Alkuperäinen kirjoittaja sakama:
(Kone söi äsken mun tekstin :headwall: !!!)
Mutta siis:
Tervetuloa mukaan effemia! Sulla kyllä tosi hieno saavutus jo takanakin!
Ihkuraksupoksu: Onnittelut terveen papereista! Tuo poskiontelotulehdus on tosi viheliäinen tauti varsinkin pitkittyessään. Jos muuten sait kortisoninenäsuihkeen ja sulle tulee helposti poskiontelutulehdus flussan yhteydessä niin sitähän voi käyttää ennaltaehkäisevästi heti uuden nuhan alkaessa. Näin me tehdään tytären kanssa ja monta tulehdusta on sillä vältetty.
Mulla oli tämä toinen elämäsni poskiontelontulehdus, eli ei nyt vielä mitään kierrettä
=) Tosin se eka oli noin puoli vuotta sitten, sitä oonkin miettinyt miksi nyt yhtäkkiä alkaa mennä onteloihin kun ei ennen.
Mutta asiaan. Kävin puntarilla ja tässä tulokset:
paino: 62 kg (+700g)
vy: 75 cm (sama)
ly: 97cm (sama)
Mun paino näyttää jumivan tuossa 60 yläpuolella, tosin mulla on nyt menkat alkamassa viikonlopun aikana ja silloin pikkusta ennen paino aina nousee helposti kilollakin. mutta tämä on jo pitempiaiakaisen seurannan tulos. :ashamed: Ja syy ei oo mikään muu kuin että ysritän vaan liikunnalla pudottaa painoa, ja mässään kuten ennekin. No, paino pysyy samoissa eli en lihokaan, mutta ei tää nyt oikein palvele tarkoitustaan |O Eli kaipa munkin on pakko myötää että pelkällä liikunnalla ei onnistu.
Ajattelinkin sitten alottaa minäkin maanantaina parin viikon sokerittoman kuurin, mikä tulee olemaan kyllä tiukkaa
Siksi vasta maanantaina koska viikonlopuksi ollaan menossa anoppilaan ja anoppi tunnetusti osaa romuttaa mun sokerittomat kuurit täysin: "mutta eihän sitä nyt VOI olla täysin ilman kahvileipää" ja saunan jälkeen on tarjolla jätskiä, limukkaa, siideriä, ja se pulla/keksilautanen on koko ajan siinä pöydällä, karkkikuppi sohvapöydällä jne. :snotty: Onneksi käydään siellä nykyisellään vain noin kerran kuussa. (välimatkaa on parin tunnin ajomatkan verran)
No, tässä kuitenkin mun viikon liikunnat:
la: stepperillä 20 min
su: stepperillä 20 min
ma: tunnin reipas kävelylenkki rattaiden kanssa
ti: stepperillä 20 min
ke: reipas kävely rattaiden kanssa 1h
to: 20 min stepperillä
Nähdäänpä sitten taas viimeistään viikon päästä...