ForeverMulan riitautuu todella monen palstalaisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Just näin. Tässä taas nähtiin, että miehet ne niitä pahimpia juorukelloja on!
Mitä sitä enää peittelemään, tapahtui mitä tapahtui. Kotonakin oli pakko kertoa totuus, oli sen verran karmea naamari, ettei "liukastuin"-selitys kelvannut. Kotimatka autolla oli tuskaa, kun toinen silmä oli muurautunut umpeen.
 
Mitä sitä enää peittelemään, tapahtui mitä tapahtui. Kotonakin oli pakko kertoa totuus, oli sen verran karmea naamari, ettei "liukastuin"-selitys kelvannut. Kotimatka autolla oli tuskaa, kun toinen silmä oli muurautunut umpeen.
Olinko huppelissa vai miten mulla on muistikuvia eräänlaisista liukastumisista missä myös muurautui jotain umpeen.:unsure:
En nyt viitsi mainita mitään nimiä, mutta Latte sääti! Tai siis ainakin silloin kun kerkesi sisälle hanhia vahtaamasta.
 
kaikkihan alkoi oikeasti siitä kun Echo ei viime suvena vaan sitä edellisenä lähetteli kaikille mustille palstalaisille yksityisviestejä siitä että hän aikoi pitää kotonaan pienet pippalot,ja halusi kutsua paikalle kaksplussan palstalaisia.Näin hän viestitti myös minulle vaikka en aluksi silloin vielä tiennyt pääsisinkö paikalle ainakaan ajoissa mutta lupasin yrittää tulla sinne ennemmin tai myöhemmin.No pikkuhiljaa päivien vieriessä kun Echon antama bile päivä läheni niin aloin myös saada muilta palstalaisilta yksityiskyselyitä siitä mihin aikaan olisin lähdössä Echon luo jos siis aioin ylipäätään lähteä sinne jolloin vastasin kaikille että pääsisin lähtemään Echon luo siinä puolenpäivän aikaan kysyessäni miksi tämmöisiä kysellään niin minulle viestitettiin että kaikki haluaisivat lähteä Echon luokse yhtäaikaa,ja tilaisuutta varten joku oli järjestämässä bussikuljetusta Echon luokse että jos matkalla janottaisi niin ei tarvitsisi kuivin suin koko matkaa tehdä.
Viimein sitten lähtöpäivän koittaessa saapui pihatien tuntumaan linja-auto jonka kyydissä oli jo muitakin palstalaisia.Linja-autoon astuessani tervehdin kaikkia ja kerroin että nimeni on Kokardi65 koska enhän koskaan aiemmin ollut tavannut muita palstalaisia eivätkä he siis ehkä tunnistaneet minua esittelyt menivätkin mukavasti,ja siinä muiden esitellessä itseänsä linja-auto nytkähti liikkeelle,ja matka alkoi.....
Kaikenkaikkiaan bussimatka meni mukavasti,ja määränpään lähestyessä tunnelma alkoi bussissa olla hilpeähkö,ja kaikki tuntuivat tulevan loistavasti toimeen keskenään.Viimein kuitenkin saavuimme perille Echon kotipihaan,ja tätyy sanoa että maisemat olivat mukavat,jo pihapiirissä aisti että tässä paikassa tulisi viihtymään vaikka kuinka pitkään. Muiden ihaillessa Echon puutarhaa ilmestyi kutsun lähettänyt melko pitkä lyhyt hiuksinen ristiverinen todella hienostunut,ja hyvin pukeutunut Echokin portaille toivottaen vieraat tervetulleeksi hänen luokseen kehottaen kaikkia tulemaan sisälle nauttimaan virvokkeita,ja olemaan kuin kotonansa.Tutustuessamme Echon taloon joka siis on kaksikerroksinen mukavan kokoinen talo.Niin siinä taloa kiertäessäni pistin merkille miten suurinpiirtein kaikilla seinillä oli toinen toistaan hienoja maalauksia joista toiset olivat tietenkin uskonnollisia,no kaikenkaikkiaan siis seinistä huokui niiden antama arvokkuus sekä asiaan kuuluva kauneus.Ihaillessani maalauksia totesin vieressäni seisovalle Echolle että hänellä alkaa tila loppua seiniltä kesken niin hän hymyili minulle,ja kertoi että hänellä on muutama maalaus varastossa odottamassa josko hän joskus myy muutaman taulun tulevaisuudessa niin hänellä on varastossa toisia laittaa tilalle Echo kertoi että hän myös vaihtelee omaksi ilokseen myös varastossa olevia maalauksia tunnelman mukaan keskenään.
