Käytätkö bikineitä/ haittaako sua raskausarvet jne?

En käytä bikineitä, mua risoo tää mun raskauksista venynyt vattannahka, kun se ei vaan kutistu mihkään.

Isokokoinen en ole, mutta tuo nahka ottaa kuuppaan.

Se mikä mua kaikkein eniten risoo on mun selkä :eek: mulle iskee kaikki finnit sun muut selkänahkaan :snotty:
 
No esikoisesta tuli arpia, ainoat näkyvät sisäreisissä mutta nekin tässä 2 vuoden aikana haalistunu aika tavalla. Kehtaan käyttää biksuja. Normi kroppa. Ja luulen että tämän toisen myötä tulee taas arpia. Kannan arvet ylpeinä, elämän merkkejä. Toki yritän rasvailla et tulis mahd. vähän mut jos tulee niin tulee.
 
Käytän,mökillä. Ja vauvauinnissa oon käyttänyt kun siellä saa olla altaassa piilossa kokoajan :LOL:
En tiedä kehtaisinko muualle lähteä, arpia ei oo mutta en taida olla ihan kesäkunnossa(synnytyksestä 6viikkoa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
Miestä kiusasin, etten voi käyttää raskauden jälkeen bikineitä :LOL: Enpä niitä muutenkaan ole käyttänyt, mutta jos käytän niin eipä se haittaa mitä muut ajattelee.
Aamuäree: Höpö höpö, muuta ku biitsille vain =)
Sä et ole vielä monistunut? :D
Mun itsetunto on alhainen ollut aina... tuo selkänahka on :$
Mutta mä koetan käräyttää sen auringossa taas kesällä josko se siitä taas hiukan siistiytyis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
Miestä kiusasin, etten voi käyttää raskauden jälkeen bikineitä :LOL: Enpä niitä muutenkaan ole käyttänyt, mutta jos käytän niin eipä se haittaa mitä muut ajattelee.
Aamuäree: Höpö höpö, muuta ku biitsille vain =)
Sä et ole vielä monistunut? :D
Mun itsetunto on alhainen ollut aina... tuo selkänahka on :$
Mutta mä koetan käräyttää sen auringossa taas kesällä josko se siitä taas hiukan siistiytyis...
Vappua taitavat odottaa :D
Mua kiusattiin yläaste aikana laihuuden takia ja jotenkin sitä nyt vanhempana "kestää" paremmin.
 
Se on elämää vaan. Seepraraidat ovat kolmessa vuodessa vaalentuneet ja maha on ikuisesti ruttuinen. Perinteistä pömppöä mulla ei ole, mutta vyötärön kauluksesta ruokkuva perinteinen makkara. Onneksi se on pienentynyt kivasti.

Mulla ei ole uimapukua ollenkaan. Vain bikineitä ja parit huivit niihin, jos ujostuttaa
 
Rukoilijasirkka
Käytän mä, tosin ei mun vartalossa oikeastaan ole vikoja. Toisaalta käytin myös raskaanaollessa ja kuukausi synnytyksen jälkeen. Arpia on reisissä ja pehvassa, mutta ne on ihan kivoja, nyt jo vaalenneita.
 
vieras
Käytän. Ei ole raskausarpia ja olen oikein tyytyväinen kroppaani näin kolmen lapsen äitinä. Vatsaan saattaa tulla makkaraa näkyviin kun menee istumaan vähän kasaan, mutta jos pitää ryhdin hyvänä niin vatsakin näyttää hyvältä.
 
Kroppa ei ole samanlainen, kun ennen kahta raskautta.
Paljon pyöreämpi olen ja arpia löytyy.
Silti aion pitää biksuja.

Jos joku ei sitä kestä niin se ei ole mun ongelmani. Katelkoot muualle jos ei mua kärsi kattoa B)
 

Yhteistyössä