ninaTT!

Kato valmistelu pitää alottaa näin aikasin että varmasti on se yks mekko puhtaana ja lempipikkarit ja sit jos vaikka kutsuu jonkun tänne kylään niin pitää suunnitella että millon siivoaa kämpän ja miten ja vaiks mitä :D :whistle:
 
No tottamooses! Sen oon oppinut että kun laitat kamalimmat kalsarit päälle ( jotkut äitiltä lainaamat slogit ) ni varmaan tulee jotain säpinää, mut ku panostat oikeen viimesen päälle, sheivaat karvat ja kaikki niin ei tuu mitään jatkoja :D
Ja mitä enemmän siivoot sen varmemmin se ei tuu, mut jos kämppä ku kaatis ni ihan sattumalta se haluaa just sillon tulla.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
No tottamooses! Sen oon oppinut että kun laitat kamalimmat kalsarit päälle ( jotkut äitiltä lainaamat slogit ) ni varmaan tulee jotain säpinää, mut ku panostat oikeen viimesen päälle, sheivaat karvat ja kaikki niin ei tuu mitään jatkoja :D
Ja mitä enemmän siivoot sen varmemmin se ei tuu, mut jos kämppä ku kaatis ni ihan sattumalta se haluaa just sillon tulla.
Tää on muuten NIIN totta :D. Tuli ihan mieleen yks kerta kun päätin että en kyllä lankea yhden tyypin pauloihin joka oli liehitellyt mua jo jonkin aikaa. Asian varmistaakseni vetäisin pitkän hameen alle maailman hirveimmät PYÖRÄILYHOUSUT ja karmeimmat alusvaatteet joita maa vaan päällään kantoi. Kenkien alle vielä tennissukat ja menoksi.

No, yksi asia johti toiseen ja lopulta löysin itseni tän tyypin luota ja siellä sitten... no joo. Riittää varmaan kun kerron että hävetti ja paljon :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
No tottamooses! Sen oon oppinut että kun laitat kamalimmat kalsarit päälle ( jotkut äitiltä lainaamat slogit ) ni varmaan tulee jotain säpinää, mut ku panostat oikeen viimesen päälle, sheivaat karvat ja kaikki niin ei tuu mitään jatkoja :D
Ja mitä enemmän siivoot sen varmemmin se ei tuu, mut jos kämppä ku kaatis ni ihan sattumalta se haluaa just sillon tulla.
Tää on muuten NIIN totta :D. Tuli ihan mieleen yks kerta kun päätin että en kyllä lankea yhden tyypin pauloihin joka oli liehitellyt mua jo jonkin aikaa. Asian varmistaakseni vetäisin pitkän hameen alle maailman hirveimmät PYÖRÄILYHOUSUT ja karmeimmat alusvaatteet joita maa vaan päällään kantoi. Kenkien alle vielä tennissukat ja menoksi.

No, yksi asia johti toiseen ja lopulta löysin itseni tän tyypin luota ja siellä sitten... no joo. Riittää varmaan kun kerron että hävetti ja paljon :D :D
:LOL:
Mulle kans joskus käynyt vähän noin, siis lähdettiin baariin mun serkun ja muiden kanssa, mun ei pitänyt jäädä koko serkulle alunperin yöks, asuu siis 100km päässä. Mutta ku lapsetki oli hoidossa eikä mitään suunnitelmia ni päätin et no kerrankos sitä..Mentii saunaan tietty illalla ja ei mul ollu puhtaita alusvaatteita, enkä voinu kuvitellakkaa laittavani niitä likasia takas jalkaan :x
Serkkuni on mua 20kg isompi ja sillä on vähän jsut sellasia mummusloggei, kuis kävi et 3 promille humalas iskin jonkun naikkosen sieltä ja arvaa muistinko ku alettii riisua millaset kamalat kalsarit mulla on :LOL:
 

Yhteistyössä