En nyt ymmärrä tuota sotilaslakia, miksi sulla oli se kirja mukana? :ashamed: Ja miten se auttoi päätöksen tekoon lääkäriä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2006 klo 15:56 vieras kirjoitti:toisella kerralla marssin lääkärin puheille potilaslaki kourassa (lainasin kirjastosta, mutta löytyy myös netistä). Ei tarvinnut kauaa keskustella ja päätöksen sain nopeasti!
Juu, oli kaksi synnytystapa-arviota. Ei se varmaan ihan tavallinen tapa ole, mutta ensimmäisellä kerralla en oikein osannut sanoa mitään kun menin paniikkiin vauvan painoarviosta :ashamed: . Sain siis lisää "miettimisaikaa".Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 03:48 Teija kirjoitti:Et siis käynyt kertaakaan Taysissa pelkopolilla vaan sait sektion synnytystapa-arviossa? Sinulla oli sitten kaksi synnytystapa-arviointia vai miten sen toisella kerralla sait?
Itse olen menossa Tayssin pelkopolille, sillä tietääkseni muuta tapaa siellä ei ole pelkosektiota saada. Tietty jos jaksaa sitten odottaa synnytystapa-arvioon asti asiasta keskustelemista, niin eihän siinä mitään (ja varmaan sen tälläkin tavalla saa, kuten sinä sait). Itse en sinne asti kestäisi.
Hienoa kuulla, että edes joku on saanut Taysista pelkosektion, sillä itsekin olen ymmärtänyt, että aika kielteisiä siellä ollaan asian suhteen