Onko 41 vuotiaalla miehellä saumaa 27 vuotiaaseen naiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja axj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

axj

Vieras
Tiedän, että on tapauskohtaista. Ymmärrän, että joissakin tapauksissa ikäero ei olisi mikään ongelma ja joissakin tapauksissa taas olisi.

Olen 41 vuotias Itsestäni huolta pitävä mies, joka näyttää ennemmin ikäistään nuoremmalta. Pukeudun hyvin, vakituinen työ, elämä kunnossa jne. Olen sosiaalinen ja mukava heppu.

Olen erittäin ihastunut mua 14 vuotta nuorempaan naiseen. En ole ihan varma uskallanko lähestyä häntä. Yleensä olen itsevarma, mutta nyt pelkään et nainen pitää mua liian vanhana hänelle.

Niin, otsikossa kysymys.

oma ikä 34 kaunis nuori naisystäväni 19. Todellakin on, muista vaan hellyys sillä naiset lämpee + unohda ikäero ja muiden vittuilut tää on sun elämä ja elät vain kerran.

Kirjoita KÄSIN, tai riippuu naisesta, kirje että olet huomannut hänet "pihalla" ja haluaisit vaikka mennä kävelylle jätä myös puh nro, ja kerro että pallo on hänellä, hän joko ottaa tai ei ota yhteyttä. mitä v:tä sitä miettimään hävetään haudassa sitten...

Eli on tullut puhetta fb:ssä, että kumpikin ollaan sattumalta menossa paikkaan X ja siellä sitten nähty.
Kyllä hän aloittaa juttelun myös oma-aloitteisesti. Viimeksi olimme molemmat kaupungilla yhtä aikaa ja tiedettiin se ja sain sen käsityksen, että hän oli erikseen yrittänyt etsiä mua sieltä.

Kuten itsekin sanoit, se on täysin tapauskohtaista. Itsekin pohdin pitkään, yrittäisinkö yhtä nuorempaa miestä ja olisin varmasti jättänyt asian sikseen kun meillä on yli 10 vuotta ikäeroa - mutta kundi kertoi ihan itse yksissä bileissä katselleensa minuakin sillä silmällä. :) Taitaa olla niin, että meitä "vanhempia" ikäero askarruttaa enemmän. Yrittänyttä ei koskaan laiteta - ikää enemmän merkitsevät ne kuuluisat kemiat ja se, synkkaako yhteen - ollaanko samalla aaltopituudella.

Kukaan meistä ei kuitenkaan nuorene, joten parempi valita kumppani muun kuin vuosikymmenien varrella kaikilta rapistuvan ulkonäön perusteella.
(Itse olen nyt 37, poikaystäväni 26. Vähän päälle vuosi ollaan oltu yhdessä.)

Noooo, mitäpä tuota enempiä miettimään... Seuraavan kerran kun "tulee puheeks" että olette menossa samaan paikkaan, nii sano, että jos törmäätte sielä, nii voit vaikka tarjota mmm.. mitä kyseisessä paikassa sitten nautitaankaan.
Ja aikahan sit hoitaa loput. Törmäätte kyllä ennen pitkään, jossei hän erityisesti sielä piiloudu sinulta.

Voit samassa yhteydessä vaikka pyytämättäkin antaa puhelinnumeros tyyliin, ett "jos et löydä mua ja tuntuu että haluut ne munkki kahvit, nii pirauta tai laita viesti missä olet".
Niin peli on avattu, kiinnostus tehty selväksi ja aloite tehty

Yhteistyössä