ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Kais
Höpö höpö, Echo oli mun lisäks ainoa alkon kohtuukäyttäjä. Me otettiin vaan muutamia napsuja, ja ihan vaan ennaltaehkäisevästi lentsuun koska kurkkua karhensi.
Hi folks, ehkä meidän on syytä lopettaa tää ketju, koska Echo ei selvästikään enää tykkää tästä enää alun jälkeen...? Ymmärrän kyllä häntä, on mennyt "vähän" överiksi paikkapaikoin... @Echo lle vilpittömät :love::love::love:
 
Hi folks, ehkä meidän on syytä lopettaa tää ketju, koska Echo ei selvästikään enää tykkää tästä enää alun jälkeen...? Ymmärrän kyllä häntä, on mennyt "vähän" överiksi paikkapaikoin... @Echo lle vilpittömät
minulla olisi ollut vielä jonkin verran kerrottavaa kun minulla on hieman huono omatunto siitä koska M1es uskoo olevansa syyllinen mustaan silmäänsä.Mutta ehkä olette oikeassa liika voi olla liikaa.Ja onhan tässä jo ollut tuota erotiikkaakin ehkä tarpeeksi yhdelle kertaa enhän edes tiedä onko Echo IRL kuinka eroottinen persoona,(mielestäni hän on)joten ehkä on parasta lopettaa: Echolle:love:
 
minulla olisi ollut vielä jonkin verran kerrottavaa kun minulla on hieman huono omatunto siitä koska M1es uskoo olevansa syyllinen mustaan silmäänsä.Mutta ehkä olette oikeassa liika voi olla liikaa.Ja onhan tässä jo ollut tuota erotiikkaakin ehkä tarpeeksi yhdelle kertaa enhän edes tiedä onko Echo IRL kuinka eroottinen persoona,(mielestäni hän on)joten ehkä on parasta lopettaa: Echolle
Minullakin on ohimon raamattu-mustelma ja hyttysten pistot jo aikoja sitten häipyneet, ja olihan se reissu mitä hienoin kokemus :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä