Neuvoja ja apua! koskee treffejä tavallaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliviall
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oliviall

Vieras
Lyhyesti: yksi paikkakuntalainen mies lisäsi mut fb:ssä kaveriksi.
Ollaan tosi paljon juteltu fb:ssä ja mies on ollut aika flirtti. Mulla on yksi kasvokuva facessa (ainut kuva ylipäätään). Mies on kehunut mua kauniiksi monesti ja kiertäen sanonut olevansa jopa ihastunut muhun.
Ei olla kuitenkaan nähty missään vuosiin, vaikka samassa paikkakunnassa asutaan.
Mies pelaa jalkapalloa ja heillä on huomenna peli. Hän pyysi mua katsomaan peliä js lupasin mennä.

Ongelma: mä en usko, että mies tietää mun olevan melko tukeva. En mä silti mikään sotanorsu ole. Ylipainoa 15kg, vyötärö on hoikahko. Mutta sanoisin olevani ns. roteva/tulevahko. Kasvokuva facessa on kyllä tuore. Mä pelkään, että mies pettyy kovasti, nolaan itseni ja kaikki menee pieleen. En siis tiedä, jos hänellä on musta kovin hoikka kuva.. En osaa sanoa minkä kokoiseksi mut kuvittelee..
Peli on huomenna, joten keinot vähissä.
Kuulostaisi aika säälittävältä jos laittaisin hänelle jonkun viestin asiasta.
Eli kai mun pitää vaan mennä paikalle?

Onkohan miehelle loppupeleissä edes tää asia ongelma? Mitä veikkaatte?
Olen 25 ja mies 32, joten kai tuon ikäinen osaa jo olla ns aikuinen? :)
Argh... Stressaa!!!

Mä luulen / tiedän että suurin osa miehistä pitää tuommoista määrää lihaa luitten ympärillä vaan hyvänä asiana, ainakin jos on kurvit kohdallaan, naama nätti ja tyyli naisellinen... Rohkeesti sinne vaan, et sä kotiin jäämällä mitään voi saada!

32-vuotias osaa käyttäytyä. Voihan se olla, että teillä ei synkkaisi muutenkaan, vaikka olisit missin mitoissa? Menet todellakin paikalle!! En usko, että jää kiloista kiinni..

Noi kuvajutut on aina ongelma.Mulla on pari todella isokokoista ylipainoista kaveria facessa,kasvokuva laitettu,yläviistosta ettei näy kasvojen pyöreys ja vähän vielä muokattu kuvaa niin että kuvaa katsoessa tulee ensivaikutelma hoikasta,itsestäänhuolehtivasta naisesta.Yks miespuolinen lähti sitten treffeille ja totesi jälkeenpäin että kaveris on anteeksi vaan ihan järkyttävä sotanorsu ja häntä on huijattu.

[QUOTE="akka";26228658]Noi kuvajutut on aina ongelma.Mulla on pari todella isokokoista ylipainoista kaveria facessa,kasvokuva laitettu,yläviistosta ettei näy kasvojen pyöreys ja vähän vielä muokattu kuvaa niin että kuvaa katsoessa tulee ensivaikutelma hoikasta,itsestäänhuolehtivasta naisesta.Yks miespuolinen lähti sitten treffeille ja totesi jälkeenpäin että kaveris on anteeksi vaan ihan järkyttävä sotanorsu ja häntä on huijattu.[/QUOTE]

No olipas lohduttava viesti ap:lle. AP:n mitoissa ei kuitenkaan ole kyse mistään sotanorsusta, vaan 15kg ylipainosta, joka sekin jakaantunut tasaisesti ja vyötärö hoikahko, niin ei voi verrata.

Toisaalta "mua on huijattu". Huijattu missä? Onko joku sanonut etukäteen miehelle, että paikalle tulee hoikka nainen? Jos mies ei edes itse kysy "mitä kokoluokkaa" nainen edustaa, niin silloin pitää hyväksyä se, että paikalle voi tulla se 130kiloinenkin. Ei siitä suhdetta tarvitse muodostaa, mutta ei voi kyllä sanoa tuleensa huijatuksikaan.

Yhteistyössä