Virvoketta siinä nauttiessani sekä jättäessäni talon emännän juttelemaan muiden kanssa huomasin eräässä yläkerran huoneessa muita palstalaisia ihmettelemässä,ja supattelemassa jotain seinällä roikkuvaa esinettä.Kurkatessani huoneeseen tajusin että huone oli Echon makuuhuone ja meinasin jo pyörtää ovella pois kuitenkin hieman utelias kun olen päätin lopulta kysäistä muilta mitä täällä oikein supatellaan.Kummallisia katseita saadessani tajusin mistä on kyse seinällä roikkui omituisen näköinen ruoska se oli lyhytvartinen ja siitä lähti yhdeksän noin metrin pituista säiettä,ja säikeitten päissä oli vielä isot solmut.Lopulta joku kyllästyi supatteluun hymähti muille meni ovelle ja kutsui Echoa tulemaan yläkertaan jolloin Echo huikkasi takaisin että tullaan.Echon saapuessa yläkertaan hänkin epäröi hieman kiusallista tilannetta mutta alkoi sitten hymyillä meille vienosti.Kysyvien katseitten saattelemana Echo kertoi että koska hänellä on seinillä niin vähän tilaa hän oli laittanut ruoskan makuuhuoneensa seinälle kuulemma vain koristeeksi,ja että ruoskalla on uskonnollinen tausta sitten Echo kertoi että ruoskaa kutsutaan yhdeksänhäntäiseksi kissaksi ja että hänen tietojensa mukaan Jeesus olisi suuttunut sekä ajanut sen avulla jumalan temppeliin pesiytyneet rahanvaihtajat heidät kaikki sieltä ulos mäelle,tämän selityksen myötä kaikki tuntuivat olevan tyytyväisiä Echon esittämään kertomukseen.Joten lopulta kaikki siirtyivät siitä alakertaan keskustelemaan keskenään sekä nauttimaan virvokkeita.........
Aika kuluikin siinä lopulta sitten mukavasti illan saapuessa,ja Echon ollessa tapansa mukaan loistava emäntä.Saunoimme grillailimme joimme viiniä ja viihdyimme hyvin Echon luona kunnes osaa porukasta alkoi kovasti väsyttämään matkustaminen,seurustelu,saunominen sekä viinin maistelu myöskin itseä ramaisi niin kovasti että puheestakaan ei tahtonut enää saada mitään selvää.Echo ilmoittikin meille että hänellä on tilaa kylliksi asunnossa ,ja kaikki jotka haluavat saavat jäädä yöksi hänen luokseen nukkumaan jos haluaa.Suurin osa oli kuitenkin sillä mielellä että eivät halua olla talon emännälle vaivaksi,ja aikovat sen vuoksi haluavansa kotiin tilata taksin tai soittaa tuttavalle.Lopulta melkein kaikki paitsi minä ja M1es huomasimme olevamme sen verran väsyneitä että päätimme jäädä Echon luokse;ja lähteä vasta aamulla.
Tästäpä pääsemmekin lyhyesti tämän tarinan loppua kohti,ilmeisesti minun nukkuessani sohvalla pomminvarmaa unta Echo ja M1es olisivat tissutelleet aamutunneille asti....nohh loppu onkin historiaa tiedättekin jo mitä sitten tapahtui.
Tuosta puuttuu se kun mekko innostuu leikkimään ekon ruoskalla. Mekko ruoskii @Lispetti ä . :whistle:
@m1es saa kovemmat ruoskinnat. On ollut tuhma. :sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Elena777
Tuosta puuttuu se kun mekko innostuu leikkimään ekon ruoskalla. Mekko ruoskii @Lispetti ä .
@m1es saa kovemmat ruoskinnat. On ollut tuhma.
noh.pitää muistaa että loppuillasta kaikki alkoivat olla melko hilpeällä tuulella Echon luona,joten ihan kaikkia tapahtumia en kehdannut stoorissa paljastaa.Kuten sitä mitä saunassa tapahtui,tai sitä kun olin tutkimassa erään henkilön kanssa Echon viinikellaria.:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei mua vaan kutsuttu Ekkon pippaloihin... Oiskos juhlat ollu silloin kun olin Rättiksen kanssa Koitelinkoskella? Ilmankos siellä ei ollu muita kuin mä ja Rättis.
haha,vai ei muka oltu paikalla.Eipäs yritetä kiemurrella ulos tästä tarinasta.Kuten totesinkin tuolla jo ennemmin kaikkea tapahtumia ei tullut kerrottua,eikä varmaan kerrotakkaan tällä palstalla.:ROFLMAO:
 
