Miten välttyä leimautumasta hyypiöpsykopaatiksi jos on ihastunut varattuun naiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kyseessä on siis naimisissa oleva perheenäiti. Tähän asti olen vain katsellut häntä enkä ole esim. uskaltanut mennä juttelemaan kun pelkään, että paljastaisin silloin tunteeni liian selvästi.

Nyt kuitenkin olen alkanut miettiä, että olen todennäköisesti hänen (ja kaveriensa) mielestä vähintään outo hyypiö jos en suorastaan psykopaatti tms, kun katselen häntä. Pitäisikö minun siis ehkä hakeutua hänen seuraansa tai ehkä jopa suoraan kertoa ihastuksestani (mikä kyllä ottaisi koville)? Mielipiteitä?

Miten sinä suhtautuisit jos olisit varattu ja joku mies tulisi kertomaan olevansa ihastunut sinuun?

Olisin otettu. Oma mieheni on monisairas ja suhde ei ole tyydyttävä enää. Tuntuisi siltä, että 'jes' minussakin on vetoa vielä.. kaikkea ei ole menetetty.

Lakkaa tuijottelu ja hakeudu luontevasti samoihin tilanteisiin naisen kanssa, jolloin on helppo päästä normaaliin keskusteluyhteyteen. Kannattaa siinä sivussa ottaa huomaamattomasti selville, saatko vastakaikua tunteisiisi. Älä missään nimessä mene paljastamaan ihastustasi, mikäli toisella ei ole samansuuntaisia tunteita sinua kohtaan, koska silloin tilanne on kaikille kiusallinen.

Itse olen naimisissa ja voisin jopa ihastua johonkin toiseen mieheen, koska oma suhteeni on täysin kuivunut kasaan, mutta sen miehen pitää olla minua kiinnostava. En todellakaan kelpuuttaisi ketä tahansa työkaveriani. Mikäli joku sellainen, josta en ole itse pätkääkään kiinnostunut, alkaisi tuijotella ja hakeutua seuraani, niin kokisin oloni lähinnä epämiellyttäväksi. Näin on kerran tapahtunutkin töissä. Tyyppi oli myös tahollaan naimisissa. Työpaikan pikkujouluissa rohkaisi mielensä ja lähestyi minua liian rohkeasti. Sen jälkeen välimme olivat töissä kireät.

Jep mäkin oiskn vaan otettu, jos joku ikinä vielä edes ihastuis muhun ;) ja hyväl tuuril se nainenkin on? Mä en ainakaan mitenkään törkeästi antais pakkeja tai sen jälkeenkään ois ilkeä vaan ihan normi jos siis en olisi kyseisestä tyypistä kiinnostunut. Naiset on paljon kiltimpiä kun miehet samassa tilanteessa.

Suosittelen huomaamatonta stalkkaamista. Stalkkaaminen on ihan parasta koska voi kuvitella ihmisen mieleisekseen. Oikeasti miehet ovat paskoja eikä niistä voi tykätä. Stalkkausmaailmassa taas voi kuvitella heidän olevan kilttejä ja täydellisiä. Ei kannata oikeasti tutustua kehnkään, se on vahingollista ja pilaa rakkauden.

Yhteistyössä