Hakutulokset

  1. T

    Onkohan tämä nyt?

    Olet varmaan jo selvyyden asiaan saanut, mutta kyllä tuo raskausoireitten häviäminen keskenmenoon viittaa... Ikävä kyllä. Mulla hävisi ne ja sitten muutaman päivän päästä tuli km. Sairaalassa kysyivät heti ensimmäisenä, onko raskausoireita vielä, kun alkuraskauden vuoto voi olla muutakin, ja kun...
  2. T

    Millaista on ollut pois tullut "tavara"?

    Aluksi verta, sitten noin ruokalusikallisen verran hyytynyttä verta, sitten toinen samanlainen mutta isompi, joukossa jotain ihonväristä mönjää ja ruskeita hyytymiä. Tämä kaikki ensimmäisenä vuotopäivänä. Seuraavana päivänä vielä pieni peukalonpään kokoinen klöntti, sitten puhdasta verta kolme...
  3. T

    Seiskavitoset tänne ;)

    täällä myös ja kainuu
  4. T

    alkoholi

    Kiitos sinulle nimimerkillä minäkin olin. Sain todella paljon ajattelemisen aihetta. Aion muuttaa tilanteen heti paikalla. Tiedän, että pystyn siihen. Ei se juominen onneksi ole ollut päivittäistä eikä viikottaista. Välillä tulee sellaisia kausia. Olen läpikäynyt rankan raskausajan sekä...
  5. T

    alkoholi

    Minusta on tullut alkoholisti äitiysloman aikana. Juon harva se päivä. Tänään on ollut ennätys n. 13 puolen litran siideriä. Mies on juomassa, koska se kostaa minulle minun juomiseni. Juominen pysyi kohtuullisena töissä ollessa. Olen kyllä siinä kunnossa, että olen huolehtinut lapsen. En...
  6. T

    syysvauvat2006

    heippa,meillä neiti syntyi syyskuun lopussa :heart:
  7. T

    Rokotusreaktiot

    meillä neiti sai toissa päivänä 5kk rokotuksen,ja reiteen tuli semmonen punainen patti.kiukkunen ei kuitenkaan ole.
  8. T

    Kemiläiset äidit,onko meitä?

    täällä myös =)
  9. T

    äidin omatunnon kolkutus..

    on tämä hassua...piti oikeen tula teille purkamaan..jos löytyisi vaik vertais tukea :) oon itse flunssassa ollut noin viikon ja mies tekee pitkää päivää.olen pojan kanssa sinnitellyt päivät kotosal...räkäisenä ja nuutuneena..kuten varmaan jokaisen taaperon äippä tietää niin ohjelma toimistona...
  10. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ihanat nimet =) meillä Iida-Maija Eveliina
  11. T

    korvikevauvat

    meillä tyttö on kohta 3kk ja syö kerralla noin 120-160ml.6-7 kertaa päivässä.
  12. T

    Mikä oli inhottavinta sektiossa?

    minulla oli miellyttävä kokemus toi sektio,se oli suunniteltu.en voinut alakautta synnyttää kun tyttö oli perätilassa.se katetrin laitto oli inhottava.seuraavana aamuna kävelin jo eikä ollu oikeestaan kipuja =)
  13. T

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kivoja nimiä,meillä Iida-Maija Eveliina :heart:
  14. T

    Monennellako kerralla olette pelkopolilta saaneet sektion?

    Kuinka monta kertaa olette joutuneet Tampereella käymään jotta sektio on myönnetty? Toki on varmaan yksilöllistäkin, mutta kunhan kysyn...
  15. T

    Maksaako pelkopolilla käynnit?

    Ja jos maksaa mitä (Tampereella) ?
  16. T

    uusi täällä

    Itsekkin pyörin näillä palstoilla reilu vuosi sitten, yksi lapsi on mutta toista ei kuulunut millään. Mutta reilu vuoden jälkeen tapahtui ihme ja nyt meillä on ihana 2 kuukautta vanha poika vauva. Tsemppiä ja toivon teille samanlaista pientä ihmettä jonka mekin saimme. :hug:
  17. T

    Uusia mese-ystäviä etsitään!

    Olen pian 3v pojan äiskä ja toinen haaveissa :heart: Olisi kiva jos olisit samassa elämäntilanteessa,muttei tietenkään pakko :hug:
  18. T

    KYSELY:onko puolisoiden erilaisuus syy erota?

    Miksi erilaisuus on juuri nyt tullut ylitsepääsemättömäksi, kun olette kuitenkin lapsiakin ehtineet hankkia? Onko toinen teistä ihastunut kenties itsensä kanssa samankaltaisempaan ihmiseen?
  19. T

    Onko muita noin 43-v. lasta toivovaa tai saanutta?

    Kun alettiin suunnitella vauvaa mieheni kanssa keväällä 2004 niin en oikein itse uskonut että mitään tulee tapahtumaan, just iän vuoksi. Tulinkin sit raskaaksi heinäkuussa 2004. Nyt odotan toista ja raskaaksi tulin tän vuoden heinäkuussa. Ehkäisy on ollu kondomi "riskipäivinä" ja tänä kesänä...
  20. T

    2,5-vuotias ei puhu

    Sinulle vieras joka sanoit, ettei loruttelu sun muu vaikuta mielstäsi lapsen puheen oppimiseen. Sanoit itse, että ajattelu vaatii kielen, niin silloinhan lapselle on hyötyä lukemisesta, loruttamisesta vaikka ihan kuvien katselusta, että oppii uusia sanoja ja saa näin leikkejään monipuolisemmiksi...

Yhteistyössä