Otsikkoa ja noin kymmentä viestiä lukuunottamatta tämä ketjuhan kertoo kaikista muista, kuin itse aiheesta. Sopii hyvin tyyliini!
pitäisi varmaan tehdä oma ketju pippaloista.loppuosa nimittäin on vielä kertomatta mutta en tiedä voiko sitä kertoa koska kaikki ei todellakaan ole aivan sitä miltä näyttää.Lisäksi juttuun liittyy uteliaat naapurit poliisi sekä lehdistö.Lisäksi tykkään Echosta tosi paljon joten haluaisin suojella häntä mahdollisimman paljon tosin hänellä ei ole oikeastaan mitään hävettävää stoorissa kaikkihan joskus jotain on "sekoillu"sehän kuuluu oikeastaan elämään jota sitten muistellaan vanhana eläkeläisenä pilke silmäkulmassa.:giggle:
 
Deleted member 149094
pitäisi varmaan tehdä oma ketju pippaloista.loppuosa nimittäin on vielä kertomatta mutta en tiedä voiko sitä kertoa koska kaikki ei todellakaan ole aivan sitä miltä näyttää.Lisäksi juttuun liittyy uteliaat naapurit poliisi sekä lehdistö.Lisäksi tykkään Echosta tosi paljon joten haluaisin suojella häntä mahdollisimman paljon tosin hänellä ei ole oikeastaan mitään hävettävää stoorissa kaikkihan joskus jotain on "sekoillu"sehän kuuluu oikeastaan elämään jota sitten muistellaan vanhana eläkeläisenä pilke silmäkulmassa.
Kyllä se mahtuu tännekin, en minä sillä tuota kuittia heittänyt!
Nyt alkoi kiinnostaa.. Oliko kyseessä paikallislehdistö vai ihan valtakunnallinen? Oliko poliisi paikallispoliisi, vai menikö ihan hunajakenno-ryhmäksi? o_O
 
Deleted member 149094
En kai tutkinut, oliko pirtin lattia paskainen jostain kohdista?
Sä aloitit tutkimalla, onks nurmikko hyvin leikattu, et onko tasainen ja sit yhtäkkiä olit kaivamassa ruusupuskaa ylös, kun luulit nähneesi kastemadon.
Echolla ei ollut onkivapaa, niin sahasit oleellisen oksan koristepoppelista ja siiman taisit kääriä jostain juhlamekosta :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja m1es

Yhteistyössä