PahHöpö höpö, Echo oli mun lisäks ainoa alkon kohtuukäyttäjä. Me otettiin vaan muutamia napsuja, ja ihan vaan ennaltaehkäisevästi lentsuun koska kurkkua karhensi.
PahHöpö höpö, Echo oli mun lisäks ainoa alkon kohtuukäyttäjä. Me otettiin vaan muutamia napsuja, ja ihan vaan ennaltaehkäisevästi lentsuun koska kurkkua karhensi.
Se ei säästä sua miltään. Mä saatan olla kännissä vielä härskimpi.Olet varmaan huomannut, että vaikka olisin aivan tillintallin, niin en kuitenkaan käyttäydy sen härskimmin kuin selvinpäinkään.
samixiiMitä? Mut on jätetty kokonaan kutsumatta pippaloihin!
samixii
Mitä? Mut on jätetty kokonaan kutsumatta pippaloihin!
Kyl teidätki on varmasti kutsuttu! Tarinan mukaan istutte varmaan viel siin bussissamixii
Niin ne jätti minutki, salamatkustin mekon repussa paikalle ja piirtelin salaa kirkkoveneitä mökin saunan hirsiseiniin.Mitä? Mut on jätetty kokonaan kutsumatta pippaloihin!
Viinikellarista lattialta löytyi ainakin sinne ensitöikseen livahtanut Ellimaar maistelemassa Ekkon viinejä ja kuuntelemassa kännykällä juutuubista musiikkia laukustaan kaivaman bluetooth kaiuttimen kauttanoh.pitää muistaa että loppuillasta kaikki alkoivat olla melko hilpeällä tuulella Echon luona,joten ihan kaikkia tapahtumia en kehdannut stoorissa paljastaa.Kuten sitä mitä saunassa tapahtui,tai sitä kun olin tutkimassa erään henkilön kanssa Echon viinikellaria.
Mitä? Mut on jätetty kokonaan kutsumatta pippaloihin!
Mut siellä oli melkein kaikki mustat.samixii
ketkä kaikki puuttui?Mut siellä oli melkein kaikki mustat.
Mä hiplasin roosan tissejä ja ruutis sai kyytiä.
syystä jättivätNiin ne jätti minutki, salamatkustin mekon repussa paikalle ja piirtelin salaa kirkkoveneitä mökin saunan hirsiseiniin.
Aivansama ainakin puuttui.ketkä kaikki puuttui?
Osa saattoi olla myös viinikellarissa, siellä laiteltiin juutuupista musaa ja maisteltiin Ekkon viinejä, viskejä, konjamiinia, jekkua ja joku löysi nurkasta muutaman olut laatikonkin. Kuka joi mitäkin ja ketä siellä oli tai kävi, onkin sitten eri juttu.Mut siellä oli melkein kaikki mustat.
Mä hiplasin roosan tissejä ja ruutis sai kyytiä.
Kyllä mä näin hänen pörrötukan jossain puskassa, piilotteli siellä sun ruoskaas ja muita kännisiä, kirjotteli SOS viestejä kavereilleen, että hakisivat turvaan...mutta ketään ei näkynytAivansama ainakin puuttui.
Croppasin hieman. Saako näin tehdä?Viinikellarista lattialta löytyi ainakin sinne ensitöikseen livahtanut Ellimaar maistelemassa Ekkon viinejä ja kuuntelemassa kännykällä juutuubista musiikkia laukustaan kaivaman bluetooth kaiuttimen kautta
Eli fisumän löysi sut sieltä vessanlattialta sammuneena...mietin vaan keneen hän sut mahtoi sekottaa kun kantoi sut sohvalle ja jutteli loppuehtoon sun nukkuvalle olemukselle (välillä hellästi sun poskea silitellen) mukavia.kyllä kaikki oli kutsuttuna paikalle huomaatte saman jos luette sivun 6 tarinan alussa mainitaan että Echo lähetti kutsun kaikille.Tuumimpa tässä että kuinkahan paljon sitä viiniä oikeasti kului vai oliko kaikilla omat eväät mukana kun kukaan ei meinaa muistaa mitään koko bileistä.Tunnustan kyllä että itsellä oli myös omat eväät mukana taskumatissa sen vuoksi osittain taisin jossain vaiheessa ottaakin tirsat siellä Echon vessan lattialla
Näyttää sille, että sinne uppoaa jo kertaalleen juotu votkapatteri.
Anna mennä vaan!
mulla taisi olla vielä siinä vaiheessa se kiharainen peruukki päässä.Kalamies luuli minua joksikin toiseksi kantaessaan minua sinne sohvalle.Hän hoksasi siinä vaiheessa kun silitteli poskeani että jokin on vialla kun sen käsi tunsi karhean poskeniEli fisumän löysi sut sieltä vessanlattialta sammuneena...mietin vaan keneen hän sut mahtoi sekottaa kun kantoi sut sohvalle ja jutteli loppuehtoon sun nukkuvalle olemukselle (välillä hellästi sun poskea silitellen) mukavia.
JESS!Hätäilin tossa jo että Suomi hävis mut EI!!!
RANKKAREIHIN MENTIIN JA SUOMI VOITTTIIIIIII!!!!
(Ruotti turnaus, eht)
No imeminen tietty.JESS!
Hieman kaukaisesti asiaan liittyen, mistä syystä kysyin ruotsalaiselta kolleegalta kuittaillen eräillä messuilla vuosia sitten:
"Vad är bättre en sex"?
Jos et sinä, niin ainakin yksi musta palstamamma osannee vastata tähän heittämällä...
JESS!
Hieman kaukaisesti asiaan liittyen, mistä syystä kysyin ruotsalaiselta kolleegalta kuittaillen eräillä messuilla vuosia sitten:
"Vad är bättre en sex"?
Jos et sinä, niin ainakin yksi musta palstamamma osannee vastata tähän heittämällä...