ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
noh.pitää muistaa että loppuillasta kaikki alkoivat olla melko hilpeällä tuulella Echon luona,joten ihan kaikkia tapahtumia en kehdannut stoorissa paljastaa.Kuten sitä mitä saunassa tapahtui,tai sitä kun olin tutkimassa erään henkilön kanssa Echon viinikellaria.
Viinikellarista lattialta löytyi ainakin sinne ensitöikseen livahtanut Ellimaar maistelemassa Ekkon viinejä ja kuuntelemassa kännykällä juutuubista musiikkia laukustaan kaivaman bluetooth kaiuttimen kautta:sneaky:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Mut siellä oli melkein kaikki mustat.
Mä hiplasin roosan tissejä ja ruutis sai kyytiä.
Osa saattoi olla myös viinikellarissa, siellä laiteltiin juutuupista musaa ja maisteltiin Ekkon viinejä, viskejä, konjamiinia, jekkua ja joku löysi nurkasta muutaman olut laatikonkin. Kuka joi mitäkin ja ketä siellä oli tai kävi, onkin sitten eri juttu.
Ekkolla on muuten hirveet viinas varastot:eek:
 
kyllä kaikki oli kutsuttuna paikalle huomaatte saman jos luette sivun 6 tarinan alussa mainitaan että Echo lähetti kutsun kaikille.Tuumimpa tässä että kuinkahan paljon sitä viiniä oikeasti kului vai oliko kaikilla omat eväät mukana kun kukaan ei meinaa muistaa mitään koko bileistä.Tunnustan kyllä että itsellä oli myös omat eväät mukana taskumatissa sen vuoksi osittain taisin jossain vaiheessa ottaakin tirsat siellä Echon vessan lattialla ;)
 
kyllä kaikki oli kutsuttuna paikalle huomaatte saman jos luette sivun 6 tarinan alussa mainitaan että Echo lähetti kutsun kaikille.Tuumimpa tässä että kuinkahan paljon sitä viiniä oikeasti kului vai oliko kaikilla omat eväät mukana kun kukaan ei meinaa muistaa mitään koko bileistä.Tunnustan kyllä että itsellä oli myös omat eväät mukana taskumatissa sen vuoksi osittain taisin jossain vaiheessa ottaakin tirsat siellä Echon vessan lattialla
Eli fisumän löysi sut sieltä vessanlattialta sammuneena...mietin vaan keneen hän sut mahtoi sekottaa kun kantoi sut sohvalle ja jutteli loppuehtoon sun nukkuvalle olemukselle (välillä hellästi sun poskea silitellen) mukavia. :unsure:
 
Eli fisumän löysi sut sieltä vessanlattialta sammuneena...mietin vaan keneen hän sut mahtoi sekottaa kun kantoi sut sohvalle ja jutteli loppuehtoon sun nukkuvalle olemukselle (välillä hellästi sun poskea silitellen) mukavia.
mulla taisi olla vielä siinä vaiheessa se kiharainen peruukki päässä.Kalamies luuli minua joksikin toiseksi kantaessaan minua sinne sohvalle.Hän hoksasi siinä vaiheessa kun silitteli poskeani että jokin on vialla kun sen käsi tunsi karhean poskeni :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
hmm...tuosta M1ehen ja Echon tapahtumista on tullut sen verran noita arvioita että minun pitäisi kaiketi kertoa teille mitä oikeasti tapahtui.Miten M1es sai mustan silmän ja iskun päähänsä.En usko Echonkaan tästä kovinkaan paljon ottavan itseensä sitähän sanotaan että "totuus vapauttaa"...tosin joudun paljastamaan pari vierasta joiden tuloa ei kukaan etukäteen olisi odottanut.Enkä minä oikeasti koko yötä siinä Echon sohvalla nukkunut,Paikalla oli myös tapahtuma-aikaan pari muutakin henkilöä.Echon makuuhuoneen alapuolella olevassa huoneessa.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Hätäilin tossa jo että Suomi hävis mut EI!!!
RANKKAREIHIN MENTIIN JA SUOMI VOITTTIIIIIII!!!!

(Ruotti turnaus, eht)
JESS! (y)
Hieman kaukaisesti asiaan liittyen, mistä syystä kysyin ruotsalaiselta kolleegalta kuittaillen eräillä messuilla vuosia sitten:

"Vad är bättre en sex"?

Jos et sinä, niin ainakin yksi musta palstamamma osannee vastata tähän heittämällä... :sneaky:
 
  • Vau!
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä