On tää aika raskas palsta

Ajettiinko Mulan, vai pettivätkö hänen hermonsa lopullisesti? Forevermulan oli kiinnostava keskustelija, mutta saattoi välistä polttaa päreensä hetkessä ja ladella kovaa tekstiä. Minä kuitenkin olisin toivonut hänen jäävän palstalle, kuten toivon Alepa-Annankin kohdalla, vaikka hän yrittääkin joskus ilkeillä.
Juuh no mä en huomannu et sil olis menny koskaan päreet. Mut toki mä en oo täällä roikkunu joka päivä saatto olla kuukausienkin taukoi sillonku se oli tääl mä sain iloisen ja positiivisen vaikutelman siitä. sillon olin täällä joka päivä mörköäidin aikoina. Mä en tiiä mut mulla ja foreveril keskustelu eteni ja tykkäsin siitä ja opin taas pari juttua. Mulle kyl forever sanoi et sillä on lehmän hermot. Muistatko missä asioissa näitä päreitä olisi poltettu? Sillonku mä olin täällä ni en kyl mitään hermostumisia muista. Tai oliko se yks kerta kun echo vertasi foreveriä mustekalaan joka vie lonkeroitaan joka paikkaan. Mut mä en kyl muista et forever olisi ketään haukkunut tai ollu pahantuulinen.
Hän oli tiukan linjan feministi, joka ei sietänyt vitsailua naisista tai varsinkaan heidän ulkonäöstään.

Tässä pätkä keskustelua:

Forevermulan: Ehdottomasti täytyisi maailmanrauhan nimessä julistaa kellonajat eri ostajaryhmille! Mummelit ja papat klo 7-13, lapset (alle 18v) klo 13-14 ja 17-18. Ne ei tarvi paljoa aikaa, koska on nopeita ja muille, nk. "normaaleille" ihmisille klo 14-17 ja 18-21.
Lisäksi voisi kauppojen lattiaan maalata kaistat, joita pitkin tulisi kulkea ja mahdollisesti pari parkkipaikkaa, jos täytyy välttämättä jäädä jutteleen tai miettiin. (siis joo, tiedän, et jotkut miettii ostoksia viel kaupassa, kauheeta.)
Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.


Ruuttis. laitappa vähän kuvia ittestäs aluvaatteissa niin katellaan porukalla että mistä kiikastaa

m1es: Jotta tuo kiikastaminen voidaan ratkaista, tarvitan tietenkin myös kontrollikuvat vertailuun. Siis kuvat joissa ollaan ilman alusvaatteita. Jos vaatteiden ahdistus osuu esim. haarakiilaan, pitää tuo alue kuvata monesta suunnasta.

Forevermulan: Piä pimppikuvas muissa naisissa, äläkä tunge mun iholle stanan älliö!

Mutta ei Mulan pitkävihainen ollut, tässä hänen kommenttinsa minulle ketjussa, jossa pohdittiin hänen riitautumistaan muiden kanssa:
14.1 näyttäis, et oon hurjaantunut tänne.
Sä oot varmaan auttanu täs hommassa, kun me ollaan keskusteltu.. Tai siis mä oon riidelly sulle naisjutuista. Vai mistä mä riitelin sulle.. Unohdin jo




Ongelma on tuttu ja vaivaa mm. roosaruusaa. En ole siihen kuitenkaan (vielä) perehtynyt.
Noh ku luin tota ni naurattihan se. Tainnu olla vähän kieliposkellakin. Toi parkkipaikat oli hauska. Jollain on ikävä tapa jäädä kaupassa kärryjen kaa eteen ja vaikea antaa tietä enkä itse viihdy shoppailemassa kaupoissa vaan haluun äkkiä ulos. Mut tuossa en nää mitään hermostumista vaan ideointia mitä voisi tehdä
 
Hän oli tiukan linjan feministi, joka ei sietänyt vitsailua naisista tai varsinkaan heidän ulkonäöstään.

Tässä pätkä keskustelua:

Forevermulan: Ehdottomasti täytyisi maailmanrauhan nimessä julistaa kellonajat eri ostajaryhmille! Mummelit ja papat klo 7-13, lapset (alle 18v) klo 13-14 ja 17-18. Ne ei tarvi paljoa aikaa, koska on nopeita ja muille, nk. "normaaleille" ihmisille klo 14-17 ja 18-21.
Lisäksi voisi kauppojen lattiaan maalata kaistat, joita pitkin tulisi kulkea ja mahdollisesti pari parkkipaikkaa, jos täytyy välttämättä jäädä jutteleen tai miettiin. (siis joo, tiedän, et jotkut miettii ostoksia viel kaupassa, kauheeta.)
Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.


Ruuttis. laitappa vähän kuvia ittestäs aluvaatteissa niin katellaan porukalla että mistä kiikastaa

m1es: Jotta tuo kiikastaminen voidaan ratkaista, tarvitan tietenkin myös kontrollikuvat vertailuun. Siis kuvat joissa ollaan ilman alusvaatteita. Jos vaatteiden ahdistus osuu esim. haarakiilaan, pitää tuo alue kuvata monesta suunnasta.

Forevermulan: Piä pimppikuvas muissa naisissa, äläkä tunge mun iholle stanan älliö!

Mutta ei Mulan pitkävihainen ollut, tässä hänen kommenttinsa minulle ketjussa, jossa pohdittiin hänen riitautumistaan muiden kanssa:
14.1 näyttäis, et oon hurjaantunut tänne.
Sä oot varmaan auttanu täs hommassa, kun me ollaan keskusteltu.. Tai siis mä oon riidelly sulle naisjutuista. Vai mistä mä riitelin sulle.. Unohdin jo
:X3:




Ongelma on tuttu ja vaivaa mm. roosaruusaa. En ole siihen kuitenkaan (vielä) perehtynyt.
Ainiin tosta ulkonäkökeskustelusta tuli mieleen. Et tos viime viikol oli pitkät live keskustelut yhen naisen kaa ja sen ongelma oli et sil on ollu ulkonäköpaineita ja sen mies ystävät on jatkuvasti lytännyt sitä pitäis olla sellanen ja tälläne ni ei nää sitä vitsailuna se oli hiukka pyöreä. Ni se sit kysyi multa et onko se läski ni mä jäädyin et mitä mä nyt sanon ja aloin kuumeisesti miettiin mitä sanon. Ni sit se toisti sen. ni sanoin et oothan sä pullukka mut sanoin heti et kato mun mahaa mä oon läski. Ni ei onneks suuttunut vaan sanoi et hän on muodokas ja mä totesin et toihan olikin paremmin sanottu et en muistanut tuota sanaa. Sit mul on hyvä ystävä jonka kaa heitetään läski vitsii toisistamme usein eikä se haittaa. Mut täytyy ymmärtää et toisia ihmisiä on koko ikänsä poljettu ulkonäkö jutuilla ni se nostaa ne pahat muistot pintaan ja tulee et taas joku haukkuu minua asioihin reagoidaan niin monel eri tavoin. Ja miksi jatkaa ulkonäkö vitsailua jos toinen sanoo et siit tulee pahamieli. Onhan niitä muitakin naurun aiheita kuin ulkonäöllä vitsailu. Mua ei itteä haittaa jos joku vaik sanoo et säkin loistat yhtenä päivänä nimittäin vappuna ku sun ei tarvii ostaa naamaria ku sul on jo se vappunaamari valmiina
Muistupa mieleen ku oltiin teinei ni yhteen frendiin törmäs auto. Ni ku frendi tuli sit meijän luo ni sanoi et kuski oli sanonut sille et sä oot niin rumilus et oli pakko ajaa päin ja painaa kaasua ku näki sen😁
 
vierailija
Onhan tää vaikee. Pyydetään uusia kirjoittelijoita uusine mielipiteineen. No, kun kerrot ne, niin jo ollaan lyttäämässä ja sanomassa, ettet noin voi ajatella. Nämä mustat kirjautuneet ovat kovia. Eipä tee mieli keskustella, kun kuitenkin pitäisi pakotettuna olla samanmielinen.
Tänään top ten pilkkaamislistalla ovat Joe Biden ja Anna Kontula. Mitä fiksumpi ja älykkäämpi ihminen on kyseessä, sitä enemmän he saavat lärvimistä osakseen tällä perhepalstalla. Ihastuin tuohon lärviä-sanaan Antti Kaikkosen puheesta. Lärvi kannattaa pitää kiinni, jos ei ole mitään hyvää ja järkevää sanottavaa. Pilkka osuu aina omaan nilkkaan.
 
Tänään top ten pilkkaamislistalla ovat Joe Biden ja Anna Kontula. Mitä fiksumpi ja älykkäämpi ihminen on kyseessä, sitä enemmän he saavat lärvimistä osakseen tällä perhepalstalla. Ihastuin tuohon lärviä-sanaan Antti Kaikkosen puheesta. Lärvi kannattaa pitää kiinni, jos ei ole mitään hyvää ja järkevää sanottavaa. Pilkka osuu aina omaan nilkkaan.
Kuinka kipeät nilkkasi mahtavatkaan olla?
 

Yhteistyössä