Onkohan tämä nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Vakkari harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Vakkari harmailee
Onkohan keskenmeno meneillään?

Eilen aamulla pyyhkäisin niin paperiin jäi vaaleanpunaista sekä pari sellaista nuppineulan päänkokoista kirkkaanpunaista tippaa. No päivä meni siinä, että paperiin jäi sitä vaaleanpunaista.

No illalla sitten paperiin tuli jo sellaista kirkkaanpunaista vähäsen ja säikähdinkin aika lailla.

No tänä aamuna ja nyt päivällä vain sitä vaaleanpunaista.

Silloin kun testasin niin oli vähän samanlaista eli vaaleanpunaista jäi paperiin, mutta en muista että ois kirkkaanpunaista tullut mukana. Seksin jälkeen on tullut kans vähän verta ja nuppineulan pään kokoinen verihyytymä.

Oireita oli vielä reilu viikko sitten yökötyksineen kaikkineen, mutta nyt hävinneet nekin

Mä olen niin huono ottamaan lääkäriin yhteyttä, kun tuntuu jotenkin turhalta vaivata heitä. Viikon päästä ois ultra, mutta tartteeko mun odottaa sinne asti. Kertokaa mitä tehdä.

Ensimmäistä odotetaan ja kaikki niin uutta. Ihan sekaisin tästä kaikesta eikä tiedä mitä tehdä.

 
Olet varmaan jo selvyyden asiaan saanut, mutta kyllä tuo raskausoireitten häviäminen keskenmenoon viittaa... Ikävä kyllä. Mulla hävisi ne ja sitten muutaman päivän päästä tuli km. Sairaalassa kysyivät heti ensimmäisenä, onko raskausoireita vielä, kun alkuraskauden vuoto voi olla muutakin, ja kun kerroin että oireet hävinneet, hoitaja meni surullisen näköiseksi ja sanoi että niin, sitten taitaa olla kyllä tullut ulos..
Se, että kunnon vuoto tai klönttien tuleminen ei ala, voi viitata keskeytyneeseen keskenmenoon. Tiedän monia ystäviä/sukulaisia, joilla tullut todella runsasta vuotoa, mutta ei klönttejä, ja raskausoireet ovat jatkuneet ja heille syntyneet terveet lapset.
 

Yhteistyössä