Miten suhtautua

Olen tässä tutustunut yhteen mieheen joka siis yh isä. Mua pikkusen vanhempi. On jäänyt 3 vuotta sitten leskeksi kun vaimonsa kuoli, ollaan siis juteltu mesessä pitkään ja hänelle tuo tuntuu olevan vähän arka aihe.
En tiedä miten tähän pitäs suhtautua kun pelkään että sanon/ teen jotain väärin hänen siis tuon menetyksen suhtee..
Että etenen liian nopeasti tai liian hitaasti ja hän ajattelee että olen liian varovainen tms. Voiko tuollasesta päästä yli että on valmis uuteen suhteeseen..mies itse sanoo että on täysin valmis. En silti tiedä uskallanko alkaa kunnolla tapaileen häntä kun mulla muutenki nämä miesuhteet jättänyt jälkensä.
Pelkään vaan että hän on vielä ihan hajalla ja tietenkin hällä oikeus ollakkin, mutta sitä vaan että uskallanko lähteä mihinkään :ashamed:
Mikä mun rooli tulis olemaan jne. hänellä 2 lasta siis.
Pelkään ihan kauheesti vaikka toisaalta olen ihan ihastunut nyt ja tunne on kuulemma molemminpuolinen. Tai siis olen vasta nyt ihastunut häneen kun näin ekan kerran, ollaan juteltu mesessä jo kauan mutta nyt vasta alettu tekee tuttavuutta ja tavattu siis kerran..Tällasia mietteitä vaan :ashamed:
Älkää tuomitko mua.
 
vieras
Ei mies kyllä yli siitä vaimon kuolemasta ole, jos se on vieläkin arka aihe puhua. Kuolleen kanssa on vaikea "kilpailla", ja jos asiasta ei saa edes puhua, veikkaan hankaluuksia ja paljon.
 
Kolme vuotta kuulostaa kyllä sellaiselta ajalta, että vaimon kuolemasta pitäisi olla jo... no, ei päässyt yli, en tykkää siitä sanonnasta. Valmis siirtymään eteenpäin? Ei tuossa taida auttaa ku rehellinen ja suora keskustelu. Luultavasti mies panttaa asioita vaimostaan mitä haluaisi kertoa koska pelkää sinun pelästyvän tai ärsyyntyvän ja sinäkin yrität astella varovaisesti aiheen ympärillä ja loppuen lopuksi kumpikaan ei sano mitään.

Minkäikäisiä lapset ovat
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kolme vuotta kuulostaa kyllä sellaiselta ajalta, että vaimon kuolemasta pitäisi olla jo... no, ei päässyt yli, en tykkää siitä sanonnasta. Valmis siirtymään eteenpäin? Ei tuossa taida auttaa ku rehellinen ja suora keskustelu. Luultavasti mies panttaa asioita vaimostaan mitä haluaisi kertoa koska pelkää sinun pelästyvän tai ärsyyntyvän ja sinäkin yrität astella varovaisesti aiheen ympärillä ja loppuen lopuksi kumpikaan ei sano mitään.

Minkäikäisiä lapset ovat
Joo just tätä mä tarkotin, jotenkin tuosta asiasta on vaikea puhua kummankaan.
Tuntuu etten osaa sanoa mitää järkevää :ashamed: hän
varmaan pelkää jos puhuu siitä että ajattelen hänen olevan vieläkin liian rikki ja jos ei puhu niin onko se liian arka aihe..
lapset on 4 ja 6v.
 

Yhteistyössä