ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On vissiin ollu aikamoiset pileet
olihan nuo.M1es sai mustan silmän,nirhaman nenään,sekä kuhmun päähänsä.
Latimeria taas otti osumaa ohimoon,ja sääkset meinas syödä hengiltä.
Itselle ei käynyt kuinkaan mitä nyt peruukki katos mutta enpä jäänyt sitä kaipaamaan:ROFLMAO:
muuten kaiken kaikkiaan oli mukavat kekkerit kiitos vaan emännälle hyvästä huolenpidosta.(y)
 
Ei, vaikka aika kova yritys sinulla minun suhteeni olikin.

Onneksi m1esten suojelusenkeli vei vaimokkaimmat iskusi harhaan. Vai johtuiko se sittenkin alkoholista?
syy ei ollut Echossa,juttu on hieman kimurantti kerrottavaksi.Tarina on hiukan eroottinen,ja echo ei välttämättä halua tiedottaa siitä muille.Itseä kyllä polttelee kertoa juttu mutta en tiedä haluaako Echo sitä kerrottavan.Omasta mielestä kenelläkään ei pitäisi olla mitään hävettävää.Annan Echon päättää jos tähän ilmestyy Echolta Naamakuva suupielet alasopäin en kerro.Kaikki muut hymiöt tarkoittaa että voin kertoa sellaisen oman version niistä tapahtumista kuin haluan jos hän vain luottaa minuun.
 
  • Vau!
Reactions: Echo
et sinä siellä koko aikaa maannut.joku piti susta niin hyvää huolta siellä että vähän ajan päästä olit kadonnut jonnekkin.En ainakaan huomannut sua enää jossain vaiheessa siinä saunalla makoilemassa.
Öhh, jäin siis kiinni :notworthy: Heräsin seireenin kutsulauluun, ja lähdin kävelemään sen suuntaan. Sieltä tuli polun varrelta pian vastaan tuoreista lehvistä tehty maja, kukilla päältä ja sisältä koristeltuna. Ja siellä hän istui odottamassa minua kauniissa harsomaisessa ja läpikuultavassa mekossaan. Hän, (eräs upea palstamamma) iski silmää ja avasi kutsuvasti käsivartensa hali-halia vastaanottaakseen :love:

Voin paljastaa nyt ainoastaan sinulle, kuka siellä olikaan.....








Majan prinsessa oli siis ... -warning. Low battery to continue- ...-beep-beep-
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
Öhh, jäin siis kiinni Heräsin seireenin kutsulauluun, ja lähdin kävelemään sen suuntaan. Sieltä tuli polun varrelta pian vastaan tuoreista lehvistä tehty maja, kukilla päältä ja sisältä koristeltuna. Ja siellä hän istui odottamassa minua kauniissa harsomaisessa ja läpikuultavassa mekossaan. Hän, (eräs upea palstamamma) iski silmää ja avasi kutsuvasti käsivartensa hali-halia vastaanottaakseen

Voin paljastaa nyt ainoastaan sinulle, kuka siellä olikaan.....








Majan prinsessa oli siis ... -warning. Low battery to continue- ...-beep-beep-
Kannattaa lukea väsyneenä, mä luin että "Sieltä tuli polun varrelta pian vastaan tuoreista lehvistä tehty majava, kukilla päältä ja sisältä koristeltuna."
Ja mietin että mitä vattua!? :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
syy ei ollut Echossa,juttu on hieman kimurantti kerrottavaksi.Tarina on hiukan eroottinen,ja echo ei välttämättä halua tiedottaa siitä muille.Itseä kyllä polttelee kertoa juttu mutta en tiedä haluaako Echo sitä kerrottavan.Omasta mielestä kenelläkään ei pitäisi olla mitään hävettävää.Annan Echon päättää jos tähän ilmestyy Echolta Naamakuva suupielet alasopäin en kerro.Kaikki muut hymiöt tarkoittaa että voin kertoa sellaisen oman version niistä tapahtumista kuin haluan jos hän vain luottaa minuun.
olin ollut Echon makuuhuoneen kohdalla olevassa alakerran sekä siellä olevan pariskunnan Echon yllätysvieraiden huoneessa jo jonkin aikaa kun kuulin kuinka joku juoksi rappuset vauhdilla ylös.Pian tämän jälkeen kuulin toiset askeleet jotka seurasivat perässä.Sitten kuului rämähdys ja kolinaa........NO MITENS ON JATKETAANKO JUTTUA VAI JÄTÄNKÖ TÄHÄN.(y)(n)
 
