ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä kysyin täällä, et minkä nikin otan.. Ja kukas se nyt oli, joka kaivoi mulle noita disneyn voimahahmoja. Olisko ollut Diogenes 57 Ja sitten hän sanoi, että nimesi olkoon aina ja ikuisesti Mulan. Niin sepä sitten olen. Minusta toi on hauska.

Tee yrttiuunijuureksia ja paista rapsakkaa pekonia päälle. Tai sotke tomaattia tonnikalaan ja tarjoile pastan kanssa. Milloin olet viimeksi tehnyt oikean lihamurekkeen? Sinne voi piilotella vaikka kananmunia sisään!
eipä ollut hemmo Diogenes 57 höh,höh,höö.:X3:Olet AINA ja ikuisesti soturitaistelija MULAN;):giggle:
 
No ei tietenkäön ollut, kun sinä! Miks mä menin teissä sekasin ja sun tarttis kyl ehottomasti tulla useemmin tänne kirjotteleen. :)
Jaa, näkiköhän se ees sitä. Mul jäi se linkki siitä laittamatta, eli ei oo saanu ilmotusta.
ääh.Ei sillä nyt loppupeleissä ole väliä kuka sen keksi.Eikä tuo nimimerkki tarkoita oikeasti sitä etteikö sitä voisi vaihtaa jos siihen kyllästyy,se nyt oli vaan pientä läpän heittoa,mikään kun ei oikeasti ole ikuista.Noh paitsi ehkä rakkaus.:)





mulla olisi kyllä vielä yksi nimi varastossa kaiken varalta......köh,köh.....kukas täälä taas oikeen kuiskuttelee.....noh niin.:X3:
 
Mä kysyin täällä, et minkä nikin otan.. Ja kukas se nyt oli, joka kaivoi mulle noita disneyn voimahahmoja. Olisko ollut Diogenes 57 Ja sitten hän sanoi, että nimesi olkoon aina ja ikuisesti Mulan. Niin sepä sitten olen. Minusta toi on hauska.

Tee yrttiuunijuureksia ja paista rapsakkaa pekonia päälle. Tai sotke tomaattia tonnikalaan ja tarjoile pastan kanssa. Milloin olet viimeksi tehnyt oikean lihamurekkeen? Sinne voi piilotella vaikka kananmunia sisään!
Joo, sori kun tulee oikaisu myöhässä.
En todellakaan lukenut ketjua näin pitkälle taaksepäin, että olisin lukenut tuon. Luin vain muutaman viimeisen viestin.
Mutta kunnia sille, jolle kunnia kuuluu. Hyvä, kun Kokardi65 itse oikaisi.
 
vierailija
Näyttäs nyt viisastelevan tuolla koronaketjussa. On Mulanills kyllä hyviä perusteluja mielipiteitäkin. Paljonkin!

Viisastelu on vaan nokkailua tai asioiden kääntelyä eestaas. Kait sitä jokainen tekee joskus.
 

Yhteistyössä