Hakutulokset

  1. J

    Parhaan ystävän häät heinäkuussa, apua?

    Eli ystäväni menee heinäkuussa naimisiin, on minun tyttöni kummitäti ja tyttöni 3v. on siis morsiusneito ja tämän ystäväni miehen samanikäinen kummipoika on sulhaspoika, vai miten ne meni :whistle: No mutta siis häät on ISOT ja juhlavat ja mulla on kauhea stressi mitä puen päälleni koska...
  2. J

    Käytätkö bikineitä/ haittaako sua raskausarvet jne?

    ja millainen kroppa sulla on? Kuvankin saa laittaa, olis kiva nähdä millasia kroppia muilla äideillä on ja moniko rohkenee käyttää biksuja vaikka olis arpia tai pömppistä tms. ?
  3. J

    Mistä tää yskä johtuu?!*Väsynyt ja vittuuntunut*

    Siis jumakaude palaa käpy |O Jo viikon kestänyt tällänen "yskä" siis en yski varsinaisesti mutta kurkussa on sellanen tunne että pakko yskiä ku tuntuu että tukehdun ja yskin ja yskin sellasta kuivaa yskää :headwall: Olen kokeillut 3 eri yskänlääkettä, teetä, hunajaa, kaikkia lämpimiä mehuja...
  4. J

    Mistähän sai halvimmalla vaneria?

    ja pitäs saada se valmiiksi leikattuna oikeaan kokoon. Paljon oikeeín vaneri maksaa?? Tekisin siis sängynpäädyn siitä mutta katsoin että nuo valmiit pehmustetut päädyt maksaa 150-300e :xmas: Eikä edes mistään löydy mieleistä.
  5. J

    Laitoin kokeilun vuoksi :D

    yhdelle nettitreffipalstalle 2 eri ilmoitusta. Siis toisessa haen seuraa "tositarkoituksella" ja toisessa haen seksiseuraa. Ikä, mitat, koulutus kaikki molemmissa samat, 3 päivän saldo : ekaan ilmoitukseen tullut 2 vastausta 3 päiväs ja toiseen on tullut 60 viestiä :whistle: oli ihan pakko jakaa...
  6. J

    veroilmoitus tuli jeba jee!

    Olen ollut siis kotihoidontuella pääasiassa vallan, ku neiti täyttää kesällä 3v. Olen tehnyt satunnaisesti töitä mutta en sen tulorajan yli ja mulle tulee 1500e palautuksia ja kelasta myös tänää lappu et kaikki takasiperittävät on peritty, huoh.
  7. J

    Solariumista..

    Onkohan järkevämpi ottaa solkkua kalpeelle iholle mielummin vähänkerrallaan eli 5min. vaikka joka kolmas pvä, kuin että menee heti 15min. sinne jos on tosi herkkä iho.. Mut ku tuo 5min. ei paljoa rusketa, paitsi jos kävis siis tiheään tahtiin..
  8. J

    Kesä tulee ja mulla terassin teko edessä.Osaisko joku kertoa..??

    Mitä kaikkea muuta siis siihen terassin tekemiseen hankitaan ku ne terassipuut? Eli laskin että nuo puut kustantaa 350e. Ja sitten tarvii tietty sen jonkun suodatinkankaan mikä ei oo ku parikymppiä..Mutta siis minkä verran noihin muihin osiin kuluu rahaa ja mitä kaikkea siihen rakentamiseen...
  9. J

    Kuinka nopeasti voi laihtua terveellisesti?

    jos ei ala ihmedieeteille, vaan ihan siis syömällä vähemmän mutta kevyemmin ja kuitenkin terveellisesti, jos liikkuu joka päivä ainakin tunnin verran ja jättää kaikki herkut ja turhat rasvat/ sokerit pois. Kuinka nopeasti voi nähdä jo tuloksia jos ei nyt huomioida nesteiden lähtöä.. Kyse siis...
  10. J

    Tuleeko muualla lunta?

    :headwall: dääm, just olin varma ettei tuu enää.
  11. J

    Suositelkaa hyvää kirjaa..

    Pitäs mennä pitkästä aikaa kirjastoon käymään, suositelkaa jotain hyvää kirjaa mikä jää mieleen mutta ei mitää kummituskirjoja kuitenkaan :xmas:
  12. J

    Tosi kivoja uutisia, käytiin lääkärillä :/

    3v. neidin kanssa. Minä ja poika 5v, sairastettiin joku pöpö, kova yskä / kuume täs viikko sitten, meni itellään ohi ja sit tytölle iski kans kauhea yskä ja kuume noussut iltasin. Ajattelin että tää on ihan sama tauti ku meilläki, tänään sit käytiin varmuudeks lekurilla niin likalla...
  13. J

    ninaTT!

    pakko olla utelias että oliks sä siel treffeillä tänään :ashamed: ? ja miten ne meni :D ?
  14. J

    Onko teillä sinkuilla

    netissä jollain treffipalstalla profiili? Oletteko käyneet paljon nettitreffeillä ja millasia kokemuksia teillä on niistä?
  15. J

    kummat näistä auttakaa päättään

    ei tästä jahkailusta tuu loppua.. :kieh: Eli keittiöön tuolit, ja nyt olen 2 vaihtoehtoon päätynyt..kummat näistä olis tyylikkäämmät? Molemmat on yhtä helppohoitoisia lasten kans ja halpoja. Niin, kummat? http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60115060 vai NÄMÄ MUSTANA...
  16. J

    ÄÄh, suodatinpussit loppu, voiko..

    talouspaperista muka tehä jonku kyhelmän, oon joskus kuullut mut ei o tarvinnut viel käyttää tähän asti :snotty: hikoiluttaa jo ajatus että en saa aamukahvia |O Apuaaa...
  17. J

    Huomenna aloitan puolipaaston

    olo on kuin täyteen pumpatulla kaasupallolla :snotty: Tullut mässättyä viime päivinä ihan liikaa kaikke roskaruokaa ja herkkuja :x Ajattelin alottaa pääsiäispuolipaaston :D syön siis vaan kevyesti ja pakolliset rasvat..rasvatonta jugua, hedelmiä, kasviksia, marjakeittoja, marjoja...
  18. J

    Uskaltaisko mennä viroon ottaan silikonit

    Olen täs miettinyt jos ihan vähän suurentas rintoja,mutta tuolla laatukirurgiassa tuntuu olevan puolet halvempaa ku mitä tääl suomes..Niillä on kuulemma 5 vuoden täystakuu :whistle: Onko toi legendaa että virossa ei missää nimessä pitäs ottaa vai mikä niissä on niin huonoa..
  19. J

    Miten suhtautua

    Olen tässä tutustunut yhteen mieheen joka siis yh isä. Mua pikkusen vanhempi. On jäänyt 3 vuotta sitten leskeksi kun vaimonsa kuoli, ollaan siis juteltu mesessä pitkään ja hänelle tuo tuntuu olevan vähän arka aihe. En tiedä miten tähän pitäs suhtautua kun pelkään että sanon/ teen jotain väärin...
  20. J

    Yhdenillanjutuista!

    kertokaas mielipiteenne, oletteko yleisesti puolesta vai vastaan? JA toinen kysymys, missä menee raja että niiden harrastaminen on vielä ihan ok ja millon alkaa olemaan jo tyhmää? Mitä mieltä olet jos on vaikka äiti ihminen joka vie usein lapset hoitoon (oikeastaan joka viikonloppu) ja aina...

Yhteistyössä