ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä aloitit tutkimalla, onks nurmikko hyvin leikattu, et onko tasainen ja sit yhtäkkiä olit kaivamassa ruusupuskaa ylös, kun luulit nähneesi kastemadon.
Echolla ei ollut onkivapaa, niin sahasit oleellisen oksan koristepoppelista ja siiman taisit kääriä jostain juhlamekosta
Joo, toi oli aamulla kun aamupala ei tullut tarpeeksi vauhdilla pöytään!:eek:
 
Sä aloitit tutkimalla, onks nurmikko hyvin leikattu, et onko tasainen ja sit yhtäkkiä olit kaivamassa ruusupuskaa ylös, kun luulit nähneesi kastemadon.
Echolla ei ollut onkivapaa, niin sahasit oleellisen oksan koristepoppelista ja siiman taisit kääriä jostain juhlamekosta
Nappasin muuten aikamoisen lahnan, kun kävin onkimassa ekkon vessassa. En nyt muista kuka sinne lattialle oli sammahtanut :unsure:
 
paikallislehdistö oli,metelin vuoksi paikalle tuli myöhemmin poliisin karhuryhmä.
Echon naapuri Rauno ne tilasi. Tais suuttua kun rynnättiin saunasta tekemässä lumienkeleitä ja tokihan siitä lähti meteliä kun kaupunkilaisten nahka ei kestänyt kylmää huutamatta. m1es tietenkin kestävimpänä näytti että eihän tässä ole edes kylmä ja tais kurvata vahingossa munasillaan Raunon tontillakin. :whistle:
 
  • Haha
Reactions: Kokardi65
Echon naapuri Rauno ne tilasi. Tais suuttua kun rynnättiin saunasta tekemässä lumienkeleitä ja tokihan siitä lähti meteliä kun kaupunkilaisten nahka ei kestänyt kylmää huutamatta. m1es tietenkin kestävimpänä näytti että eihän tässä ole edes kylmä ja tais kurvata vahingossa munasillaan Raunon tontillakin.
Pitkät juhlat oli, jos mää kerran kaivoin ruusupuskasta matoja ja sää teit lumienkeleitä. Vai oiskohan nyt niin, että mua ei kutsuttu enää uudelleen, johtuen ekojen juhlien happeningeistä? :unsure:
 
Pitkät juhlat oli, jos mää kerran kaivoin ruusupuskasta matoja ja sää teit lumienkeleitä. Vai oiskohan nyt niin, että mua ei kutsuttu enää uudelleen, johtuen ekojen juhlien happeningeistä?
Ymmärrän, että sulla saatto mennä muutama päivä ohi, mutta siis me käytiin illalla saunassa ja sä kaivoit aamupalatäkyä aamulla.:giggle:
 
olihan mulla vähän aikaa sellainen jossa oli kiharoita.Se vaan hävis jonnekkin illan mittaan.Luulen että saunomisen jälkeen minulla ei enää ollut sitä.
Peruukille tuli teille miehillä muuta käyttöä kun huomasitte KalaMiehen rintakarvat.:rolleyes: Vähänkö säikähdin kun tulin veskistä - istuitte kaikki miehet pöydän ääressä sakset ja liimapuikot kädessä! Kokardin peruukki keskellä pöytää komeasti levällään.
 
Peruukille tuli teille miehillä muuta käyttöä kun huomasitte KalaMiehen rintakarvat. Vähänkö säikähdin kun tulin veskistä - istuitte kaikki miehet pöydän ääressä sakset ja liimapuikot kädessä! Kokardin peruukki keskellä pöytää komeasti levällään.
ai näinkös se menikin tästä minulla ei paljoa ole muistikuvia.Oikeastaan ei mitään. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Tuo on sinun vaikutelmasi tapahtumista. Lopputuloksena todellakin oli minulla musta silmä ja murjottu nenä, mutta siihen johtavat tapahtumat etenivät hieman toisin. Kuten Kokardi65 jo kertoikin, jäimme Echon kanssa kahden. Siinä vaiheessa kävi kuten siveyden sipuleille usein käy: kun promillet nousevat törkeän rattijuopumuksen tasolle, katoavat estot. Echo ryhtyi siis yllättäen aktiiviseksi ja minä olin hieman hämmentynyt. Vähän aikaa halailtiin, mutta sitten tein sen ratkaisevan virheen, vertasin ääneen Echoa aasialaisystävääni. Hänen punaiset silmänsä pyörähtivät ja silmitön iskusade alkoi. Tuli nyrkistä, tuli ruoskasta ja taisin saada pullostakin päähäni...
Arvasin, että Echon huurteinen muisti petti ja kertoi meille ihan väärin :(
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Olinko huppelissa vai miten mulla on muistikuvia eräänlaisista liukastumisista missä myös muurautui jotain umpeen.
En nyt viitsi mainita mitään nimiä, mutta Latte sääti! Tai siis ainakin silloin kun kerkesi sisälle hanhia vahtaamasta.
Et suinkaan huppelissa, ensiksi kehuit perjantaina möksälle tultuasi kuinka ''Minä sitten juon vain pikkurilli pystyssä kiltisti naukkaillen'' ja sitten juoksentelitkin mökin vierellä kulkevaa valtatietä pitkin liftiä itselles huudellen nuppi tutkalla!!


Myöhemmin Latte ja m1es yrittivät samaa, mutta ei puhuta siitä sen enempää...
 

Yhteistyössä