennen.

Mutta asiaan. Kävin puntarilla ja tässä tulokset:

paino: 62 kg (+700g)
vy: 75 cm (sama)
ly: 97cm (sama)

Mun paino näyttää jumivan tuossa 60 yläpuolella, tosin mulla on nyt menkat alkamassa viikonlopun aikana ja silloin pikkusta ennen paino aina nousee helposti kilollakin. mutta tämä on jo pitempiaiakaisen seurannan tulos. :ashamed: Ja syy ei oo mikään muu kuin että ysritän vaan liikunnalla pudottaa painoa, ja mässään kuten ennekin. No, paino pysyy samoissa eli en lihokaan, mutta ei tää nyt oikein palvele tarkoitustaan |O Eli kaipa munkin on pakko myötää että pelkällä liikunnalla ei onnistu.

Ajattelinkin sitten alottaa minäkin maanantaina parin viikon sokerittoman kuurin, mikä tulee olemaan kyllä tiukkaa :whistle: Siksi vasta maanantaina koska viikonlopuksi ollaan menossa anoppilaan ja anoppi tunnetusti osaa romuttaa mun sokerittomat kuurit täysin: "mutta eihän sitä nyt VOI olla täysin ilman kahvileipää" ja saunan jälkeen on tarjolla jätskiä, limukkaa, siideriä, ja se pulla/keksilautanen on koko ajan siinä pöydällä, karkkikuppi sohvapöydällä jne. :snotty: Onneksi käydään siellä nykyisellään vain noin kerran kuussa. (välimatkaa on parin tunnin ajomatkan verran)

No, tässä kuitenkin mun viikon liikunnat:

la: stepperillä 20 min
su: stepperillä 20 min
ma: tunnin reipas kävelylenkki rattaiden kanssa
ti: stepperillä 20 min
ke: reipas kävely rattaiden kanssa 1h
to: 20 min stepperillä

Nähdäänpä sitten taas viimeistään viikon päästä...

:)

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Ajattelinkin sitten alottaa minäkin maanantaina parin viikon sokerittoman kuurin, mikä tulee olemaan kyllä tiukkaa :whistle: Siksi vasta maanantaina koska viikonlopuksi ollaan menossa anoppilaan ja anoppi tunnetusti osaa romuttaa mun sokerittomat kuurit täysin: "mutta eihän sitä nyt VOI olla täysin ilman kahvileipää" ja saunan jälkeen on tarjolla jätskiä, limukkaa, siideriä, ja se pulla/keksilautanen on koko ajan siinä pöydällä, karkkikuppi sohvapöydällä jne. :snotty: Onneksi käydään siellä nykyisellään vain noin kerran kuussa. (välimatkaa on parin tunnin ajomatkan verran)
:)
Kuule, tuu säkin mukaan tuonne "kuka tulee kaveriksi" pinoon! Meitä on siellä nyt jo kolme sokerista kieltäytyjää ja tsemppi on ollut tosi hyvä kun mäkin oon pystyny olemaan ilman sokeria ensin sen 10pv ja nyt sit vielä 5 arkipäivää, viikoloppuna on lupa herkutella :p ...

nyt on lomat pidetty ja heti alkuun pitää sanoa et kyllä täällä on kylmä!
Oltiin siis kaksi viikkoa lomalla Espanjassa ja siellä sopivat "bikinikelit".
Joo, kyllähän noi alavatsan löysät makkarat vielä häiritsee, ainakin kun eilen sain käteeni yhden bikinikuvan, mikä musta oli räpätty :/ niinpä yritän vielä sitä kohtaa saada "kuosiin" ja ehkä semmoset 2 kg samalla pois.

Ja lomalla kun oltiin niin sai syödä ja juoda mitä huvittaa... toisaalta tuli siellä aika paljon käveltyä rattaita työnnellen ja joku kerta pelattua mailapeliä rantsulla... 800g oli kolmessa viikossa paino lisääntynyt eli 60.2 näytti äsken, vyötärö samassa( 82cm ), lantiosta oli 1 cm jonnekin hävinny (93 cm) =)

Uusia oli tullut joukkoon, tervetuloa!

Mun tämän aamun punnituksen tulokset:

paino: 61,6kg (sahaa vaan...nyt -400g vaihteeksi)
vy: 75cm (sama)
ly 97cm (sama)

Eli tuolla sokerittomassa pinossa oon maanantaista asti ollut, loppujen lopuksi makeaa ei oo kamalasti himottanut mutta jatkuva NÄLKÄ kyllä on :eek: JOhtunee siitä että koska makeaa ei saa syödä mulla jää aika iso osa päivän energiasta syömättä! Mun lounas ja välipala kun on olleet lähinnä jugurttia tai pullaa, ja iltanaposteltavat jotain makeaa...aargh. Sitten kun ei saa syödä "hyvää" niin kieltäydyn kokonaan syömästä. Kaikki muu maistuu ällöltä. oon kuin pikkumuksu tämän syömiseni kanssa. Mutta jospa se tästä ajan myötä...Vielä viikko eli ensi viikonloppuun asti olis tarkoitus välttää makeaa, saas nähdä miten käy!

Liikunnat on olleet aika heikoissa kantimissa tällä viikolla erinäisistä syistä... :ashamed: Lähinnä siksi että ollaan syyslomailtu niin on ollut liikaa muuta tekemistä. Ja pienempi muksu on ollut koko viikon kuumeessa, ei edes kärrylenkille ole päässyt. Nyt pidellään peukkuja ettei taas päiväunilta herätessä olisi kuumeinen...kuten joka päivä aiemmin. Mutta ne mun liikunnat:
pe: 1h kävelylenkki
ke: 20 min stepperillä
to: 1/2h kävely

Tänään kyllä aion olla reippaana ja päästä lenkille tai vähintään polkea sillä stepperillä... :kieh:

Moiks! Mun täytyy tunnustaa etten oo muistanu käydä puntarissa tällä viikolla ollenkaan. On ollu niin tympee viikko kun tenavat on ollu kipeenä ja kotona ollaan vaan oltu ja vielä on pitäny olla hiljaa kun mies on ollu yövuorossa, että en oo siinä hyssyttelyssä muistanu koko puntaria. Se kun on vielä makkarissa meijän sängyn alla...

No josko ens viikolla sit...

kalorit jätin pe-la laskematta kun kävin viihteellä niin olis kuitenkin yli paukkunut... tällä viikolla ei kyllä muutenkaan pysynyt kalorit ihan rajoissa, mut mikä parasta, sillä ei ollut vaikutusta painoon.

Liikuntaa harrastin seuraavasti:
su: lehtien "lakaisu" ½ tuntia, kävely n. 4km
ma: kävely n. 4.8 km
ke: kuntosali 1 tunti, uinti 700m
ja kohtuulämmin tuli perjantaina jammatessa Meurmanin ja Tähkän tahtiin =) :D

paino: 60.2
vy: 81 cm(-1cm)
ly: 93 cm

Mitäs muille? On ollut aika hiljasta nyt tässä pinossa... kertokaas kuulumisia!

Mä oon kirjoitellut hiukan aktiivisemmin tuonne "kuka tulee kaveriksi"-pinoon, mikä on sokerista vierottautujille...ei ole siis tarkoitus hylätä tätäkään pinoa, mutta tuossa on sellainen 10 päivän projekti mulla menossa :)

Eilen kävin salilla parin viikon tauon jälkeen, uusin kortin ja vedin pitkästä aikaa ihan kunnon treenin. Hiukan nyt tuntuu lihaksissa, mutta se kuuluu asiaan :) Kun ei nyt taas alettaisi sairastaa, että ehtisin edes jonkun aikaa säännöllisesti käydä tuolla, ja näkisin niitä tuloksiakin...

Mulla on myös Core Rhytyms-dvd hyllyssä mitä oon vaan vähän sivusilmällä vilkaissut, en siis ole päässyt kokeilemaan. Lasten kotona ollessa pyörivät jaloissa niin ettei se onnistu, keskittymiskyky menee. Ukosta puhumattakaan...Jospa tässä joskus ehtisi...Onko muuten kellään muulla tuota dvd:tä? Tehokas varmaan kyllä on!

Tänään muistin sit vihdoin käydä puntarissa, joka näytti että pitäis pitää viikonloppunakin edes vähän tiukempaa linjaa noiden makeiden kanssa ja samoin koko ajan muun ruuan kanssa eli lisäystä oli tullu 700g ja paino näin ollen nyt 63,6kg... Se on kyllä alempi kun mun lähtöpainot ennen raskauksia, mutta haluaisin silti vielä muutaman kilon tiputtaa. Mutta jos nyt tuntuvat liian tiukassa olevan niin antaa sit olla, olen tähän nykyiseenkin ihan tyytyväinen kun vaan sais kiinteytystä aikaiseksi ja tuon vyötärölantio linjan normaalin kokoiseksi...

Mä en ymmärrä miten tämä on mahdollista. Nyt olin sen 10 pv ilman makeaa ja tällä viikolla oon liikkunutkin joka päivä reippaasti, ja paino oli taas noussut sen 400g...Se vaan on ja pysyy tuossa samassa, 62kg tienoilla. No hyvä kai ettei nousekaan, mutta kokemuksesta tiedän, että jos se nyt tuohon on jumittuakseen, niin se ei laske jos en lopeta syömistä suunnilleen kokonaan. Kun mulla aikanaan oli noin 58kg ja sain syödä mitä lystää ja olla liikkumatta tai sitten pihdata syömisiä ja liikkua himona, niin paino pysyi samassa.

No, tässä siis tämänaamuinen punnitus:
paino 62kg (+400g)
ly 97cm ja vy 75cm pysyneet samassa

Liikunta: sunnuntai 1h kävelylenkki
maanantai reilu 1h salilla
tiistai 1 h kävelylenkki
keskiviikko salilla n. 1h
torstai 20 min stepperillä
perjantai (tänään) 1h 15 min salilla

No, katotaas taas ensi viikolla onko lähetny nyt vuorostaan se 400g :headwall:

viikko taas vierähtänyt ja tässäpä liikunnat:
su: sähly 1h 15 min
ma: kävely n. 6 km
ke: kuntosali 1 h, uinti 700m
la: kävely 2x 3.4 km

ja tulokset:
paino: 59.2 (-1000g)
vy: 81 cm (sama)
ly: 93 cm (sama)
eli laskusuunta vielä...

ja uutta tällä viikolla.. uintireissulla oli ilmainen rasvaprosentin mittaus ja tiettyhän halusin mittailtavaksi ;) mutta tulos olikin sit kaikkea muuta kuin hyvä :eek: eli kun painoindeksi mulla oli 21.3 niin rasvaprosentti ei ollut edes lähelläkään hyvän arvoa ja kohtalaisestakin jäi vielä 2 % :/ :kieh: (34.1%)

ootteko muut mittauttaneet? onko teillä painoindeksit minkälaiset?

mittasin painoindeksin uusiksi kun oli tuo painokin pudonnut ja nyt se on 21

Alkuperäinen kirjoittaja rentunruusu:
viikko taas vierähtänyt ja tässäpä liikunnat:
su: sähly 1h 15 min
ma: kävely n. 6 km
ke: kuntosali 1 h, uinti 700m
la: kävely 2x 3.4 km

ja tulokset:
paino: 59.2 (-1000g)
vy: 81 cm (sama)
ly: 93 cm (sama)
eli laskusuunta vielä...

ja uutta tällä viikolla.. uintireissulla oli ilmainen rasvaprosentin mittaus ja tiettyhän halusin mittailtavaksi ;) mutta tulos olikin sit kaikkea muuta kuin hyvä :eek: eli kun painoindeksi mulla oli 21.3 niin rasvaprosentti ei ollut edes lähelläkään hyvän arvoa ja kohtalaisestakin jäi vielä 2 % :/ :kieh: (34.1%)

ootteko muut mittauttaneet? onko teillä painoindeksit minkälaiset?

mittasin painoindeksin uusiksi kun oli tuo painokin pudonnut ja nyt se on 21
Mä mittautin rasvaprosentin silloin kun aloin käymään salilla. Muistaakseni oli 25, mikä on keskimääräisen keskivaiheilla kuulemma, tai jotain sellaista, hyvä kuitenkin :D Ja painoindeksi mulla jotain 22 ja risat kai, mutta välillä 23kin...kun tuo paino saattaa parin viikon välein heittää kahdellakin kilolla :whistle: :ashamed: ja seuraavalla viikolla taas toiseen suuntaan.

Täällä ollaan!! Tuo paino vaan tahtoo nyt jumittaa. Kuten tuolla toisessa pinossa totesinkin tuntuu, että vyötärön seutu olis kaventunut ja mittanauhan mukaan viikonloppuna olikin, mutta se ei vaan näy painossa, ikävä kyllä. Niin ja liikunnatkin on taas jääny vähiin. Tuo uusikin stepperi on alkanut naksua sen verran, että en viitsi pitää tuota koululaista hereillä yhdeksän jälkeen, jolloin mulle olis paras aika steppailla telkkaria kattoessa. Tekosyitä kaikki tyystiin, pitäis vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhtyä toimeen... No jos tänään niin kuin eilen suunnittelin...

Multa ei oo rasvaprosenttia mitattu. Olis kyllä kiva tietää, toisaalta vois kyllä masentaa jos ja kun olis varmaan lähelle 50%...

Viimeinkin kävin puntarissa tälle viikolle!! Mies ollu taas yövuorossa enkä oo viitsiny lähtee tuota puntaria onkimaan sängyn alta kun nukkuu aamulla. Mutta tuloksiin: iloiseksi yllätyksekseni paino oli laskenut taas vaihteeksi -800g (viimeksi noussu 700g eli pahasti jojoillaan täalläkin...). Viime "virallisista" mittauksista onkin sit melkein kuukausi mutta nyt mittailin:
vy: 79cm eli -3cm
ly: 93cm eli -2cm
lisäksi oon mittaillu reisiä jotka kans oli pientyny sentin pari.

Niin että ehkä tuosta viikko sokerittomuudesta ja stepperoinnistä (vaikkakin hyvin epäsäännöllistä ) on ollut jotain hyötyä. Mua kun tuo paino sinällään jo ihan miellyttääkin, mutta tuo mahanseutu taas ei oo miellyttänyt yhtään... Nyt pitäis varmasti ruveta tekemään vatsalihaksia urakalla että tuon löllykän sais vähän tiiviimmäksi.

Täällä pysytään, toivottavasti joku muukin pysyy ettei tarvii yksinään olla!!

Yhteistyössä