Mikä oli inhottavinta sektiossa?

  • Viestiketjun aloittaja ChiliCat
  • Ensimmäinen viesti
Kamalinta oli, ettei puudutusta saatu laitettua ja sitten vauvan sydänäänet romahti ja nukutettiin kiireesti ja vietiin isukki pois, enkä tietenkään saanut nähdä vauvaa kun vasta tuntien päästä herättyäni. Onneksi pieni oli sentään isän kanssa tämän ajan, siis sen jälkeen kun oli pesty ja punnitettu ja puettu...
 
Kamalinta olivat kivut jotka tulivat, kun puudutus lakkasi!!! Toiset sanovat, että ne ovat ns. jälkipoltot. Selkä oli aivan "tulessa" ja ei olisi millään pystynyt makaamaan selällään mutta, kun alavatsa oli niin kipeä etten pystynyt myöskään kääntyilemään. Lähes yhden vuorokauden makasin yhdessä asennossa koska olin niin kipeä!!! Tuntui, että lääkkeet eivät auttaneet vaikka tiedossa olikin, että olen kipuherkkä. Kun ti aamuna oli leikkaus niin vasta ke iltana kävin vessassa niin että kaksi hoitajaa talutti minua (mahdoin olla näky...!) Kipu oli #&%?$!*ä!
 
minulla oli miellyttävä kokemus toi sektio,se oli suunniteltu.en voinut alakautta synnyttää kun tyttö oli perätilassa.se katetrin laitto oli inhottava.seuraavana aamuna kävelin jo eikä ollu oikeestaan kipuja =)
 
äiti-o6
sektio oli miellyttävä kokemus,kiitos tayssin.
ilman kertyminen ja lihaskrampit olivat inhottavimmat.kipua en tuntenut ollenkaan,paitsi hiukan lihaskrampeissa.

ei mitään pahaa sanottavaa :)
 

Yhteistyössä