vierailija
olin ollut Echon makuuhuoneen kohdalla olevassa alakerran sekä siellä olevan pariskunnan Echon yllätysvieraiden huoneessa jo jonkin aikaa kun kuulin kuinka joku juoksi rappuset vauhdilla ylös.Pian tämän jälkeen kuulin toiset askeleet jotka seurasivat perässä.Sitten kuului rämähdys ja kolinaa........NO MITENS ON JATKETAANKO JUTTUA VAI JÄTÄNKÖ TÄHÄN.
sulla on jäänyt juttu kesken.pitäisköhä tehdä jotain asian hyväksi.NIIn että koitas laittaa jotain tulemaan,ja mieluiten vaikkas heti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
Tällä kertaa olemme tavallaan samaa mieltä, pienemmät olisivat kauniimmat. Mutta oletko ihan varma, että nuo sisältävät silikonia? Saattaisivat olla luomut.
Iskunvaimentimina nuo kuitenkin suojasivat minua nyrkeiltäsi
Ei muuta kun varaamaan aikaa Jylhälle.
Siellä asentavat sulle sen kokoiset nyrkkeilysäkit kun näet tarpeelliseksi.:unsure:
 
Deleted member 149094
Tällä kertaa olemme tavallaan samaa mieltä, pienemmät olisivat kauniimmat. Mutta oletko ihan varma, että nuo sisältävät silikonia? Saattaisivat olla luomut.
Iskunvaimentimina nuo kuitenkin suojasivat minua nyrkeiltäsi
Hyvin voi olla luomut! Kyllä tuollaiset saa aikaan myös kuvankäsittelyohjelmilla. Kannattaa myös itselle muokata ensin kuvaan, että näkee suurinpiirtein, mitä leikkauksen jälkeen tapahtuu.
 
sulla on jäänyt juttu kesken.pitäisköhä tehdä jotain asian hyväksi.NIIn että koitas laittaa jotain tulemaan,ja mieluiten vaikkas heti.
no olisihan se toki mukavaa jos Echon ja M1ehen välillä tällä palstalla noi kipinät lentelesivät positiivisesti.Toisaalta he ovat kuin kaksi kissaa.Täälllä tavatessaan kiertelevät,ja yrittävät purra toisiaan korvasta.Sitten taas kiehnätään,ja "halitaan."Toisaalta tuntuisi ehkä oudolta jos Echo ilmestyisi kommentoimaan M1ehen jotain tänne laittamaa kuvaa,ja aloittaisi sanomalla näin."Huomenta muru"mutta sitten alkaisi raatelu.
pitäisi ehkä myös tuumia miten itselle käy jos tarina menee pieleen.Saattaisin joutua vaihtamaan paikkaa tai hommaamaan uuden nimimerkin.;)
 
olin ollut Echon makuuhuoneen kohdalla olevassa alakerran sekä siellä olevan pariskunnan Echon yllätysvieraiden huoneessa jo jonkin aikaa kun kuulin kuinka joku juoksi rappuset vauhdilla ylös.Pian tämän jälkeen kuulin toiset askeleet jotka seurasivat perässä.Sitten kuului rämähdys ja kolinaa........NO MITENS ON JATKETAANKO JUTTUA VAI JÄTÄNKÖ TÄHÄN.
ihmettelimme kovaa meteliä pariskunnan kanssa joten minä päätin mennä ovelle katsomaan mitä se oli.Raottaessani ovea huomasin toiseen kerrokseen vievien portaiden päässä jonkun kumartuneena kohden toista maassa makaavaa en nähnyt kunnolla koska olin jättänyt silmälasini huoneen yöpöydälle niinpä palasin hakemaan ne rauhoiteltuani samalla siellä olevaa pariskuntaa.Palatessani uudelleen ovelle tunnistin Echon,hän näytti olevan kumartuneena M1ehen ylle......:coffee:
 
  • Vau!
Reactions: Kais ja Lispetti
ihmettelimme kovaa meteliä pariskunnan kanssa joten minä päätin mennä ovelle katsomaan mitä se oli.Raottaessani ovea huomasin toiseen kerrokseen vievien portaiden päässä jonkun kumartuneena kohden toista maassa makaavaa en nähnyt kunnolla koska olin jättänyt silmälasini huoneen yöpöydälle niinpä palasin hakemaan ne rauhoiteltuani samalla siellä olevaa pariskuntaa.Palatessani uudelleen ovelle tunnistin Echon,hän näytti olevan kumartuneena M1ehen ylle......
Niin? Jatka hyvänen aika.
" Mussuttaa sipsiä silmät pyöreenä" :oops: :unsure::oops:
 

Yhteistyössä