Niin kovasti tuota mainostetaan että melkein tekis mieli kokea joskus krapula!Krapulaseksi!
Niin kovasti tuota mainostetaan että melkein tekis mieli kokea joskus krapula!Krapulaseksi!
NOU NOU NOUNo imeminen tietty.
No kyl mä tiiän että se on jääkiekko, joidenki mielestä.
Polttaa, polttaa ja kuumaa, kuumaa!No kyl mä tiiän että se on jääkiekko, joidenki mielestä.
No kylläpäs, ei imeminen nyt sillee oo seksiä.NOU NOU NOU
Maailmanmestaruus.Polttaa, polttaa ja kuumaa, kuumaa!
Mutta mikä matsi?
Voi ei, onks tääl joku tietovisa-ilta tänää?Polttaa, polttaa ja kuumaa, kuumaa!
Mutta mikä matsi?
Nå åmpas, ainakin miehilleNo kylläpäs, ei imeminen nyt sillee oo seksiä.
Mä kuuntelen vaan Anteroa tai jotain huru-ukkoja, mutta Kunnasta en kyllä kuuntele, en ainoatakaan matsia.Nåjåå Kais ja Lispetti!!!
Oliko se Kunnaksen lanseeraama ehkä?
Kaj Kunnas
@KajKunnas
·
18. toukok. 2015
@RonOfFinland Vad är bättre än sex? Jo 6-1 förstås.
Ja joo, samaa mieltä Kais, se toinen vie voiton
Samoin, se on äääärzytttävä ADHD ihan missä tahansa se on äänessä ja näkyvilläMä kuuntelen vaan Anteroa tai jotain huru-ukkoja, mutta Kunnasta en kyllä kuuntele, en ainoatakaan matsia.
Niin kovasti tuota mainostetaan että melkein tekis mieli kokea joskus krapula!
juubajuuMie voin hommata Sinulle krapulan, mutta seksin joudut hankkimaan muualta.
juubajuu
sut on tiedetty aina gummibarbaran suurkuluttajaksi, taijat olla myös bii?
En usko, että kumpaakaan tarvii hankkia.Mie voin hommata Sinulle krapulan, mutta seksin joudut hankkimaan muualta.
Hi folks, ehkä meidän on syytä lopettaa tää ketju, koska Echo ei selvästikään enää tykkää tästä enää alun jälkeen...? Ymmärrän kyllä häntä, on mennyt "vähän" överiksi paikkapaikoin... @Echo lle vilpittömätHöpö höpö, Echo oli mun lisäks ainoa alkon kohtuukäyttäjä. Me otettiin vaan muutamia napsuja, ja ihan vaan ennaltaehkäisevästi lentsuun koska kurkkua karhensi.
minulla olisi ollut vielä jonkin verran kerrottavaa kun minulla on hieman huono omatunto siitä koska M1es uskoo olevansa syyllinen mustaan silmäänsä.Mutta ehkä olette oikeassa liika voi olla liikaa.Ja onhan tässä jo ollut tuota erotiikkaakin ehkä tarpeeksi yhdelle kertaa enhän edes tiedä onko Echo IRL kuinka eroottinen persoona,(mielestäni hän on)joten ehkä on parasta lopettaa: EcholleHi folks, ehkä meidän on syytä lopettaa tää ketju, koska Echo ei selvästikään enää tykkää tästä enää alun jälkeen...? Ymmärrän kyllä häntä, on mennyt "vähän" överiksi paikkapaikoin... @Echo lle vilpittömät
Minullakin on ohimon raamattu-mustelma ja hyttysten pistot jo aikoja sitten häipyneet, ja olihan se reissu mitä hienoin kokemusminulla olisi ollut vielä jonkin verran kerrottavaa kun minulla on hieman huono omatunto siitä koska M1es uskoo olevansa syyllinen mustaan silmäänsä.Mutta ehkä olette oikeassa liika voi olla liikaa.Ja onhan tässä jo ollut tuota erotiikkaakin ehkä tarpeeksi yhdelle kertaa enhän edes tiedä onko Echo IRL kuinka eroottinen persoona,(mielestäni hän on)joten ehkä on parasta lopettaa: Echolle
ruoska on oikeasti olemassa siitä löytyy juttua. Googlaa "yhdeksänhäntäinen kissa"Osasit muuten kuvailla sen piiskan, ehkä jopa pelottavan, tarkasti.
On vissiin ollu aikamoiset pileetHerttinen sentään, mitkäs pileet meidän Vanajan kartanossa on pidetty.
Ei kai tullu ruumiita?On vissiin ollu aikamoiset pileet
Vähän innostuttiin.Herttinen sentään, mitkäs pileet meidän Vanajan kartanossa on pidetty.
En mä tiiä yhtään !Ei kai tullu ruumiita?