ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi hänen nimensä kohdalla lukee "deleted member 149jotain" ?
Ihmettelen samaa. Muilla itse poistuneilla on kuitenkin nimimerkki jäänyt, muuttuu vaan punaisesta mustaksi. Esim. Aqelan viestit on edelleen Aqelan viestejä vaikka on poistanut nikkinsä.
Vai oisko tää joku uus päivitys juttu että nykyään näkyis poistumisen jälkeen tuollaisena?
 
vierailija
Hän oli varmaan joku mode tai palkattu trolli jotta saatiin säpinää ja riitelyä mustien kesken
Todenmnäköisesti. Ei täällä kauaa viihdy kuin persumustat ja heidän hännystelijät.

Tai ehkä on muitakin, mutta pysyvät visusti poissa noista "poliittisista" ketjuista, joiden otsikko on luokkaa:

"Ilmastonmuutos etenee, Grönlannissa oli pakkasta."
"Trump oli taas oikeassa, ennusti että kesällä paistaa aurinko"
"Tässäpä rationaalinen kaveri: Hänen mielestään pienemmät menot on parempi kuin isommat"
 
Olette saaneet persutettua kaksplus-lehden keskustelupalstan.
Eiköhän tuo ole ylläpidon syytä enemmän, sitä paitsi jos pakko valita niin mieluummin poliittisia keskusteluja täällä kuin jonkun sairaan pedarin päiväunelmia pienistä lapsista (niitäkin täällä näkyy aika ajoin).

Itse kaipaisin enemmän ihan tavallista keskustelua arjen asioista, mutta on sitä vähän hankala ''meidän persujenkaan'' yrittää, koska kun ja jos yrittää herätellä keskustelua niin aina sinne eksyy joku haukkumaan persuja, vaikka itse aihe ei heitä mitenkään koskisi.
 
vierailija
Eiköhän tuo ole ylläpidon syytä enemmän, sitä paitsi jos pakko valita niin mieluummin poliittisia keskusteluja täällä kuin jonkun sairaan pedarin päiväunelmia pienistä lapsista (niitäkin täällä näkyy aika ajoin).

Itse kaipaisin enemmän ihan tavallista keskustelua arjen asioista, mutta on sitä vähän hankala ''meidän persujenkaan'' yrittää, koska kun ja jos yrittää herätellä keskustelua niin aina sinne eksyy joku haukkumaan persuja, vaikka itse aihe ei heitä mitenkään koskisi.
Tässä hyvää keskustelua arjen asioista.
Kannattaa selata myös kolumnin kommentit.
Raisa Omaheimon kolumni: Miksi sama asia on rikkaan tekemänä cool ja köyhän tekemänä mauton?
Keskiluokkaisena olen lähtökohtaisesti luotettava ja arkiset toimeni nähdään hyväksyttävinä. Valitettavasti emme yhteiskuntana ulota samaa luottamusta ja myötäsukaista katsetta vähävaraisiin, kirjoittaa Omaheimo. Kolumnin voi myös kuunnella.
 
vierailija
uudelleensyntyneenä näköjään
ja erään s-kauppaketjun nimellä jonka joku musta mamma antoi
Alepa ja FM eivät ole sama tapaus. FM onneksi rekisteröityi, mikä helpotti viestiensä ohittamista. Ei tarvinnut sen jälkeen enää tapella. Alepan tyylin taas tunnistaa niin hyvin, ettei rekisteröitymisellä ole niin väliä. FM:n kanssa kävi ennen rekisteröitymistä helposti niin, että keskustelu alkoi asiallisesti ja mielenkiintoisena, mutta FM alkoi trollata ja venkoilla ja koko homma muuttui inhottavaksi vääntämiseksi. Se oli hyvin ärsyttävää, mutta kuten todettu, hän onneksi rekisteröityi ja sen jälkeen itselläni ei mitään ongelmia ollut kun en hänen viesteihinsä reagoinut.
 
vierailija
Alepa ja FM eivät ole sama tapaus. FM onneksi rekisteröityi, mikä helpotti viestiensä ohittamista. Ei tarvinnut sen jälkeen enää tapella. Alepan tyylin taas tunnistaa niin hyvin, ettei rekisteröitymisellä ole niin väliä. FM:n kanssa kävi ennen rekisteröitymistä helposti niin, että keskustelu alkoi asiallisesti ja mielenkiintoisena, mutta FM alkoi trollata ja venkoilla ja koko homma muuttui inhottavaksi vääntämiseksi. Se oli hyvin ärsyttävää, mutta kuten todettu, hän onneksi rekisteröityi ja sen jälkeen itselläni ei mitään ongelmia ollut kun en hänen viesteihinsä reagoinut.
Mutta molemmat äärimmäisen ärsyttäviä kiusaajia ja saivat oikeastaan kaikkien vihat niskaansa ja vaan ihan omista ansioistaan.
 

Yhteistyössä